- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- South Park
South Park
FlyLo
-
- 1070 messages
- 745 votes
Weer een vreselijke aflevering deze week. Als het zo door gaat wordt dit echt het laatste seizoen dat ik volg.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jewpacabra 
Vond het een vrij aardige aflevering. Heeft South Park wel vaker, een aflevering gericht op Joden (Bijvoorbeeld over Jewbilee). Vond het idee van Cartman nog wel grappig. Verder geen overdreven leuke aflevering.
Vind het nog wel een aardig seizoen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vond er dit keer weinig aan. Butters zijn oma was wel geinig, maar de aflevering was niet boeiend.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Awww ik vond het echt sneu.
Arme Butters! Die oma was echt creepy joh 
Dat laatste van hem ook ; NIGHT GRANDMA! Heerlijk 
Verder behoorlijk saai ja, dat Stan gebeuren.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
FlyLo
-
- 1070 messages
- 745 votes
Vond er dit keer weinig aan. Butters zijn oma was wel geinig, maar de aflevering was niet boeiend.

Eindelijk nog eens een goede aflevering waarbij verschillende stukken van de actualiteit gebruikt werden, en de hypocrisie weer duidelijk werd blootgelegd.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes

Eindelijk nog eens een goede aflevering waarbij verschillende stukken van de actualiteit gebruikt werden, en de hypocrisie weer duidelijk werd blootgelegd.
Dus? Kan het nog wel zijn dat ik het niet zo boeiend vond.
Bijna elke SP aflevering is wel maatschappij-kritisch.
the new guy
-
- 1731 messages
- 1591 votes
Zwakste seizoen ooit, iig tot nu toe. Waar zijn de politieke referenties!!?!?
Woodfreak
-
- 19 messages
- 35 votes
Ik vond deze aflevering juist erg goed! Snapt iedereen wel dat het over Kony ging? Onder andere:
YouTube - Kony 2012 -- Jason Russell's Naked Meltdown
Geniaal nummer over dat op het einde haha!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vrij leuke nieuwe aflevering met dat ziplining. Alleen het ''real South Park'' gedeelte op de boot vond ik weer niet grappig.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben ik de enige die even aan Brix moest denken bij deze aflevering?

FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Hehe hij lijkt wel ja. Heb het shot alleen even gemist vrees ik, omdat de episode ernstig saai was.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha ja toch! Ik zei tegen mijn vriend; 'Pauzeer ff! Moet een screenshot maken want hij lijkt echt heel erg op Brix!' Hij had geen idee waar ik het over had, maar zag de vergelijking vervolgens wel. 
Nijmegen
-
- 323 messages
- 692 votes
Aflevering over pesten was redelijk. De aflevering over ziplining vond ik aan het begin geweldig en kut aan 't einde.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De nieuwe aflevering was echt leuk! Voor mij de leukste van dit seizoen, eindelijk weer eens echt wat met Cartman.
Dat homogedoe was echt 
FlyLo
-
- 1070 messages
- 745 votes
Dit was, met enige voorsprong, de allerslechtste aflevering van South Park die ooit is uitgezonden. Wat een gedrocht. Uitkijken was een enorme inspanning.
Woodfreak
-
- 19 messages
- 35 votes
Overduidelijk beste aflevering van het seizoen!
eltorro
-
- 898 messages
- 3054 votes
Inderdaad, geweldige aflevering. Cartman blijft toch altijd het beste personage.
Nijmegen
-
- 323 messages
- 692 votes
Aardige aflevering weer, toch haalt dit seizoen bij lange na het niveau van voorgaande seizoenen niet.
the knight
-
- 26 messages
- 8 votes
in het vorige seizoen vond ik die aflevering dat waneer je naar een musical gaat dat je vrouw je een die blowjob heeft ;P. spiderman had vast een goede reden om je vriend te vermoorden zei randy maar eigelijk was het hem zelf
the knight
-
- 26 messages
- 8 votes
ik lachte me ziek toen cartman op dat groot scherm zei i love you kyle baby
in die basket arena
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Kennen we deze nog?

Iemand anders wel:

jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik vind dat 1 van de grappigste afleveringen van South Park
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik vond die juist wat minder, geef mij maar de World of Warcraft aflevering of degene met de ninja's
criticus007
-
- 7 messages
- 344 votes
Ik vond de laatste aflevering met Cupid Me hilarisch! Hopelijk kunnen ze dit niveau aanhouden voor de rest van het seizoen 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vanavond begint het weer ik Amerika