• 178.146 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.196 actors
  • 9.373.809 votes
Profile

South Park

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Hanna Troonbeeckx is een Belgische omroepster bij VT4 en Judas Priest is een zeer bekende heavy-metal groep...

En ik vind South Park EN de Simpsons heel goed...

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

@AGE-411, onzin. Enkel omdat er in South Park veel gescheld wordt zeker? Ik vind De Simpsons juist vrij kinderachtig (daar zullen velen het niet mee eens zijn), er wordt vaal gezegd dat de humor in De Simpsons doordacht is, maar ik zie gewoon een familie met hele domme mensen die constant op hun bek gaan, van de trap af vallen enz.

South Park heeft geweldige

-en soms gewaagde- humor. Daar houd ik van.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

veron35 wrote:

South Park is ook voor 14 jarige gasjes (jongens) die posters van V for Ventetta, Borat, Gone with the Wind, Casablanka en An Inconvenient Truth op hun kamer hangen en waarvan de lievelings film Titanic is...

Ik heb Deep Blue See 0,5* gegeven... South Park the movie 5*...

Kwas mss wat 'overreactif', maar toch blijf ik South park veel minder vinden dan the simpsons. (Niet dat ik ht slecht vind, gewoon veel minder)

In Tegenstelling tot m'n broer van 14, die wanneer het programma begint steeds "Cool" roept en aapachtige geluidjes teweegbrengt.

En Deep Blue Sea 0,5*? Het is een goed begin. Doe zo voort

veron35 wrote:

(quote)

zelfs nog nooit van gehoort...

Hanne Troonbeeckx

Judas Priest

Metalfist wrote:

Hanna Troonbeeckx is een Belgische omroepster bij VT4 en Judas Priest is een zeer bekende heavy-metal groep...

En ik vind South Park EN de Simpsons heel goed...

Ziehier. De België roelt!

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

AGE-411 wrote:

Kwas mss wat 'overreactif', maar toch blijf ik South park veel minder vinden dan the simpsons. t

Zou er verder geen andere conclusie aan verbinden....

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

De makers van South Park hebben een nieuwe 75 miljoen dollar deal afgesloten. Er komen nu zeker nog 3 seizoenen van 14 afleveringen.

3 seizoenen southpark

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Mooi zo.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Ik heb toen ik me op school zat te vervelen een nummer gescheven dat Cartman wel had kunnen zingen. Ik schreef het ook met hem in mijn gedachten.

You're a fucking Hippy

You're a fucking Jew

You're a fucking nigger

So I hate you guys

I've told you ones already

And now i'll tell you twice

Hippy's Jew's and Niggers

God I hat those Guys

Op het deuntje van Cradle Cradle Cradle. Ook al Heeft Cartman niks tegen Negers, ik moest er nog wat bij verzinnen...

Wat vinden jullie ervan? Op school vinden ze het echt leuk.

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

cartman heeft niks tegen negers, dat zei ie hoogstpersoonlijk in cartman's silly hate crime 2000

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

AGE-411 wrote:

(quote)

Kwas mss wat 'overreactif', maar toch blijf ik South park veel minder vinden dan the simpsons. (Niet dat ik ht slecht vind, gewoon veel minder)

In Tegenstelling tot m'n broer van 14, die wanneer het programma begint steeds "Cool" roept en aapachtige geluidjes teweegbrengt.

En Deep Blue Sea 0,5*? Het is een goed begin. Doe zo voort

(quote)

Hanne Troonbeeckx

Judas Priest

(quote)

Ziehier. De België roelt!

wat een onzin, je broer houdt dus van slipknot, tatjana simic etc.

jemig, jij moet echt nog opgroeien,beetje dom om iedereen over 1 kam te scheren he?

zotte belg

simpsons is idd beter dan south park, maar south park blijft gewoon fantastisch

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

en dat je broer aapachtige geluiden gaat maken ligt denk ik meer aan hemzelf dan aan south park

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

brymj wrote:

cartman heeft niks tegen negers, dat zei ie hoogstpersoonlijk in cartman's silly hate crime 2000

Dat zeg ik...

veron35 wrote:

Ook al Heeft Cartman niks tegen Negers, ik moest er nog wat bij verzinnen...

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

veron35 wrote:

(quote)

Dat zeg ik...

(quote)

ja, maar dan komt het toch niet realistisch over???? het is net zoiets als een lied maken over een verstaanbare sylvester stallone

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Bij south park kan alles. Cartman hoeft in een aflevering maar boos te worden op Token en dan kan dit al. Maar was Stalone hier mee te maken heeft vraag ik me toch af.

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

gwoon een voorbeeld, heeft er voor de rest niks mee te maken.

maar inderdaad, south park kan alles

De Klauw

• 42 messages
  • 134 votes

Nu is op TMF het eerste seizoen bezig. Het valt me op hoe slecht dat eigenlijk is. De latere seizoenen hebben een veel hoger niveau.

Seizoen 1 was hilarisch!!

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Vooral de aflevering Mecha Striesand! Een van de leukste ooit.

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

Als ik dit zo hoor allemaal ben ik toch wel een beetje jaloers dat ik er niet zo van kan genieten als jullie (misschien komt het omdat ik al een maand of drie opgescheept zit met het zelfde seizoen). Iemand een tip waar ik wat meer afleveringen kan kijken uit de beginperiode begin liever bij de eerste paar seizoenen.

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

He harstikke bedankt man, hier heb ik nog eens wat aan.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Graag gedaan.

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

Seizoen 1 is bij nader inzien inderdaad echt kut, eigenlijk was alleen Cartman toen echt grappig,

Thomas83

• 4026 messages
  • 3631 votes

Geniale serie. Die grappen zijn vaak zo scherp. Heerlijk hoe gehakt wordt gemaakt van actuele gebeurtenissen, beroemdheden, politici, films, enzovoort.

Cartman en Mr Garisson zijn mijn favorieten.

Heb laatst nog de aflevering gezien waarmee de draak wordt gestoken met World of Warcraft, en die aflevering is echt geweldig en heeft in mijn ogen terecht een Emmy gewonnen.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Ik heb zelf een South Park filmpje gemaakt. 'South Park recycled' bestaat uit 3 verschillende afleveringen (Alleen al in de eerste 2 minuten zitten alle 3 de afleveringen verwerkt) Beelden zijn gemixt met andere tekst audio bestanden, en zijn zo aan elkaar geknipt en geplakt dat het één geheel lijkt. De afleveringen zijn als het waren 'gerecycled'. Stan en Kenny gaan naar mijn eerder gemaakte filmpje CRAP. Je moet dus eigenlijk ons eerste filmpje CRAP gezien hebben voor het leukste effect.

Klikkerdeklik

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Vanavond gaat seizoen 11 verder met aflevering 8:

Le Petit Tourette

Cartman discovers the joys of having Tourette’s syndrome. Drunk with the power of saying whatever he wants without getting in trouble for it, he lines up National TV Coverage to take advantage of his new life with no filters.

Source: www.southparkstudios.com

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Klinkt leuk Zat al een tijdje te snakken naar wat nieuwe episodes!

Minority_Check

• 877 messages
  • 3301 votes

ik heb de nieuwe afl. gezien

het is alweer een gewelige aflevering

cartman is de beste

Mat_

• 737 messages
  • 1335 votes

Elke aflevering met Cartman in de hoofdrol is sowieso geweldig

Thomas83

• 4026 messages
  • 3631 votes

Inderdaad, Cartman vind ik ook echt het leukste karakter.

Veronica zond om 6 uur een oude aflevering uit met Cartman in de hoofdrol, die waarin de schoolkinderen naar het regenwoud gaan en een of ander liedje moeten zingen voor de president van Costa Rica en zijn volk. Echt een geniale aflevering, elke keer lig ik weer in een deuk.

Hoe Cartman zeer politiek incorrect doet met steeds hele foute opmerkingen, en steeds dieren in het regenwoud slaat en roept "respect my authority!". En dat liedje wat de kinderen moeten zingen, en wat ze op het einde zingen, haha.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

South Park zoals South Park hoort te zijn. Lekker grof en niet alles grootschalig (ruimte wezens enz enz). Cartman Rulez!!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.