- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- South Park
South Park
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Nu zie ik het wel.
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
bweeee bweeeee
he, is that the sound of a dying giraffe?
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
romper stomper vind ik trouwens ook een leuk personage
Clueless Dork
-
- 682 messages
- 1046 votes
Wat was de naam van de Episode dat Stan een peewee hockey team moet coachen?
HeresJohnny
-
- 104 messages
- 5 votes
Nog steeds een brilliante serie, lach echt een eind weg als ik ernaar kijk
En dat Isaac Hayes de stem van Chef deed 
Beste aflevering?
Pfoeh...Mag ik daar nog effe over denken? 
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
de beste aflevering.. idd een erg moeilijke......
ik denk Chickenlover, omdat die toch heel erg grappig is, is ook één van de eerste afl. die ik zag...
maar Toilet Paper, Vulcano, Do the handicapped go to hell?, probably, Go God Go pt. 1&2, hell on earth 2006 en Rainforest Schmainforest horen ook zeker in mijn top zoveel....
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
dat is die jongen waar cartman samen mee gevangen zit in 'cartman's silly hate crime 2000', cartman moest voor hem een stel sigaretten meesmokkelen, die cartman vervolgens in zijn reet stopte
Safri
-
- 867 messages
- 1592 votes
Ah die ja
'
Heeft niks te maken met de film 'Romper Stomper' neem ik aan? Of wel?
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Hoe heet die aflevering ook al weer waarbij stan of kyle een soort profeet schijnt te zijn van een geloof dat door een sf-schrijver is begonnen en waar in die aflevering John Travolta en Tom Cruse aanhangers van zijn? Lange zin
.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Trapped in the Closet
.
Dat geloof is overigens Scientology. Isaac Hayes (stem van Chef) was daar aanhanger van en is naar aanleiding van deze aflevering opgestapt en door de makers in The Return of Chef uit de serie geschreven.
HeresJohnny
-
- 104 messages
- 5 votes
Beste afleveringen:
Die waar ze kalveren willen redden, zitten zo'n leuke stukjes in
'Hey you guys, I'm calf-curling' 
en
Die wanneer ze de trailer van de nieuwe T&P-film willen zien, maar nergens terecht kunnen.
'We can kill Butters later'
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
ik denk het niet, de aflevering is een spoof op OZ geloof ik, en de autoachtervolging van OJ simpson
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Een van de weinige die ik nog niet had gezien was die met Russel Crowe die wereldwijd wil knokken. Ongelooflijk grappig. Helaas merk ik wel dat de 'openbaring' van toen ik het net begon te kijken wat kijkplezier weghaalt, aangezien het standaard gescheld niet altijd meer even leuk is.
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
wat ik ook een fantastisch moment vind is als Butters met ballen aan zijn kin bij Maury Povich verschijnt en dan zegt dat mensen altijd tegen elkaar zeggen van: 'hey, there goes ballchinboy'
en dan cartman's reactie daarop 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Een van de weinige die ik nog niet had gezien was die met Russel Crowe die wereldwijd wil knokken. Ongelooflijk grappig.
Foighting erraund the wurld! 
Da's ook diegene met de trailer voor de nieuwe T&P. And......... words........ will....... fly..... at.... you... very.. fast!
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
wat ik ook een fantastisch moment vind is als Butters met ballen aan zijn kin bij Maury Povich verschijnt en dan zegt dat mensen altijd tegen elkaar zeggen van: 'hey, there goes ballchinboy'
en dan cartman's reactie daarop 

veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Trapped in the Closet
.
Dat geloof is overigens Scientology. Isaac Hayes (stem van Chef) was daar aanhanger van en is naar aanleiding van deze aflevering opgestapt en door de makers in The Return of Chef uit de serie geschreven.
bedankt. Dat is zeker een van de beste afleveringen.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Ik heb nu alle afleveringen gezien. De meeste zelfs 2 keer. Ik vind Mr./Mrs. Garrison toch het leukst. Samen met Mr. Macky en Twiek. Het is gewoon allemaal goed bedacht. Die aflevering Cartmanland bijv. is echt geweldig. Of Scott Tenorman Must Die. Na na na na na na. I made you eat your parants.
. Ik ga het steeds leuker vinden. En Butters is echt zo aandoenlijk
.
FredKrueger
-
- 125 messages
- 72 votes
Geinige Serie Oh My God He/They/We Killed Kenny
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Echt geniaal heb ik het nooit gevonden. Dit komt waarschijnlijk omdat ik al maanden afgescheep wordt met het zelfde seizoen en het eens vanaf het begin gezien wil hebben, tot die tijd oordeel ik nergens over.
.
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
ik zou beginnen vanaf seizoen 4, toen begon het pas écht leuk te worden
1 & 2 waren eigenlijk best wel slecht met een handjevol leuke afleveringen, 3 was een beetje wisselvallig maar uit bepaalde afleveringen kon je al goed zien dat ze de poep,plas en scheld-grappen een beetje achter hen lieten en het naar een hoger niveau tilden, en met succes!
4 t/m 10 is 
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Ok dan bedankt en zal me best doen om het te vinden allemaal.
AmazingPP
-
- 2524 messages
- 1859 votes
Ik weet niet wat het is, maar als ik South Park zie, lig ik altijd in een deuk. De serie is nergens subtiel, vooral grof, slecht geanimeerd, maar o zo humoristisch! En die slechte animatie is natuurlijk ook weer de gimmick! Mensen, wat heb ik al gelachen om deze serie en de film vind ik ook hilarisch! Kijken dus, als je van groffe humor houdt!
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
South park 
Family Guy 
The simpsons 
South park: Dwaze zever voor 14-jarige gastjes die een poster van tatjana simic en slipknot aan hun kamerdeur hebben hangen en hun lievelingsfilm Deep Blue Sea is. 
ter vergelijking:
The Simpsons: Smakelijke humor voor 17-jarige gastjes die een poster van Hanne troonbeeckx en Judas Priest (+ king diamond
) aan hun kamerdeur hebben hangen en hun lievelingsfilm Jaws is.
Gemaakt voor mij dus. 
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Wat een onnozel gezever. Herken er niets in.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
South Park is ook voor 14 jarige gasjes (jongens) die posters van V for Ventetta, Borat, Gone with the Wind, Casablanka en An Inconvenient Truth op hun kamer hangen en waarvan de lievelings film Titanic is...
Ik heb Deep Blue See 0,5* gegeven... South Park the movie 5*...
zelfs nog nooit van gehoort...