• 177.983 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.086 votes
Profile

South Park

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

En hij is weer fijn Het intro was gelijk al hilarisch met Randy. Het sarcasme wordt dan iets te ver doorgevoerd maar zodra Butters Creamy Goo wordt geintroduceerd is het weer lachen geblazen. Meer!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Sarcastaball en Butters' zaad

Geweldige opener van 't seizoen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vond hem niet leuk. Butters ging wel enigszins, maar verder kon het me niet bekoren. Inderdaad té allemaal, wat ik niet zo kon waarderen. Verhaaltje is niet zo mijn ding, blijkbaar.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Fat people afleveringen blijven leuk

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nog geen reacties over de nieuwste aflevering? Was een geniale aflevering was dit zeg, 1 van de leukste van de laatste jaren zelfs. Randy als Bane Alle mannen uit de kroeg als Bane Het UPS-seks-verhaal Cartman als Bane

Waren ze elke week maar zo leuk!

criticus007

• 7 messages
  • 344 votes

Raising the bar vond ik goed... Insecurity daarentegen vond ik toch wel weer redelijk zwak...

criticus007

• 7 messages
  • 344 votes

Ik heb wel de laatste batman film nog niet gezien. Dus de inside-jokes waarschijnlijk wel gemist

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

De nieuwe aflevering is wat apart met de combinatie Kenny-Butters. Die laatste past toch beter naast Cartman. Maar het Hawai-verhaal was nog best te doen. Geen topaflevering, al moest ik wel lachen toen Butters dat schip liet zinken dat ook nog eens op de Titanic-manier ten onder ging

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

Ik moest alleen lachen om Kenny z'n brieven en de Ben Affleck grappen. Elvis was ook wel even grappig.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Die Titanic was wel grappig ja, de rest was helaas kut.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Geinige aflevering rondom Halloween. Mooie knipoog naar The Shining.

Wel gelachen om die mensen die Cartman zaten te beledigen met zijn Hulk-kostuum

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

The person im dressed as is not fat and not gay.

Uhm the incredible fat gay skinny straight man

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Leuke aflevering, Randy was natuurlijk weer de held

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Eindelijk weer eens écht leuk. Oppan Gangnam Style!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Enorm onleuke aflevering deze week. Het begint wel erg leuk met die polsbandjes (verwijzing naar Lance Armstrong dus) maar het is al snel erg vervelend met die vervelende manier van tekenen.

Wel leuk om Jesus nog eens te zien

the new guy

• 1731 messages
  • 1591 votes

Oke, kan ik het helaas niet mee eens zijn. Vond 'm toch wel erg goed. Eindelijk weer eens een aflevering die echt satire laat zien. Niet pure bullshit, maar echt iets met commentaar. Dat vind ik toch altijd de beste afleveringen.

'You need to Bill Clinton this'

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Toch wel de slechtste aflevering van het seizoen.

Dreiecke

• 2768 messages
  • 902 votes

criticus007 wrote:

Raising the bar vond ik goed... Insecurity daarentegen vond ik toch wel weer redelijk zwak...

Ah, raising the bar, staat ie hier keigoed!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Uitstekende seizoensafsluiter.

De verkiezingen, Disney, Star Wars, Mickey Mouse en Morgan Freeman

Wat een heerlijke bullshit aflevering was dit weer.

Woodfreak

• 19 messages
  • 35 votes

Geniale afsluiter van het seizoen. Het was vrij random allemaal, maar zeker leuk. Mickey Mouse blijft toch geweldig in South Park haha.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

South Park musical. Best mooi gezongen en het lijkt er precies op qua stemmen!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het nieuwe seizoen begint pas op 25 september 2013 in Amerika En ook maar 10 eps, maar dat was al bekend.

Wel zuur, het vorige seizoen eindigde begin november 2012, dus je moet gewoon een jaar wachten op je volgende seizoen.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

Wel zuur, het vorige seizoen eindigde begin november 2012, dus je moet gewoon een jaar wachten op je volgende seizoen.

Het lijken potverdorie de jaren 90 wel.

TheLionKingFan

• 904 messages
  • 127 votes

Er komt binnen 5 jaar een nieuwe South Park film uit. Paramount heeft de rechten gekocht.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik ben deze week begonnen met het herkijken van South Park. Ik denk dat ik bijna alle afleveringen ooit wel heb gezien, maar ik verheug me wel op het terug kijken. Toch 1 van de leukste series die ik ken en tevens al een jeugdherinnering van me, terwijl ik de lopende seizoenen de laatste jaren nog steeds trouw volg.

Cartman gets an anal probe, Weight gain 4000 (met de aanslag van Mr Garrison op Cathy Lee Gifford) en Volcano zijn 3 heerlijke eerste afleveringen. Weer met plezier naar gekeken, al zijn ze grafisch wel wat matig vergeleken met latere seizoenen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Voor mijn gevoel is het grafisch niks veranderd door de jaren heen, maar wanneer je dan iets van de eerste seizoenen terug kijkt is het wel even schrikken inderdaad. Ondanks dat enorm goede serie natuurlijk. Knap ook dat alles, tegenwoordig in ieder geval, in een weekje in elkaar wordt geflansd.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Die chickenlover aflevering uit seizoen 2 blijft wel geniaal

Officer Barbrady terug naar de basisschool en Cartman als agent

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het bevalt goed om alles te herzien zeg. Nu vallen mij ook een hoop inside jokes op die ik (uiteraard) als kind niet op heb gemerkt. Bij de aflevering Summer Sucks in seizoen 2 als South Park wordt verwoest door de ''vuurwerk snakes'' beginnen de jongens plots tijdens de ramp muziek van het orkest van de Titanic te spelen. Zulke dingen zijn nu wel erg geinig om op te merken. Wel zijn de afleveringen in de eerste seizoenen van wisselend niveau. Mr. Hankey is vervelend, was hij toen al en nu nog steeds. Ik vrees ook weer voor de afleveringen met Towely, die ook irritant is.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Towley

You guys wanna get high?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Towelie is echt het meest verschrikkelijke personage dat de reeks ooit heeft uitgebracht. Het enige wat nog slechter is, is die Charles Dickens verfilming in het vierde seizoen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.