- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- South Park
South Park
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
South Parkbegint morgen weer:
Episode 10-8
Make Love, Not Warcraft
The boys dedicate their lives to defeating a mad gamer and saving the World of Warcraft
Dead01
-
- 1167 messages
- 1976 votes
weet er soms iemand hoe dat liedje noemt uit de aflevering: 805 - You Got Fcked in the Ass waarop Randy Stan leert dansen?
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Make Love, Not Warcraft net gezien. Een erg grappige episode. Ik lag vooral strak toen Randy enthousiast uitlegde over zijn character en toen in koele bloede werd vermoord 
Rancid
-
- 599 messages
- 866 votes
ik vind het een hele leuke serie
leukste afleveringen,,
- toen Kenny de wereld moest redden met een PsP 
- die (hoer) Paris Hilton aflevering 
- toen Cartman dacht dat hij kon vliegen met vleugels om zijn armen ging hij van de dak afspringen werd die zogenaamd Helderziend 
- en toen Tom Cruise, John Travolta en R.Kelly niet uit de kast van Stanley wou komen,, 
Oftewel: je hebt de afgelopen 2 weken ook maar eens South Park gekeken 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Ik zag laatst een aflevering, waarin Cartman een zelfgeschreven kerstverhaal voorlas. Was echt geweldig, een van de sterkste afleveringen die ik gezien heb.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Haha, ook 1 van de hardste.
Vond Make Love, Not Warcraft niet zo heel sterk. Beetje te veel gehamerd op dezelfde gimmick. De volgende episode klinkt wel veelbelovend: de conspiracy-theories van 9/11 gezien vanuit de ogen van Cartman
.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Heb de eerste vijf seizoenen nu compleet gezien. Ben nu bij aflevering 603, dus heb nog 4 seizoenen te gaan
En ze worden steeds leuker als ik de reacties lees 
Dead01
-
- 1167 messages
- 1976 votes
Heb de eerste vijf seizoenen nu compleet gezien. Ben nu bij aflevering 603, dus heb nog 4 seizoenen te gaan
En ze worden steeds leuker als ik de reacties lees 
Ze worden beter maar als fan vind ik dat alle seizoenen wel iets goed hebben.Natuurlijk cartman word wel beter in de latere afleveringen,zeker zijn stem word wat anders 
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
Na Na Na Na Na Na,
Ha Ha Ha Ha Ha Ha..
Dead01
-
- 1167 messages
- 1976 votes
Cartman is altijdt al geweldig geweest. 
Dat wel maar als je naar zijn stem luistert word die betere dan in de eerste seizoenen vind ik persoonlijk.
stly
-
- 1 messages
- 0 votes
Ik ben ook een enorme fan van south park, maar ik heb niks op dvd en er is maar 1 aflevering per dag. Ik ben dus gaan zoeken en heb een site gevonden waar je elke aflevering kunt vinden! www.dailymotion.com
Je kunt hier echt alles vinden ook muziek als je dat liever hebt. Een heel goeie zoekmachine 
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
http://tvlinks.50webs.com/South%20Park_links.html
Alle 10 seizoenen in handbereik. beeldkwaliteit niet al te goed.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
allle afleveringen en goeie kwailietiet opzichj.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Net weer gekeken en het blijft erg vermakelijk. Cartman blijft mijn held, het beste character ooit!
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Die nieuwe aflevering is weer geniaal, vooral Ted Bundy, Jeffery Dahmer en John Wayne Gacy als The Three Stooges zijn geniaal en de geweldige sweet sixteen parodie 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Amerikaanse zender verdedigt South Park.
De Amerikaanse omroep Comedy Central, die South Park uitzendt, staat achter de aflevering waarin de draak wordt gestoken met de dood van Steve Irwin. De zender stelt dat de aflevering grappig bedoeld is en niet beledigend. Critici vinden dat de makers van de animatieserie wel erg bot zijn ten opzichte van de nabestaanden van de krokodillenjager.
In de bewuste aflevering, die deze week werd uitgezonden, wordt Irwin afgebeeld in een bebloed shirt met een pijlstaartrog in zijn borst. De Australische Crocodile Hunter kwam begin september om het leven door een steek van zo'n zeevis in de hartstreek. De zender erkent dat de makers van de serie willen provoceren, maar benadrukt dat dit niet de eerste keer is. Zo zorgde eerder een aflevering over Tom Cruise en Scientology voor opschudding, evenals afleveringen over de maagd Maria en de profeet Mohammed.
Comedy Central rept over het behoud van artistieke vrijheid van programmamakers.
Overigens kwam niet alleen Irwin in de nieuwe aflevering aan bod. Ook de Britse prinses Diana en Adolf Hilter passeerden de revue.
(novum & hln.be).
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik vind wel dat de makers van South Park een beetje te vroeg Irwin gebruiken in hun show. Het is nog maar 2 maandjes geleden.
Hier is een plaatje van die aflevering:
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik heb er geen problemen mee, hoe erg ik zijn dood ook vind. Ze gebruiken zoveel celebrity's ( zowel dood als niet dood) dus waarom Steve niet? Zoiets is ook gewoon te verwachten van South Park.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Wat een bull. Nu mag het niet, maar over een half jaar wel? Doe toch niet zo hypocriet man...
Nou ja, je kan het toch beter over een half jaar doen dan na twee maandjes, of zie ik dat verkeerd? Heel veel mensen zijn er nog steeds verdrietig van, en hebben het nog niet verwerkt. Na een half jaar is dat zeker minder, en hebben meer mensen het 'een plekje gegeven'.
Het klinkt misschien erg emotioneel of iets, maar over een half jaar zouden zulke reacties (die tegen de makers van South Park) minder zijn. Heleboel mensen zijn boos op de makers.
gotti
-
- 14075 messages
- 5886 votes
Nou ja, je kan het toch beter over een half jaar doen dan na twee maandjes, of zie ik dat verkeerd? Heel veel mensen zijn er nog steeds verdrietig van, en hebben het nog niet verwerkt. Na een half jaar is dat zeker minder, en hebben meer mensen het 'een plekje gegeven'.
Het klinkt misschien erg emotioneel of iets, maar over een half jaar zouden zulke reacties (die tegen de makers van South Park) minder zijn. Heleboel mensen zijn boos op de makers.
De actualiteit maakt de grap leuk. De grap uitstellen komt hem niet ten goede. En dat mensen boos zijn is hun probleem. Je hoeft er toch niet naar te kijken?
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ja, je hebt wel gelijk, maar ik kan me wel voorstellen dat mensen boos zijn om die grap.
Btw vind ik het niet erg dat ze nu al Irwin gebruiken in South Park.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heb net even de aflevering gekeken en wat een commotie om niets zeg.
Satan geeft een Halloween feestje en in een aflevering van 21 minuten gaat het precies een minuutje over Steve Irwin. Je ziet hem genoemd worden omdat Satan het een flauwe grap vind dat iemand zich nu al als Irwin verkleedt. Zegt de man dat ie echt Steve Irwin is en Satan laat hem door de beveiliging eruit zetten.
Thats it.
Vond het zelf wel een erg grappige aflevering, met Hitler zelfs nog even erbij haha.
Blijft een prachtige serie dat South Park.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Ha , nooit echt opgevallen dat er zo een groot South Park topic was ! mooi ga ik zeker meer kijken ben zelf ook een grote fan.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Kan iemand mij vertellen hoe je die episodes het beste kan afspelen ?
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Als ik het goed heb kan mijn Winamp ze niet afspelen. Ik speel ze altijd af met Windows Media Player, en daar doen ze goed.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Als ik op de filenaam klikt krijg ik een error 
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Semi-Memorabel