Lost
catdog
-
- 1417 messages
- 2026 votes
Verder is er een rousseau aflevering bevestigd door de schrijvers.
Daar kijk ik dan alvast erg naar uit !
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Sneak preview van de eerste episode (ongeveer 1 minuut):
http://www.youtube.com/watch?v=BmYHHdPq6EQ
Ik heb het zelf niet bekeken, ik wacht nog even tot het echt begint 
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
Sneak preview van de eerste episode (ongeveer 1 minuut):
http://www.youtube.com/watch?v=BmYHHdPq6EQ
Ik heb het zelf niet bekeken, ik wacht nog even tot het echt begint 
Noaa, vond 'm niet spectaculair
Tuurlijk, het blijft Lost, en sommige dingen ben ik erg benieuwd naar, dus sneak preview is altijd leuk!
Ik kan niet wachten tot dat het weer gaat beginnen
!!
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Steen goede trailer weer: http://spoilerslost.blogspot.com/2008/12/new-promo.html
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
errug vette trailer 
arme sawyer: everbody i cared about blew up on your damn boat
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
en alweer een nieuwe trailer, deze bevat wel een spoiler die ik liever niet had geweten.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Volgens mij staan er in trailers geen spoilers hoor ?
catdog
-
- 1417 messages
- 2026 votes
en alweer een nieuwe trailer, deze bevat wel een spoiler die ik liever niet had geweten.
Welke spoiler dan ? Die van Desmond ? Niet zo bijzonder voor de verhaallijn hoor..
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Die bedoelde ik idd.. idd geen grote spoiler, maar toch, wilde ff waarschuwen 
catdog
-
- 1417 messages
- 2026 votes
Nog maar 18 dagen.. ik kijk er zo erg naar uit.. de eenmalige terugkeer van Ana Lucia, de uitleg van de 4-toed statue, de uitleg waarom Libby in de mental institution zat, de relatie tussen Ben en Henry Gale, hoe Ben gevangen is genomen door Rousseau en hoe ze gebruik van maken van het nieuwe "systeem" door niet meer flashbacks en flashforwards te gebruiken.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja ik ook, ben maar snel even aan seizoen 4 begonnen, want ik kon mijn Lost-vrije dagen niet meer uitstaan. De trailers maken me gewoon gek zo goed als ze zijn. Wat dat betreft werkt reclame goed op me. Jammer alleen dat m'n internetverbinding zo langzaam is dat ik het seizoen waarschijnlijk niet kan afzien voor het nieuwe begint.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
een interview met michael emerson en een paar flinke spoilers van jorge garcia:
http://spoilerslost.blogspot.com/2009/01/michael-emerson-season-5-interview.html
http://spoilerslost.blogspot.com/2009/01/kate-beckinsale-asks-jorge.html
catdog
-
- 1417 messages
- 2026 votes
Pff.. ik ben nu nog meer benieuwd.. Hurley reuintes with Ana Lucia.. .. ik heb echt geen idee hoe dat eruit gaat zien.. ik ben er zo benieuwd naar.. en dan gaat er nog een cast member de pijp uit binnenkort... is dat dan Locke? Of wordt hier weer iemand anders mee bedoeld ? Ik hoop zelf op Miles... vind hem niets toevoegen aan de serie.. al heeft hij nog wel iets mysterieus om hem heen hangen.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Woensdag a.s. gaat het weer beginnen met een dubbele aflevering:
05x01 Because You Left
05x02 The Lie
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
In Amerika gelukkig
Ik kan nu al niet wachten tot dan

catdog
-
- 1417 messages
- 2026 votes
Ik zit donderdagochtend zo vroeg mogelijk al klaar met een lekkere warme kop chocolademelk in me hand .. om Lost te checken. ! Langer wachten hou ik echt niet meer vol..
Tharoy
-
- 313 messages
- 511 votes
Komt er btw oals gewoonlijk een 5x00 aflevering? Dus een aflevering waarin even het hele verhaal tot nu toe wordt samengevat? Ik moet namelijk nodig mijn geheugen een beetje opfrissen.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Zo, seizoen 5 begint dus weer binnenkort zie ik. Wel grappig eigenlijk dat een serie die 2 seizoenen lang gigantisch verslavend werkt en pats, het volgende seizoen ineens wegzakt in regelrechte troep. Hoe is het toch zo ver kunnen komen!?! 
Was seizoen 4 nog een beetje wat? Ik wil de draad dit jaar nog wel oppakken als ik tijd heb.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Was seizoen 4 nog een beetje wat? Ik wil de draad dit jaar nog wel oppakken als ik tijd heb.
Seizoen 4 was fantastisch. Zeker het kijken waard.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zo, seizoen 5 begint dus weer binnenkort zie ik. Wel grappig eigenlijk dat een serie die 2 seizoenen lang gigantisch verslavend werkt en pats, het volgende seizoen ineens wegzakt in regelrechte troep. Hoe is het toch zo ver kunnen komen!?! 
Waar heb je het over? Toegeven, de 1e afleveringen van s3 waren saai maar daarna werd het seizoen weer prima. Seizoen 4 ging er dik overheen, beste seizoen die ze hadden.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Seizoen 3 was ongeveer tot aan de helft gewoon kul! Als ik een goede gijzeldrama wil kijken zet ik wel Dog Day Afternoon op. Daarna werd het wel ietsjes beter ja, maar ik had echt totaal geen zin meer om het nog af te kijken. Indien ik dat wel deed, zou het serieus met pijn en moeite gaan.
Het niveau ging i.t.t. de eerste 2 seizoenen drastisch omlaag. O.a. het mysterieuze was er compleet vanaf, je zat gewoon te kijken naar een stelletje mekkerende idioten. Maar zoals ik eerder zei, wellicht dat ik dit jaar de draad weer oppak. Ik hoor goede verhalen rondom s4.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Seizoen 3 was spannend genoeg op het einde, seizoen 4 al helemaal. Het mysterieuze is helemaal terug met zaken die je niet kan verklaren. Maar goed, ik doe geen moeite je te overtuigen. Je vind het leuk of je vind het niks. Lost is mij altijd blijven intrigeren.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Lost is op zich al een intrigerende serie. Dus ja, Lost heeft mij gedurende de eerste 2 seizoenen ook weten te intrigeren, mede omdat het mystery aspect zo uitstekend is uitgewerkt. Daar moet je de makers gewoon voor respecteren.
In seizoen 3 wordt dat compleet weggevaagd. Het concept stelde geen drol meer voor. Geen verklaringen, geen niks, je zit gewoon 12 a 13 afleveringen lang naar een stompzinnige ontvoering/ontsnapping (met nog stompzinnigere flashbacks) te kijken. Daar doe je schitterende acteurs als Terry O'Quinn (John Locke) en Michael Emerson (Linus) geen recht aan.
En trouwens, niemand hoeft moeite te doen om mij te overtuigen van het blijkbaar uitstekende seizoen 4. Ik vertrouw automatisch op de woorden van de liefhebbers hier.
Nu moet ik verplicht seizoen 3 afkijken, wil ik verder gaan. Maar mijn verwachtingen liggen hoog.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
ik vond dat lost met het 3e seizoen juist terug kwam na een wat minder 2e seizoen.
De 2e helft van het 3e seizoen was ijzersterk maar ook de 1e paar afleveringen vond ik leuk om te kijken.
De kooiscenes van Kate en Sawyer vond ik hilarisch (sawyer!!) en spannend.
Seizoen 2 had dingen waar ik me echt aan ergerde
Claire die weer werd ontvoerd charlie die weer aan de drugs het vinden van een niks toevoegende hatch, die de ander hatch minder speciaal deed lijken de others die neergezet werden als wilde mensen die op hun blote voeten door de jungle struinen, maar achteraf wetenschappers bleken te zijn met nepbaarden
de hurley, voedsel, dave aflevering waarin voedselvoorraden bij de hatch werden gedropt vond ik nergens meer over gaan. De slechtste aflevering van de serie als je het mij vraagt.
De schrijvers gaven laatst in een interview ook toe dat ze rond de 7e aflevering van seizoen 3 inderdaad in de problemen zaten.
Of we stellen nu een einddatum vast of de show verwaterd en word gecancelled binnen 1 of 2 seizoenen. Aldus Damon Lindelof
Lost-fans mogen heel blij zijn dat de schrijvers hun zin kregen en dat de show een einddatum kreeg. Seizoen 3 eindigde daardoor mindblowing en seizoen 4 was lost op een nieuwe frisse manier.
seizoen 5 zal ook weer een nieuwe manier van verhaal vertellen introduceren waar ik erg benieuwd naar ben.
Ook zijn er meer antwoorden beloofd. Zo is al beloofd dat er antwoorden komen over the fourth-toeth statue en waar de hatch nou precies voor diende
donderdag word 'smiddags mijn best doen om niet alvast te gaan kijken, om 6 uur werken tot een uurtje of 9 om daarna te gaan genieten met vrienden en biertjes van de dubbele seizoens premiere van seizoen 5 
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Curly,werd Claire ontvoerd in seizoen 2?Refresh my mind,please..
The last,je hebt een beetje gelijk,seizoen 3 begon minder(allereerste scene was wel top!),maar was ook niet zo belabberd om gelijk te stoppen met kijken.'
Vanaf aflevering 11 is elke aflevering van hoog niveau,met een paar flinke wendingen die alles veranderen.Paar klassiekers,waaronder aflevering 13,met locke als middelpunt in het kamp van the others.
Seizoen 4 is erg top,maybe het sterkste seizoen van allemaal.
Morgen seizoen 5 in Amerika!
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
...na een wat minder 2e seizoen.
Leuk dat iedereen zo zijn eigen mening heeft. Het tweede seizoen is nog steeds mijn favoriete seizoen. Toen groeide Lost echt uit van spannende serie tot een bijzondere serie met een groots mysterie met tal van intrigerende literaire, religieuze en culturele verwijzingen.
De Swan-station, 'the hatch', met pushing the button, the numbers, 108 minuten en natuurlijk die eerste Dharma-video...waanzinnig! Bovendien een heel intens seizoen met o.a. Ana-Lucia en Mr. Eko, twee prachtige karakters. The Other 48 hours is nog steeds een van m'n favoriete afleveringen. En kun je je die eerste afleveringen met 'Henry Gale' nog herinneren, dat hij een wig drijft tussen Locke en Jack? Ongeevenaard goed.
Het begin van Seizoen 3 (inclusief Paolo en Nikki) was een domper van formaat. Daarna kwam het gelukkig allemaal toch nog goed.
Ik ben erg benieuwd naar het vijfde seizoen.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Weet niet meer precies hoe het met Claire zat maar dacht van wel.
Seizoen 2 had zeker zijn sterke momenten. De hatch was cool, Other 48 hours was tof en hoe die 2 verhaallijnen uiteindelijk elkaar tegenkwamen was shocking, die zag ik niet aankomen 
En Henry Gale niet te vergeten!
sangha
-
- 605 messages
- 517 votes
Weet niet meer precies hoe het met Claire zat maar dacht van wel.
Kan het niet zo zijn dat jij de aflevering bedoeld waarin Claire haar ontvoering herbeleeft en dat ze zich van alles weer herinnert? Want volgens mij wordt ze niet ontvoerd in seizoen 2.