• 178.145 movies
  • 12.219 shows
  • 33.990 seasons
  • 647.196 actors
  • 9.373.666 votes
Profile

South Park

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

Season 11 is al in z'n geheel uitgezonden, een beetje late reactie dus inderdaad......

kArIzMa_Movie

• 1290 messages
  • 334 votes

Alleen omdat het al een keer is uitgezonden, betekend dat niet dat iedereen het gezien heeft.

Ik wilde in m'n vorige bericht de mensen overtuigen om (als ze dat aflevering niet gezien hadden) het te gaan bekijken.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

skysouthpark wrote:

butters is leuk omdat ik mezelf er heel erg in zie. en dat hebben wel meer mensen denk ik.

butters is een lief sukkeltje dat nooit scheld, en altijd braaf is. helaas komt ie vaak in de problemen, en heeft ie rotouders. en natuurlijk word ie gepest door cartman.

gelukkig voor butters, ziet hij hier geen problemen in. hij valt en staat gewoon weer vrolijk op. alsof er niks gebeurt is. soms lijkt het wel alsof butters overal tegen kan...

Ik denk dat dat juist de kracht van South Park is. Iedereen kan zich wel in een van die karakters vinden, maar dan minder overdreven. Ik heb het zelfde bij een niet kruipele en niet stotterende Jimmy. Erbij willen hooren, maar wat toch niet helemaal wil lukken en daarom een beetje mee loopt. En als hij grappig wil doen mislukt het.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Weet iemand hoe die aflevering heet met de familie van Cartman?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Was dat niet Merry Christmas Charly Manson of iets in die trand?

Gister de Butters aflevering op Comedy Central gezien, dat Butters zijn pa bij de homobios en homi sauna naar binnen ziet gaan en dat niet snapt maar zijn moeder natuurlijk wel die gek wordt en Butters wilt vermoorden

Everyone knows thats Butters....thats me!

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Ok, bedankt.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

I'm a little bit Country is ook echt een geweldige episode (de 100st).

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

En gisteren is South Park seizoen 12 opeens weer begonnen (het is alweer maart)

The face of South Park could change forever when Eric Cartman is diagnosed with an incurable disease in the premiere episode entitled, "Tonsil Trouble". When the support Cartman is counting on falls short, he has to take matters into his own hands.

Source: Comedy Central

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Best een geinige aflevering.

'I'm not just sure, I'm HIV positive.'

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Het ontdekken van de remedie is wel erg goed gedaan. Ik zag de scène in Afrika al aankomen .

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Haha erg droog idd

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

FillumGek wrote:

Best een geinige aflevering.

'I'm not just sure, I'm HIV positive.'

vond dat net zwak...

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Tonsil trouble is wel lol

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Episode 12e02:

Britney Spears is trying to get away from it all in the mountains near South Park, Colorado when the boys have a run-in with her. Stan and Kyle get caught up in Britney’s celebrity lifestyle and the never-ending feeding frenzy that follows her wherever she goes.

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Al jaren een aanzienlijke fan, ''Make Love, Not Warcraft'' blijf verre de beste aflevering vinden.

Gentlemen, "We are dealing with someone who.........has absolutely no life."

Gabbere

• 102 messages
  • 197 votes

Mijn voorkeur gaat naar de aflevering Le Petit Tourette. Ass? Piss In The Ass... Geniaal!

onbekend!

• 284 messages
  • 81 votes

In Overigen > Televisie > South park figuren:

Welk south park figuur past het best bij jou ?

*Cartman

*Kenny

*Stan

*Kyle

*Butters

*Chef

*Of iets anders .. ?

Hmm....

Ik denk dat ik het meest van mij in Stan zie.. xD

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Ik ook.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Moet dit nou jongens..?

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Waarom niet als ik mag vragen, Goodfella_90?

Trouwens eergisteren die nieuwe South Park-aflevering met Britney Spears gezien. Ik moet zeggen dat hij erg grappig was, alhoewel ik Cartman te veel afwezig vond (hij is geweldig!). De beste aflevering ooit blijft voor mij die met Mel Gibson (alhoewel "'Make Love, Not Warcraft'' dicht in de buurt komt).

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Seizoen twaalf opent nogal zwak eigenlijk, vooral die Britney Spears aflevering druipt wat teveel maatschappij kritiek van af. Ook niet echt grappig, vooral redelijk vervelend.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Cartman met ziel, alles en iedereen afzeiken is super, maar weglopen wanneer Britney Spears haar hersens voor je ogen heeft afgeknalt zou ik dan weer niet doen

BS aflevering vond ik nogal sociaal tegenover miss Spears (als je bedenkt dat het basically een Britney-afzeik-special was), vooral het einde met Hannah Montana was super

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Britney wordt juist niet afgezeken.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

BWITNEY WOAAATCH

De media (en de gewone man met de pet) krijgen er inderdaad weer genadeloos van langs .

Dead01

• 1167 messages
  • 1977 votes

Gisteren de seizoen elf afgekeken want door de verhuis niet van gekomen en moet zeggen was weer in orde.

De mini serie van dat fantasieland was wel echt weer te goed.

Nu als ik eens tijd en 12 is uit daar aan beginnen.

Slynkin

• 268 messages
  • 454 votes

Heb net die nieuwe aflevering 'Major Boobage' gezien. Ik heb er gewoon geen woorden voor.. Fantastisch! Ik lachte me zak eraf.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

allsp.com doet het bij mij niet meer. Kent iemand nog zo'n site?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

www.southparkstudios.com

Alle afleveringen van South Park, compleet legaal (officiele South Park website)! Is sinds afgelopen week, serieus elke aflevering staat er op. In elke aflevering zitten +/- drie reclames om het hele gedoe te bekostigen.

Matt & Trey hebben de site opgericht om zo het downloaden van South Park tegen te gaan, de site is gewoon bekijkbaar in alle landen (in tegenstelling tot alle andere legale websites waar je afleveringen van tv-series kan kijken). Veel plezier!

kos

• 46693 messages
  • 8850 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Matt & Trey hebben de site opgericht om zo het downloaden van South Park tegen te gaan

Handig om dan zelf ook een site op te zetten waar je ze van kunt downloaden...

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Angrod_Pallanén wrote:

www.southparkstudios.com

Alle afleveringen van South Park, compleet legaal (officiele South Park website)! Is sinds afgelopen week, serieus elke aflevering staat er op. In elke aflevering zitten +/- drie reclames om het hele gedoe te bekostigen.

Matt & Trey hebben de site opgericht om zo het downloaden van South Park tegen te gaan, de site is gewoon bekijkbaar in alle landen (in tegenstelling tot alle andere legale websites waar je afleveringen van tv-series kan kijken). Veel plezier!

Heel erg bedankt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.