• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.698 votes
Profile

South Park

Rancid

• 599 messages
  • 866 votes

Bedankt Leno! Tja, het leek mij wel een mooi topic voor alle serie's. Nouja, daar moet een moderator dan maar over oordelen.

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Lijkt me ook mooi topic dit hoor.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Veel tv-series hebben al een topic... Gemakkelijker om het daar dus te vragen (zoals nu verplaatst is), omdat daar de fans/kenners actief zijn / in hun updates hebben staan.

Latesta

• 408 messages
  • 146 votes

Gister was echt leuke aflevering met jimmy en timmy die de paralymics deden en toen ging jimmy aan de doping. Haha , geweldig

Mojo Pin

• 291 messages
  • 0 votes

"You're black, you can play bass."

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ben een seizoen 1 en 2 aan het pindakazen! Ze zijn erg klein, en erg populair, ben benieuwd!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ja, maar ze zijn niet volledig en, wat heb je nu liever, lekker in je huiskamer achter een tv of achter je computerkast

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ben bezig met alle 10 seizoenen downloaden. Heb weer wat te kijken

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Ik heb alle 10 seizoenen maar vanaf seizoen 4 ben ik verder gegaan met seizoen 7. Ik wil toch wel eens de wat nieuwere kijken, en soms komt south park wel mijn neus uit. Laatst een leuke aflevering gezien dat cartman 'The passion of the christ' gezien had. Heerlijk hard en overdreven, met een geweldige persiflage van Mel Gibson.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Die was inderdaad leuk, vooral dat Cartman een bekende dictator nadeed... heerlijk

Bert1

• 2196 messages
  • 0 votes

Die aflevering is me ook niet ontgaan, Geniaal!

Sammie123

• 16 messages
  • 0 votes

heel origineel ze zeiken echt alles af

J.S.

• 11754 messages
  • 3060 votes

Sammie123 wrote:

heel origineel ze zeiken echt alles af

Je begrijpt duidelijk niks van South Park.

Dead01

• 1167 messages
  • 1976 votes

Ik kijk al naar south park sinds het uit is en heb alle afleveringen, wel niet op dvd spijtig genoeg .

Ik vind dat je er een verandering in ziet in de afleveringen.

Ze lachen meer met onderwerpen die vrij actueel zijn geweest maar zeiken zoals iemand zei niet.

Dan als je wat extra stuff bekijkt dan weet je ook dat de makers acteurs haten dusja daar weet je dan ook al veel van wat ze doen in sommige afleveringen.

Ik vind dat de serie goed blijft en zelfs verbeterd is tegen over de eerste 2 reeksen.

Laten we uitkijken naar oktober

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Dat is wel zo, seizoen 1 vind ik beduidend minder dan de recentere, hoe dan ook, hier en daar zitten er steengoede grappen tussen wat het kijkplezier verbeterd. Maar op de dvd-versie krijg je altijd een inleiding van Matt Stone en Trey Parker. Vreselijke idioten waarvan ik versteld sta dat ze de humor van South Park hebben bedacht.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Maar op de dvd-versie krijg je altijd een inleiding van Matt Stone en Trey Parker. Vreselijke idioten waarvan ik versteld sta dat ze de humor van South Park hebben bedacht.

Ik vond dat echt geweldig in het eerste seizoen. Die hond die ieder shot verranderd Ik vond het leuk.

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Ik ben volgens mij de enige die juist de oudere South Park afleveringen beter vond. Weet niet vanaf welk seizoen ik gezien heb, maar de afleveringen die ik toen gezien heb waren echt beter dan degene die nu op tv komen. Ze zijn nu veel minder scherp naar mijn gevoel. Het maatschappij kritische ligt er te dik bovenop waardoor het juist een beetje knullig overkomt. Ze gaan vaak ook over een ding heel lang door.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Maar op de dvd-versie krijg je altijd een inleiding van Matt Stone en Trey Parker. Vreselijke idioten waarvan ik versteld sta dat ze de humor van South Park hebben bedacht.

This is our favorite episode

Vond die inleidingkjes altijd wel grappig. Wat een stel nerds ook .

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

Weet toeallig iemand hoe die aflevering heette waarin men zo veel mogelijk "Fuck" zei? Heb ooit eens een stukje van die episode gezien en zou hem dus graag eens volledig zien!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Dat is episode 502: It Hits the Fan.

jacom

• 305 messages
  • 2243 votes

JoeCabot wrote:

Weet toeallig iemand hoe die aflevering heette waarin men zo veel mogelijk "Fuck" zei? Heb ooit eens een stukje van die episode gezien en zou hem dus graag eens volledig zien!

Ze zeggen 'shit', niet 'fuck'.

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

Ja, het was al lang geleden

jacom

• 305 messages
  • 2243 votes

He, 'fuck' zou trouwens gebleepd worden

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

Heb het fragmentje op MTV gezien, en daar werd de shit ook gebleebd. Vandaar dat ik het misschien niet meer wist. En dan maar zeggen dat mtv de regels breekt

Leno

• 5921 messages
  • 4402 votes

Wel grappig:

South Park voor Saddam

Saddam Hoessein speelde een niet al te frisse rol in de animatiefilm South Park: Bigger, Longer & Uncut. De kans dat de voormalige Iraakse dicator vrijwillig naar de film zou kijken is miniem maar nu hij vastzit is daarvoor wel een oplossing te bedenken.

Tijdens het internationale tv-festival in Edinburgh lieten South Park makers Trey Parker en Matt Stone weten dat Amerikaanse mariniers hadden laten weten dat zij de film met grote regelmaat aan Saddam Hoessein vertonen.

Saddam komt er in de film niet erg goed vanaf. Hij is een oversekste schurk, nog doortrapter dan de duivel zelf en wil met het kwaad aan zijn zijde de macht over de wereld overnemen. Wat Saddam van de film vindt is niet bekend maar daar kunnen we ons wel iets bij voorstellen.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

South Park is echt geweldig , nu ook lekker op de box dus als ik eens een zeldzame keer rond dat tijdstip thuis ben dan staat hij op

Vooral Cartman ...

kArIzMa_TuRk

• 3642 messages
  • 0 votes

ik vind het een hele leuke serie

leukste afleveringen,,

- toen Kenny de wereld moest redden met een PsP

- die (hoer) Paris Hilton aflevering

- toen Cartman dacht dat hij kon vliegen met vleugels om zijn armen ging hij van de dak afspringen werd die zogenaamd Helderziend

- en toen Tom Cruise, John Travolta en R.Kelly niet uit de kast van Stanley wou komen,,

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik ken geen aflevering die niet leuk is, dus ik bespaar jullie de top leukste afleveringen

Dead01

• 1167 messages
  • 1976 votes

kArIzMa_TuRk wrote:

ik vind het een hele leuke serie

leukste afleveringen,,

- toen Kenny de wereld moest redden met een PsP

- die (hoer) Paris Hilton aflevering

- toen Cartman dacht dat hij kon vliegen met vleugels om zijn armen ging hij van de dak afspringen werd die zogenaamd Helderziend

- en toen Tom Cruise, John Travolta en R.Kelly niet uit de kast van Stanley wou komen,,

Eerste is: Best Friends Forever

tweede: Stupid Spoiled Whore Video Playset

derde: Cartman's Incredible Gift

en vierde:Trapped In The Closet

Laatste in je lijst vond ik minder maarja ieder zen wat zijn favorieten e

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.