- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- South Park
South Park
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
Heb laatste tijd veel meer respect voor SP. Vanaf 6de seizoen wordt het pas echt goed, sterke nieuwe personages, eindelijk een echt profiel voor Cartman,...
Voorlopig hoogtepunt vind ik de Imaginatioland-trilogie.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Slordig? Vanwege de manier van animeren? Dat is nu eenmaal South Park. Het gaat om de humor...
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
De leukste aflevering(en) vind ik dat Cartmann aan een kruis gebonden word, en dat kyle wacht totdat cartmann doodgaat, alleen niet doodgaat omdat hij blijft voortleven op zijn eigen vet..
skysouthpark
-
- 66 messages
- 24 votes
ik vind imaginationland supervet. hoe die afloopt, jammer dat we niet te zien krijgen hoe kyle cartmans ballen likt. maar jah.
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
De nieuwe aflevering is gaaf
Die van die dwerg. Die cartman is echt lol hier. Hij lacht die dwerg constant uit, en scheld hem uit, scheld die dwerg een keer iedereen word boos. Dan word cartman 1 seconde gepest plan van die dwerg, komt hij hij lacht hem weer meteen uit. En die dwerg daagt cartman uit, cartmann slaat hem zowat bewusteloos
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Echt waar, joh? 
Nooit eerder gezien, vrijdag kwam die op tv bij comedy central. 11e seizon nieuwe afleveringen stond hij er bij
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
Oh, ja , op die manier, ja, ik had hem direct van internet gehagelslagd, in Amerika is seizoen 11 namelijk al een tijd uit.
maar klopt idd, ze zijn nu ook in nl begonnen met uitzenden. 
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Kun je ze van internet halen dan xD
.. Site

Mat_
-
- 737 messages
- 1335 votes
op deze site vind je ook al de afleveringen
wall-e
-
- 84 messages
- 22 votes
South park gaat tegenwoordig nergens meer over. Mischien was het in het begin een beetje leuk voor mensen die alleen maar van groffe humor houden en films voor kinderen op deze site maar afkeuren met leugens. De family guy gaat tegenwoordig ook nergens meer over.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Als je naar inhoud zoekt ben je bij beide series aan het verkeerde adres, maar mij maken beide series me nog steeds aan het lachen.
Mat_
-
- 737 messages
- 1335 votes
Als je naar inhoud zoekt ben je bij beide series aan het verkeerde adres, maar mij maken beide series me nog steeds aan het lachen.
Dan begrijp je de humor van South Park toch niet echt moet ik zeggen, want South Park bevat echt wel inhoud.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Wat zeur je dan, dat het nergens over gaat..
wall-e
-
- 84 messages
- 22 votes
Dan begrijp je de humor van South Park toch niet echt moet ik zeggen, want South Park bevat echt wel inhoud.
Niet dus
Mat_
-
- 737 messages
- 1335 votes
Niet dus
Om een simpel voorbeeldje te geven. Die aflevering met die Mohammed-cartoon, dat alle mensen letterlijk hun hoofd in het zand steken. Dat is toch echt wel een serieuze steek richting de maatschappij of bijvoorbeeld de operatie "Human Schield" in de film. Al de discussiepunten van vroeger en nu komen terug in South Park. Blijkbaar kunnen sommige mensen niet door de "pies-poep-shit-grappen" door kijken en merken ze niet hoe briljant de humor soms is in South Park
wall-e
-
- 84 messages
- 22 votes
Als ik lees waar die afleveringen over gaan moet ik kokhalsen.
Mat_
-
- 737 messages
- 1335 votes
Misschien moet je de afleveringen dan eerst eens bekijken voor je er een oordeel over velt.
wall-e
-
- 84 messages
- 22 votes
Ik heb paar keer naar south park gekeken. Domme fout.
Mat_
-
- 737 messages
- 1335 votes
Ik ga niet beweren dat je south park goed moet vinden. Over smaak valt niet te twisten, maar je moet South Park niet afdoen als iets stoms waar helemaal geen verhaal inzit.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Southpark bevat altijd een boodschap waarmee gespot word, dat kan je waarderen of niet, zelf lig ik helemaal in een deuk, vind je het niks hoef je na de eerste keer ook niet meer te kijken simpel.
skysouthpark
-
- 66 messages
- 24 votes
oow jah, en leuk aan south park is ook dat het zo iets typisch is. of je haat het of je houd er van. ik hou ervan 
onbekend!
-
- 284 messages
- 81 votes
Ik vind Butters de beste van south park 
Butters- 
Dutch Ownage
-
- 173 messages
- 2625 votes
nee, butters hangt me de keel uit.. hij is maar in 1 aflevering echt goed, dat is bij de imaginationland trilogy. Dat hij zit te zeiken tegen luke skywalker. ' Stupid Luke Skywalker all pissed off ' Voor de rest is hij te braaf en haalt hij de snelheid en de grapdichtheid uit de serie
Mat_
-
- 737 messages
- 1335 votes
nee, butters hangt me de keel uit.. hij is maar in 1 aflevering echt goed, dat is bij de imaginationland trilogy. Dat hij zit te zeiken tegen luke skywalker. ' Stupid Luke Skywalker all pissed off ' Voor de rest is hij te braaf en haalt hij de snelheid en de grapdichtheid uit de serie
Ach kom nou, Butters is toch wel briljant als pispaaltje van Cartman. Door z'n ongelooflijke naiviteit is hij toch echt wel één van m'n favoriete personages
skysouthpark
-
- 66 messages
- 24 votes
butters is leuk omdat ik mezelf er heel erg in zie. en dat hebben wel meer mensen denk ik.
butters is een lief sukkeltje dat nooit scheld, en altijd braaf is. helaas komt ie vaak in de problemen, en heeft ie rotouders. en natuurlijk word ie gepest door cartman.
gelukkig voor butters, ziet hij hier geen problemen in. hij valt en staat gewoon weer vrolijk op. alsof er niks gebeurt is. soms lijkt het wel alsof butters overal tegen kan...
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
butters is leuk omdat ik mezelf er heel erg in zie. en dat hebben wel meer mensen denk ik.
Vind het wel een ontroerende post trouwens.
kArIzMa_Movie
-
- 1290 messages
- 334 votes
Ik kijk South Park al jaren.
Aflevering 8 van seizoen 11:
Le Petit Tourette
Cartman ontdekt de lol in het hebben van het syndroom van Gilles de la Tourette. Dronken van de kracht om alles te kunnen zeggen zonder in de problemen te komen, wil hij op nationale TV komen om voordeel te nemen van zijn nieuwe leven zonder filters.
is echt héél grappig! 
Klik hier om de aflevering te bekijken.