- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- South Park
South Park
runrunrun
-
- 65 messages
- 64 votes
In the interview, Parker admitted that he and his writing partner have "no idea" how to resolve a cliffhanger, in which Stan's parents Randy and Sharon separated and Kyle befriended his old nemesis Cartman.
"We don't know what's going to happen," he said, "but we'll figure it out in August".
Ik hoop maar dat ze Randy er niet uitschrijven : (

The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Butters is inderdaad briljant 
Na Cartman en Randy Marsh misschien wel de grappigste.
Harbinger
-
- 12 messages
- 0 votes
Het laatste seizoen was inderdaad wat hit & miss maar opvallend binnen mijn kennisen/vriendenkring is wel dat er weinig consensus is over welke episodes hit en welke miss zijn.
Mijn favoriete episode met stip: Lil' Crime Stoppers,
...waarin de jongens politie spelen en de situatie van daaruit escaleert.
Ik lig steeds in een deuk om de scène waar ze tijdens het politie spelen in aanvaring komen met de jongens die FBI spelen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Eindelijk begonnen met seizoen 13, erg leuk tot nu toe. Gebleven bij 'Butters' Bottom Bitch'. Sweet!
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Schoolmusical. Alle muziekstukjes gezongen zijn van de film. Het is erg netjes gedaan en lijkt net van de film zelf. Via de YT-account zijn er meer muziekstukjes te zien.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes

Inderdaad erg goed gedaan zeg! Lijkt inderdaad exact op het nummer uit de film.
PS: 5 oktober ging SP weer in de USA 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vanavond begint het weer in Amerika, morgen dus voor ons 
Heb er weer enorm veel zin in! Hopelijk is de aflevering niet zo depressief makend als de laatste voor de zomer.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Vond hem niet overdreven leuk. Paar leuke momentjes maar vooral de climax naar Cartman's secret ingrediënt was teleurstellend.
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
Ik vind het wel een goede aflevering met al die dronken matrix lui en die bazen van de fastfood ketens. Stukken beter dan de aflevering daarvoor en volgens mij komt er nog een 3e van.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vond er geen hol aan. Dat hele ''stront'' gedoe is vervelend en het is jammer dat het eigenlijk over niks ging, aangezien Stans ouders alweer samen zijn. Leuker was het geweest als Randy een aantal afleveringen single was.
Hopen dat ze volgende week weer een leuke reguliere aflevering tonen.
jipt
-
- 3461 messages
- 3470 votes
Assburgers haha geweldige grap. Aflevering zelf was een hoop onzin op een hoop maar heb wel weer kunnen lachen
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Asperger > Assburger...
Praat elke Amerikaan tegenwoordig als Stallone ofzo? 
Erg slechte aflevering. Van mij hoeft het eigenlijk niet meer zo. De laatste paar seizoenen is het niveau sterk naar beneden gegaan en ze dalen nog steeds. Erg jammer. Heb zelfs moeite moeten doen om de aflevering af te kijken. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Onlangs een superleuke documentaire uitgekomen waarin je een beetje door het proces wordt geleid. Zo'n episode maken ze dus in 6 dagen waardoor er erg veel stress heerst maar het wel super gezellig lijkt te zijn daar. Trey en Matt zijn echt helden en snap dat niet elke episode even leuk kan zijn als je zo weinig tijd hebt.
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
6 dagen? Snap niet dat ze in de vakantie dan even 8 episodes maken zodat ze een buffer hebben. Lijkt mij iig geval fijn.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
6 dagen? Snap niet dat ze in de vakantie dan even 8 episodes maken zodat ze een buffer hebben. Lijkt mij iig geval fijn.
Buiten dat lijkt het me echt een stress baan als je even een writers block hebt. Maar tot nu toe gaat het ze al meer dan tien jaar lang goed af dus no worries.
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Ze lijken anders al een jaar of 3-4 een writers block te hebben. 
bozzy
-
- 2161 messages
- 670 votes
South Park Character Creator - create your own SouthPark person - funny-games.biz
South Park Character Creator game.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ze lijken anders al een jaar of 3-4 een writers block te hebben.
herder
-
- 425 messages
- 0 votes
Ik dacht dat de makers 10 jaar geleden al gestopt waren...
JulesTMNT
-
- 286 messages
- 198 votes
De nieuwe aflevering was aan de matige kant, wat leuke momentjes hier en daar maar niet echt bijzonder. Sowieso is het scherpe randje er wel wat af de laatste paar seizoenen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha hoe matig de vorige aflevering was, hoe briljant is de nieuwste 
Het is 1 grote Mexicanen satire, enorm grappig! Butters als Mexicaan was erg leuk, Cartman als grensbewaker idem!
Dat echtpaar dat dacht dat Butters als Mexicaan gelukkig zou zijn als ie kut klusjes moet doen 
PS: Als iedereen juicht voor Butters, die naakt is, da's toch een verwijzing naar Monty Pyton's Life of Brian neem ik aan?
JulesTMNT
-
- 286 messages
- 198 votes
Weer een leukere aflevering dit keer inderdaad.
Vooral Cartman als Texaan was geweldig.
En dat moment dat Randy schreeuwt als Darth Vader. 
PS: Als iedereen juicht voor Butters, die naakt is, da's toch een verwijzing naar Monty Pyton's Life of Brian neem ik aan?
Ja, dat is ook het eerste waar ik aan dacht.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Onlangs een superleuke documentaire uitgekomen waarin je een beetje door het proces wordt geleid. Zo'n episode maken ze dus in 6 dagen waardoor er erg veel stress heerst maar het wel super gezellig lijkt te zijn daar. Trey en Matt zijn echt helden en snap dat niet elke episode even leuk kan zijn als je zo weinig tijd hebt.
Binnenkort ook te zien op Comedy Central
jipt
-
- 3461 messages
- 3470 votes
alright patrol ya'll know the drill, not one Mexican is gonna get pass this border, not a singel one of them. Yieeeha
Haha geweldig aflevering. Leuke verwijzingen naar Machete en Life of Brian. Cartman is weer als vanouds 
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
Mwah, niet zo heel bijzonder, SP is eigenlijk allang niet grappig meer
jipt
-
- 3461 messages
- 3470 votes
@brymj vanaf welk seizoen vind je het minder worden?
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
vanaf seizoen 11 vooral, al had seizoen 10 ook al wat missers