• 178.213 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.385 actors
  • 9.375.093 votes
Profile

Lost

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3282 votes

Dan moet je dat melden door middel van het uitroepteken bij de berichten.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Nieuwe karakter in Lost, voor meer informatie hier:

nieuwe Lost karakter

zijn imdb:

http://www.imdb.com/name/nm0504962/

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

aryan wrote:
nieuwe Lost karakter

zijn imdb:

Een goede acteur. Speelt ook de labiele vriend van Uncle Jun' in Sopranos in die inrichting.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Nog een nieuw karakter

Nieuw karakter

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

aryan wrote:

Nog een nieuw karakter

Nieuw karakter

Goeie kop!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Kristen's afwezigheid is een gemis, maar nu zie ik haar alsnog in Heroes dus ik heb niets te klagen.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

nummer 3 en 4

Weer twee nieuwe karakters erbij

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

En nummer 5 is ook bekend (Jacob?).

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Ook weer gaaf!

Damn, wanneer begint het!?

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

februari 2008 tot mei 2008 (toch wel een korte periode), 93 dagen na de crash

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Volgens geruchten begint Seizoen 4 met een Hurley-episode:
http://www.spoilerfix.com/lost.php

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

jay73 wrote:
Volgens geruchten begint Seizoen 4 met een Hurley-episode:
http://www.spoilerfix.com/lost.php

En andere bronnen weer het volgende:
Season 4 Premiere is a multi centric episode

I've had permission and confirmation from a number of very good sources that the Season 4 Premiere of Lost will feature multiple character flashbacks and/or flashforwards. This is something a number of people have speculated about, including myself, due to conflicting nature of the centric episode spoilers for Episode.

We initially thought this was a Sawyer centric episode then I got confirmation that it would definitely feature Hurley, well know it seems that both were correct. So far we can speculate that it will feature Sawyer and Hurley but could also feature other characters.

Thomas83

• 4027 messages
  • 3632 votes

Ik ben sinds Veronica een paar weken terug de serie vanaf seizoen 1 weer is gaan uitzenden ook ingehaakt. Deze serie is echt geweldig! Zelfs nog leuker en beter dan Prison Break vind ik persoonlijk, en dat zegt wat.

De mysterie, spanning en karakterontwikkelingen waarbij alle karakters wel interessant zijn en hun eigen interessante verhaal hebben spreken me erg aan aan de serie.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zei ik toch Thomas, hele sterke serie is Lost, mits je het vanaf het begin volgt. Anders snap je de helft niet.

Overigens, niet te vergelijken met PB. Dat focust zich op actie en spanning, Lost op mysterie en verhaal.

Thomas83

• 4027 messages
  • 3632 votes

Ik heb ook nooit gezegd dat Lost geen goede serie zou zijn he.;)

Er zitten inderdaad wel duidelijke verschillen tussen Lost en Prison Break.

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

aryan wrote:

nieuwe Lost karakter

zijn imdb:

Speelde ook in het laatste Sopranos seizoen (1 aflevering). Goede acteur inderdaad.

Thomas83 wrote:

Ik heb ook nooit gezegd dat Lost geen goede serie zou zijn he.;)

Er zitten inderdaad wel duidelijke verschillen tussen Lost en Prison Break.

Je meent het. Zou wel vreemd zijn als ze hetzelfde waren he...Prison Break is bagger (geworden).

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

En daar is de eerste echte trailer / teaser van season 4:

http://spoilerslost.blogspot.com/2007/09/lost-season-4-abc-commissary.html

Thomas83

• 4027 messages
  • 3632 votes

PaulieWalnuts wrote:

(quote)

Speelde ook in het laatste Sopranos seizoen (1 aflevering). Goede acteur inderdaad.

(quote)

Je meent het. Zou wel vreemd zijn als ze hetzelfde waren he...Prison Break is bagger (geworden).

Lekker bijdehand hoor. :wink:

Prison Break vind ik wel minder geworden maar niet bagger.

Maar daar gaat deze topic niet over natuurlijk.

Zit tot nu toe in seizoen 1 bij Lost. Vind het nog steeds een geweldige serie. Al vond ik de eerste afleveringen wel het beste eigenlijk.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Vraag me wel eens af waar het heengaat met de serie. '' ben bij season 3 ''

Zoveel rare dingen en nieuwe gebeurtenissen dat het de grens van toelaatbaarheid angstig nadert. '' en hoewel het eiland zelf de gegronde reden is voor veel rare gebeurtenissen en dingen te creeëren begint het nu toch wel een beetje te ver te gaan soms.

Blijft vermakelijk, dat wel.

Maar ik hoop dat op het einde van de serie alle vragen toch wel beantwoord zijn.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Materny wrote:

Vraag me wel eens af waar het heengaat met de serie. '' ben bij season 3 ''

Zoveel rare dingen en nieuwe gebeurtenissen dat het de grens van toelaatbaarheid angstig nadert. '' en hoewel het eiland zelf de gegronde reden is voor veel rare gebeurtenissen en dingen te creeëren begint het nu toch wel een beetje te ver te gaan soms.

Blijft vermakelijk, dat wel.

Maar ik hoop dat op het einde van de serie alle vragen toch wel beantwoord zijn.

een groot deel zal wel beantwoord worden, maar het zal ook leuk zijn om een paar zaken gewoon zo te laten, dat past wel bij Lost

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Dat is waar.
Maar zou toch wel graag willen weten uiteindelijk wat hetgene was dat Mr ecko afmaakte, en waarom Desmond niet wegkwam met zijn zeilschip etc etc. En hoe het kan dat in de bewoonde wereld het vliegtuig al was gevonden met iedereen dood erin etc etc.

En nog zoveel meer.
Het zou de rest van mijn leven blijven knagen kom ik dit niet te weten

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

Materny wrote:

...

je bent niet de enigste!!

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Materny wrote:
Dat is waar.
Maar zou toch wel graag willen weten uiteindelijk wat hetgene was dat Mr ecko afmaakte, en waarom Desmond niet wegkwam met zijn zeilschip etc etc. En hoe het kan dat in de bewoonde wereld het vliegtuig al was gevonden met iedereen dood erin etc etc.

En nog zoveel meer.

Als je de bedenkers/makers van Lost als kunstenaars/artiesten ziet, dan begrijp je het misschien beter. Je kan een mooi verhaal bedenken en aan het einde alle antwoorden geven en een paar maanden later is iedereen jouw kunstwerk vergeten. Of je kan een paar dingen open laten waardoor mensen toch blijven terugdenken aan je kunstwerk

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Je hebt gelijk aryan.
Heb een soort van extra gekeken nu '' the answers of lost ofzo'' waarin ze het een en ander duidelijk maken.
Toch blijven enkele grote vragen onbeantwoord maar nu ik het einde van season 3 heb mogen aanschouwen is dat misschien ook wel het beste.

season 1 tm 3.
4.5*.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

aryan wrote:

Als je de bedenkers/makers van Lost als kunstenaars/artiesten ziet, dan begrijp je het misschien beter. Je kan een mooi verhaal bedenken en aan het einde alle antwoorden geven en een paar maanden later is iedereen jouw kunstwerk vergeten. Of je kan een paar dingen open laten waardoor mensen toch blijven terugdenken aan je kunstwerk

Maar hoeveel van de miljoenen kijkers zullen er zo over Lost denken? Uiteindelijk wil iedereen de antwoorden weten, het moge na Jericho duidelijk zijn dat open eindes lang niet zo goed geaccepteerd worden als afgeronden verhalen, bovendien, ik betwijfel dat de wereld Lost na enkele weken vergeet. Het blijft een van de successeries uit dit decennia.

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

Lost een kunstwerk? Niet overdrijven. Ook genoeg 'doorspoel-stukken' (te veel flashbacks)....

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

PaulieWalnuts wrote:

Lost een kunstwerk?

Absoluut!

Nog nooit in de geschiedenis van televisie of film heeft een mysterie zo lang geduurd als bij Lost. Daarin is Lost absoluut vernieuwend. Ook is er nog nooit op zo'n grote schaal gediscussieerd, gefilosofeerd en gedebatteerd over het plot van een verhaal. Zie de inmiddels talloze fora op internet. En de fans zijn wel ongeduldig maar ze accepteren het wel.

Wel is het zo dat een onbevredigend einde aan Lost op dit punt wel roet in het eten zou gooien.

De eerste Lost-podcast is er trouwens ook weer. Niet heel veel vernieuwends daarin maar wel wat kleine dingetjes.

gotti

• 14075 messages
  • 5887 votes

Blijf het zo traag als stroop vinden. Nog steeds niet om door te komen, hoe vaak ik het probeer...

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

jay73 wrote:

(quote)

Absoluut!

Nog nooit in de geschiedenis van televisie of film heeft een mysterie zo lang geduurd als bij Lost. Daarin is Lost absoluut vernieuwend. Ook is er nog nooit op zo'n grote schaal gediscussieerd, gefilosofeerd en gedebatteerd over het plot van een verhaal. Zie de inmiddels talloze fora op internet. En de fans zijn wel ongeduldig maar ze accepteren het wel.

Wat heeft dit te maken met een kunstwerk? Begrijp me niet verkeerd, ik vind Lost geweldig en af en toe zelfs geniaal, maar dat er veel over gediscussieërd wordt zegt natuurlijk niets. Dan vind ik Veronica Mars, waarbij het mysterie een seizoen duurt, een nog groter kunstwerk. Afwisseling tussen diepgaande en vrolijke, lichthartige conversaties, scherpe humor en steengoede plotwendingen. Deze "teen-noir" is wat dat betreft in de televisiewereld een mooier kunstwerk. Lost daarintegen is natuurlijk een stuk commercieëler. ABC is lang niet zo vrij in de verhaallijnen als kleinere netwerken of kabeltv.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

jay73 wrote:

Absoluut!

Nog nooit in de geschiedenis van televisie of film heeft een mysterie zo lang geduurd als bij Lost.

Inderdaad. Helaas moest Lynch onder druk Twin Peaks afraffelen, anders zou Lost een goede tweede zijn.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.