• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.299 votes
Profile

South Park

runrunrun

• 65 messages
  • 64 votes

The Oceanic Six wrote:

In the interview, Parker admitted that he and his writing partner have "no idea" how to resolve a cliffhanger, in which Stan's parents Randy and Sharon separated and Kyle befriended his old nemesis Cartman.

"We don't know what's going to happen," he said, "but we'll figure it out in August".

Ik hoop maar dat ze Randy er niet uitschrijven : (

(afbeelding)

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Geniaal stuk inderdaad.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Mijn favorietje:

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Butters is inderdaad briljant

Na Cartman en Randy Marsh misschien wel de grappigste.

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

En vernieuwd tot 2013 (link).

Nu ben ik toch benieuwd wat ze met Stan gaan doen

Harbinger

• 12 messages
  • 0 votes

Het laatste seizoen was inderdaad wat hit & miss maar opvallend binnen mijn kennisen/vriendenkring is wel dat er weinig consensus is over welke episodes hit en welke miss zijn.

Mijn favoriete episode met stip: Lil' Crime Stoppers,

...waarin de jongens politie spelen en de situatie van daaruit escaleert.

Ik lig steeds in een deuk om de scène waar ze tijdens het politie spelen in aanvaring komen met de jongens die FBI spelen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Eindelijk begonnen met seizoen 13, erg leuk tot nu toe. Gebleven bij 'Butters' Bottom Bitch'. Sweet!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Schoolmusical. Alle muziekstukjes gezongen zijn van de film. Het is erg netjes gedaan en lijkt net van de film zelf. Via de YT-account zijn er meer muziekstukjes te zien.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Inderdaad erg goed gedaan zeg! Lijkt inderdaad exact op het nummer uit de film.

PS: 5 oktober ging SP weer in de USA

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vanavond begint het weer in Amerika, morgen dus voor ons

Heb er weer enorm veel zin in! Hopelijk is de aflevering niet zo depressief makend als de laatste voor de zomer.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Vond hem niet overdreven leuk. Paar leuke momentjes maar vooral de climax naar Cartman's secret ingrediënt was teleurstellend.

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

Ik vind het wel een goede aflevering met al die dronken matrix lui en die bazen van de fastfood ketens. Stukken beter dan de aflevering daarvoor en volgens mij komt er nog een 3e van.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik vond er geen hol aan. Dat hele ''stront'' gedoe is vervelend en het is jammer dat het eigenlijk over niks ging, aangezien Stans ouders alweer samen zijn. Leuker was het geweest als Randy een aantal afleveringen single was.

Hopen dat ze volgende week weer een leuke reguliere aflevering tonen.

jipt

• 3461 messages
  • 3470 votes

Assburgers haha geweldige grap. Aflevering zelf was een hoop onzin op een hoop maar heb wel weer kunnen lachen

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Asperger > Assburger...

Praat elke Amerikaan tegenwoordig als Stallone ofzo?

Erg slechte aflevering. Van mij hoeft het eigenlijk niet meer zo. De laatste paar seizoenen is het niveau sterk naar beneden gegaan en ze dalen nog steeds. Erg jammer. Heb zelfs moeite moeten doen om de aflevering af te kijken.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Onlangs een superleuke documentaire uitgekomen waarin je een beetje door het proces wordt geleid. Zo'n episode maken ze dus in 6 dagen waardoor er erg veel stress heerst maar het wel super gezellig lijkt te zijn daar. Trey en Matt zijn echt helden en snap dat niet elke episode even leuk kan zijn als je zo weinig tijd hebt.

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

6 dagen? Snap niet dat ze in de vakantie dan even 8 episodes maken zodat ze een buffer hebben. Lijkt mij iig geval fijn.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Fortune wrote:

6 dagen? Snap niet dat ze in de vakantie dan even 8 episodes maken zodat ze een buffer hebben. Lijkt mij iig geval fijn.

Ze hebben ongetwijfeld wat ideetjes achter de hand, maar een kracht van South Park is ook dat het altijd actueel is. Als Britney Spears zich morgen laat ombouwen dan is er volgende week een episode aan gewijd. Als ze in de vakantie episodes gaan maken en maanden later pas worden uitgezonden dan krijg je allemaal grapjes over oud nieuws dat wellicht niet vers meer in het geheugen ligt.

Buiten dat lijkt het me echt een stress baan als je even een writers block hebt. Maar tot nu toe gaat het ze al meer dan tien jaar lang goed af dus no worries.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Ze lijken anders al een jaar of 3-4 een writers block te hebben.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Goto wrote:

Ze lijken anders al een jaar of 3-4 een writers block te hebben.

Hehe zolang de serie nog bestaat zal het wel goed gaan. Maar de serie was een aantal seizoenen geleden inderdaad sterker.

herder

• 425 messages
  • 0 votes

Ik dacht dat de makers 10 jaar geleden al gestopt waren...

JulesTMNT

• 286 messages
  • 198 votes

De nieuwe aflevering was aan de matige kant, wat leuke momentjes hier en daar maar niet echt bijzonder. Sowieso is het scherpe randje er wel wat af de laatste paar seizoenen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha hoe matig de vorige aflevering was, hoe briljant is de nieuwste

Het is 1 grote Mexicanen satire, enorm grappig! Butters als Mexicaan was erg leuk, Cartman als grensbewaker idem!

Dat echtpaar dat dacht dat Butters als Mexicaan gelukkig zou zijn als ie kut klusjes moet doen

PS: Als iedereen juicht voor Butters, die naakt is, da's toch een verwijzing naar Monty Pyton's Life of Brian neem ik aan?

JulesTMNT

• 286 messages
  • 198 votes

Weer een leukere aflevering dit keer inderdaad. Vooral Cartman als Texaan was geweldig.
En dat moment dat Randy schreeuwt als Darth Vader.

The Oceanic Six wrote:

PS: Als iedereen juicht voor Butters, die naakt is, da's toch een verwijzing naar Monty Pyton's Life of Brian neem ik aan?

Ja, dat is ook het eerste waar ik aan dacht.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

FillumGek wrote:

Onlangs een superleuke documentaire uitgekomen waarin je een beetje door het proces wordt geleid. Zo'n episode maken ze dus in 6 dagen waardoor er erg veel stress heerst maar het wel super gezellig lijkt te zijn daar. Trey en Matt zijn echt helden en snap dat niet elke episode even leuk kan zijn als je zo weinig tijd hebt.

Binnenkort ook te zien op Comedy Central

jipt

• 3461 messages
  • 3470 votes

alright patrol ya'll know the drill, not one Mexican is gonna get pass this border, not a singel one of them. Yieeeha

Haha geweldig aflevering. Leuke verwijzingen naar Machete en Life of Brian. Cartman is weer als vanouds

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

Mwah, niet zo heel bijzonder, SP is eigenlijk allang niet grappig meer

jipt

• 3461 messages
  • 3470 votes

@brymj vanaf welk seizoen vind je het minder worden?

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

vanaf seizoen 11 vooral, al had seizoen 10 ook al wat missers

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.