- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- South Park
South Park
jipt
-
- 3461 messages
- 3470 votes
Mogen ze wel met een goede afsluiter komen. Die laatste was, op een enkele geslaagd grap na, 3x niks.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Soms heb je het idee dat ze met een oneliner beginnen en daar dan een aflevering omheen bouwen.
"Look, if anyone knows about stuffing, it's Natalie Portman!" 
starwars321
-
- 167 messages
- 915 votes
chille toch dat ze tot een seizoen 20 doorgaan hopelijk komen er nog genoeg goede aflveringen want dit seizoen stelt niet zo veel voor
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het seizoen eindigde gelukkig wel met een aantal leuke afleveringen. Deze laatste vandaag over Kenny en familie die in een pleeggezin worden geplaatst was erg geestig, helemaal met Cartman later.
Wel zonde dat we het klassieke ''O my god, they killed Kenny!'' niet te horen kregen.
Nou zonde, seizoen zit er alweer op. Dat wordt een wekelijks gemist de komende maanden.
JulesTMNT
-
- 286 messages
- 198 votes
Net ook de laatste aflevering gekeken. Dat wordt inderdaad even wennen de komende tijd 
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
Als je watch South Park bij Google intikt kom je al heel ver.
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
Om het ff heel makkelijk te maken. Gratis en compleet legaal.
jipt
-
- 3461 messages
- 3470 votes
Laatste aflevering vond ik ook suf. Van mij had die vent van de jeugdzorg nooit in beeld moeten verschijnen, stomste personage ooit. Vond het verhaaltje ook niet boeiend genoeg, film miste, op het White Trash na gebeuren een goede kritische/ironische noot. Nee nogal slappe afsluiter.
jipt
-
- 3461 messages
- 3470 votes
Soms heb je het idee dat ze met een oneliner beginnen en daar dan een aflevering omheen bouwen.
"Look, if anyone knows about stuffing, it's Natalie Portman!"
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
Het nieuwe seizoen start op 14 maart, dus terug normaal na het maandje later begin dit jaar.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hilarisch idee, maar de uitwerking kon leuker met die geestenoproeper. Stukjes met de politie waren wel weer hilarisch, net als het overlijden van moeders in de wc 
Nijmegen
-
- 323 messages
- 692 votes
Nieuwste South Park aflevering is echt genieten! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha was inderdaad weer leuk! Butters hartstikke trots mijn zijn: 'You see guys, I told you so!' I love butters.
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
ik vond alleen dat stukje met de laundryhole echt geniaal
de rest was wel vrij matig
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Aflevering 2 was behoorlijk. Niet enorm grappig, wel een scherpe kritische boodschap.
Dat zelfmoordgedoe bij die tv verkoper was wel steeds grappig 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vond het maar een vervelende aflevering eigenlijk. Teveel van hetzelfde en beetje zeurderig.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Geweldige nieuwe aflevering over internet meme's! Die constant terugkerende trein 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hehe ik vond het ook wel weer leuk. ''Learn from meeee.'' 
En Butters zijn reactie. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
S16E02 is briljant. Héérlijke zwarte aflevering en opvallend sterk geschreven. Instant classic wat mij betreft, talloze scherpe quotes
Dat acapella liedje ook richting het einde, kan zo naast Chicken on the Rocks
How's that for prestigious
!!
the new guy
-
- 1731 messages
- 1591 votes
s1603 vind ik mega saai. 1 grap wordt 20 minuten lang uitgemolken, niet leuk!
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
Die trein op het einde 
Cartman en zijn kitty is altijd grappig.
$pecial
-
- 1147 messages
- 553 votes
Haha echt een van de leukste afleveringen van de laatste tijd.
Oh Long Johnsonnn