• 178.014 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.247 votes
Profile

South Park

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Yup, bij 10 is het flink bergafwaarts gegaan.

Wel een beetje ironisch dat ze een aflevering hebben waarin ze klagen dat The Simpsons al eeuwig op tv is, maar ze zelf ook niet weten wanneer te stoppen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Raar, ik vind de nieuwe seizoenen helemaal niet slecht. Er zit af en toe wel een zwakke aflevering tussen, maar zeg maar 2/3e deel vind ik nog altijd heel behoorlijk.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

I'm getting old.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Briljante nieuwe aflevering over Wikileaks

Zowel erg grappig en gevat als een heerlijke sneer naar het nieuws-systeem.

jipt

• 3461 messages
  • 3470 votes

Ja - wel - leuk die nieuwe. Niet heel erg verassend en niet heel erg scherp. Die grap die die vliegende vis de hele tijd maakt is ook niet al te geslaagd.

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

Toffe nieuw aflevering! Van vorige week vond ik eigenlijk totaal niet grappig maar deze is wel vet en zo ongelooflijk droog. Alleen al die liedjes over lemminwings.

jipt

• 3461 messages
  • 3470 votes

Iemand gister de docu gezien? Was wel vet, hoe ze een aflevering binnen 6 dagen in elkaar flantsen. Behoorlijk knap gedaan.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nieuwe aflevering is wederom erg aardig, met Randy en zijn blowjob musicals Hoe verzinnen ze het toch steeds zeg.

Normaal zijn afleveringen zonder Cartman en co. een stuk minder, maar gelukkig is Randy ook een geweldig personage.

jipt

• 3461 messages
  • 3470 votes

Wow!! Nu weet ik eindelijk wie Spider-man is!

the new guy

• 1731 messages
  • 1591 votes

De nieuwe; Alleen leuk, verder niet.

Voor mij zijn de South Park afleveringen waarin die Amerikanen van het domme Fox-tv soort eens met hun neus op de feiten worden gedrukt in de vorm van een metafoor.

Deze aflevering hoort niet echt in dat rijtje en is gelukkig nog wel grappig.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

De nieuwe is alweer

Snap al dat aanhoudende gehaat niet, laat het lekker liggen dan als je het al seizoenen lang niet leuk vind... *derp*

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

Wat een aflevering! De class warfare was een beetje overdreven, maar Cartman die doordraait was perfect

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Eindelijk 15x1 gezien. Moest ook wel na The Human Centipede te hebben gezien. Nu snel verder met de rest van het seizoen.

Val.Broman

• 170 messages
  • 1266 votes

Beste Episode van het seizoen, alleen jammer dat Stan de grap van Cartman over Kyle verpeste.

Peter Pan(da) xD

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Erg leuke aflevering ja, een typische South Park aflevering

Wat me wel opvalt, dit is wederom een aflevering die verwijst naar ''je moet meer volwassen worden'', net als de 2 afleveringen rondom de scheiding van Stans ouders.

Val.Broman

• 170 messages
  • 1266 votes

Tja, dat is idd wel opvallend. Ook erg vreemd aangezien de South Park karakters eigenlijk niet ouder worden. Misschien gaan ze volgend jaar wel naar de 5e klas?

jipt

• 3461 messages
  • 3470 votes

Jammer dat Clyde Frog de pijp aan maarten geeft, voor de rest leuke aflevering.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Heerlijk!

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Paar jaar terug heeft Southpark een dip gehad, maar afgelopen en dit seizoen laat zien dat ze nog makkelijk jaren vooruit kunnen, waar de afleveringen vroeger vol zaten met vooral grappen over personen is het nu de beste politieke satire, waar het scheelt of je van het 1 en ander op de hoogte bent of niet. De laatste aflevering over occupy is werkelijk subliem, zeker als je de beweging in Amerika een beetje gevolgd hebt. Net zoals in aflevering 3 de republikeinen vakkundig gefileerd worden.

jipt

• 3461 messages
  • 3470 votes

Begon wel leuk met een satire op de educatieve televisie, maar verloor zich daarna veel te veel in een stompzinnig plot, dan mag het wel een parodie zijn, het ging op een gegeven moment nergens meer over, soort Transformers 2 of Pirates 3. Voor de helft geslaagd, voor de andere helft niet.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Pelgrims aflevering viel me wat tegen. Begon inderdaad geestig, maar kakte daarna in. Het eindigde overigens wel weer grappig met die 4 op de bank kijkend naar History Channel.

Toch vind ik SP ijzersterk teruggekomen na de zomer. De serie blijft bewijzen nog jaren bestaansrecht te hebben.

Ik vind dat ''vroeger was alles beter'' gelul ook wat vervelend. De eerste seizoenen van SP waren juist niet zo leuk als wat de laatste 5-8 jaar uitgezonden wordt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik ben dan w.s. een van die zeikerds die dit seizoen niet zo leuk vind.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Heb je de laatste 4, 5 afleveringen ook al gezien? Zaten toch wel heerlijke afleveringen bij. Over de Mexicanen, over Wikileaks, over de blowjob musicals...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Mja, gezien. Allemaal beetje mwoah-mwoah. Van dit seizoen vond ik THC een uitschieter, en die waar Randy wel erg opgewonden werd van voedsel koken en zijn vrouw ging 'sporten'.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

Pelgrims aflevering viel me wat tegen. Begon inderdaad geestig, maar kakte daarna in. Het eindigde overigens wel weer grappig met die 4 op de bank kijkend naar History Channel.

Toch vind ik SP ijzersterk teruggekomen na de zomer. De serie blijft bewijzen nog jaren bestaansrecht te hebben.

Ik vind dat ''vroeger was alles beter'' gelul ook wat vervelend. De eerste seizoenen van SP waren juist niet zo leuk als wat de laatste 5-8 jaar uitgezonden wordt.

Seizoenen 4 t/m 10 waren duidelijk de beste. Daarna is het niveau afgegleden, met als dieptepunt de laatste twee seizoenen. Laatste paar afleveringen zijn niet vervelend om te kijken, maar echt leuk kan ik ze ook niet noemen. SP wil de laatste tijd gewoon té veel op de actualiteit ingaan zonder daarbij oog te hebben voor geslaagde grappen/verhaallijnen. En 'vroeger was alles beter' is inderdaad gelul, we hebben het hier over een paar jaar, niet over een generatiekloof.

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

History Channel aflevering ontzettende tegenvaller na de geweldige aflevering van vorige week. Heb echt het gevoel dat ik zat te kijken naar iets wat ze al 10 keer eerder hebben gedaan...

Jammer, hopelijk kan de seizoensfinale nog wat goedmaken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Seizoensfinale? Wil je zeggen dat hierna al de laatste aflevering volgt?

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

Jep, volgende is de laatste van seizoen 15. Maar in maart/april zijn ze terug voor het volgende seizoen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Da's een teleurstelling. Het gaat zo snel, had het idee dat ze net weer een paar weken bezig waren.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.