• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.552 votes
Profile

South Park

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

Vandaag Toilet Paper nog eens herbekeken, blijft toch één van mijn favorieten, wat een hilarische aflevering.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

(afbeelding)

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Heerlijke manier van doen van Cartman, samen met Butters het grappigste personage.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Leuke nieuwe aflevering! Ik vind Butters sowieso altijd grappig. Als Cartman en co. eens een aflevering niet meespelen, dan hoop ik altijd maar dat het Butters of Randy Marsh afleveringen zijn.

Dat China-Japan gedoe was best geinig, net als hoe Butters'' ouders denken over zijn ''probleem''

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Eén van de leukere, zoniet de leukste aflevering van het seizoen! Die dokter was echt hilarisch en dat Psycho-einde zag je natuurlijk meteen aankomen Dat Aziatische gedoe was ook geinig ja.

Besef nu ook pas dat we de vier jongens niet eens gezien hebben maar gelukkig is Butters een sterk karakter die een aflevering weet te dragen.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

BRILJANT DIT Eerst dat PA stuk en dan dat shufflen op Party Rock

jipt

• 3461 messages
  • 3471 votes

Die nieuwste is leuk, niet geniaal. Einde is ook tof Jammer dat de jongens er niet in zaten, heb me weer helemaal stuk gelachen om die chinees

runrunrun

• 65 messages
  • 64 votes

Haha deze aflevering was weer mooi

Butters' vader doet me denken aan de mijne,
It's clear it isn't our parenting, we're awesome, he must have mental problems.
Hij heeft ook zo een denkwijze

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Geniale pa dan

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

runrunrun wrote:

Vond ik één van de beste zinnetjes van dit seizoen. Ik vind South Park toch wel knallen, en dat na 15 seizoenen alweer.

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

Erg vreemde afsluiter voor het eerste deel van het seizoen, het lijkt een beetje alsof ze aan het afronden zijn: vorig jaar gaven ze de identiteit van Cartman's vader en het verhaal achter Kenny, nu Stan die verhuist, niet meer bij de groep hoort en zijn ouders die scheiden...

Het wordt steeds serieuzer en deze aflevering leek wel een hint dat Matt en Trey het zelf wat beu worden...

Maar wel een leuke shit-aflevering

runrunrun

• 65 messages
  • 64 votes

Ik heb ook al een tijdje het idee dat ze aan het afronden zijn, vorig seizoen begonnen ze al steeds meer dingen te verklaren (waarom Kenny steeds terugkeert, waarom Cartman altijd agressief is ( penislengte dus ) etc.)

Ik heb in ieder geval liever dat ze op deze manier stoppen dan dat ze doodbloeden.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

runrunrun wrote:
Haha deze aflevering was weer mooi

Butters' vader doet me denken aan de mijne,
Hij heeft ook zo een denkwijze

Je krijgt ook altijd huisarrest?

MB23

• 25 messages
  • 75 votes

Zo, het eerste deel van het seizoen zit er al weer op.

@ Musicer, dat gevoel heb ik al een tijdje, het lijkt minder uit het hart te komen. Het is net als met artiesten die dan zelf een top debuut album maken vervolgens een (financieel) betere deal krijgen bij een platenmaatschappij en dan verplicht 3 albums moeten afleveren binnen een x aantal jaar. Dat proef je er altijd/vaak doorheen en dat gevoel heb ik al het hele seizoen. Het is niet meer een creatieve manier waarop Matt en Trey zich kunnen uiten voor mijn gevoel.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zeer aparte aflevering waarmee dit seizoen nu een paar maanden stopt. Het leek me zelfs een duidelijke hint dat het einde van de serie South Park eraan zit te komen. De aflevering was niet grappig, eerder serieus. Al liet Randy Marsh me nog wel een beetje lachen.

Alles veranderd. Stan is 10 jaar oud geworden en is zijn interesses kwijtgeraakt. De ouders van Stan zijn uitgekeken op elkaar en gaan scheiden. .....

Dit lijkt op een poging om de serie waardig te gaan eindigen. Ik zou het doodzonde vonden, ben echt opgegroeid met South Park. Ik keek het als kind om de grofheid en flauwekul en ik kijk het nu als 25 jarige nog omdat het regelmatig erg scherp op de actualiteiten gericht is zonder dat de serie de geweldige humor verloren is. Maar als ze stoppen, dan wel op een waardige manier na zoveel jaren.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Aflevering ging wel en zit idd vol hints. Ze hebben het in elk geval lang volgehouden en door de jaren heen ongeveer constante kwaliteit geleverd. Ja, mindere afleveringen zitten er altijd tussen...

Ben benieuwd.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dit seizoen is wel van wisseld niveau. Van de 7 afleveringen waren er toch wel een aflevering of 3 met deze erbij niet zo best. Hopelijk zijn ze na de zomer weer scherper.

Maar was het niet vastgelegd dat er voor seizoen 15 (deze) en 16 was getekend?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Een duidelijke bron kan ik zo even niet vinden, maar op het SP-forum staat in de eerste posts dat er zelfs t/m 17 is aangekondigd. Nog lang geen einde dus.

Misschien waren het toch geen hints dus

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

SP gaat niet stoppen.

Maar de nieuwe aflevering was wel apart. Ze hebben nog nooit een aflevering zo laten eindigen.

Ik zat te denken dat er een vervolg aflevering gaat komen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Fortune wrote:

SP gaat niet stoppen.

Net of jij dat weet. Er is nog niet getekend voor een nieuw seizoen en dit soort afleveringen zijn wel duidelijke hints dat de makers er eigenlijk wel klaar mee zijn.

15 jaar is ook een mooie periode natuurlijk. Op een gegeven moment ben je als makers ook wel door je creativiteit heen.

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

Het 16e seizoen is inderdaad nog niet aangekondigd.

Creativiteit of niet, er gebeuren nog genoeg dingen in de media om belachelijk te maken dus zou SP voor altijd nog wel kunnen bestaan.

Maar ik blijf optimistisch en hoop dat ze gewoon nog doorgaan.

Trouwens ik geloof eigenlijk 100% wel dat ze doorgaan en nu maar wachten wie er gelijk heeft .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Fortune wrote:

Het 16e seizoen is inderdaad nog niet aangekondigd.

Creativiteit of niet, er gebeuren nog genoeg dingen in de media om belachelijk te maken dus zou SP voor altijd nog wel kunnen bestaan.

Maar ik blijf optimistisch en hoop dat ze gewoon nog doorgaan.

Trouwens ik geloof eigenlijk 100% wel dat ze doorgaan en nu maar wachten wie er gelijk heeft .

Alles wat je zegt is wat je hoopt, niet wat logisch is.

Een aflevering als deze laat toch weinig aan duidelijkheid over. De makers vinden dat SP er bijna opzit.

Van mij mogen ze nog jaren door, prachtige serie, maar wij beslissen niet. En ik heb wel graag dat SP stopt terwijl ik het nog grappig vind, niet wanneer ik denk dat 2 jaar eerder stoppen beter was geweest.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

SP zal altijd grappig zijn alleen al door cartman.

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

Fortune wrote:

De Imaginationland trilogie was oorspronkelijk bedoeld als idee voor een film, maar ze hebben het toch gebruikt in de serie omdat ze geen inspiratie meer hadden.

Er zal altijd wel iets gebeuren in de media, maar je kan niet alles blijven parodiëren: iPad 122.0, een of ander koninklijk huwelijk, de volgende leider van Al Qaida die opgeblazen wordt, Adam Sandler z'n nieuwe film,... In het echte leven misschien interessant, maar in een serie pakt dit niet.

In tegenstelling tot The Simpsons is het South Park redelijk goed gelukt om herhaling te voorkomen, maar het is te begrijpen dat dit na 15 jaar almaar moeilijker wordt.

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

Maar goed na 15 jaar kan ik niet meer zonder SP.

Elke week kijk ik daar toch wel naar uit.

Ik zou het erg saai vinden als er geen SP meer uit komt.

Hoe moeten we dan verder?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Fortune wrote:

Maar goed na 15 jaar kan ik niet meer zonder SP.

Elke week kijk ik daar toch wel naar uit.

Ik zou het erg saai vinden als er geen SP meer uit komt.

Hoe moeten we dan verder?

Kan je nog elke week een oude aflevering opzetten. Ben je weer 15 jaar verder...

ibendb

• 5036 messages
  • 3214 votes

Ik vind deze serie minder dan de film...

runrunrun

• 65 messages
  • 64 votes

moviemafketel wrote:

(quote)

Je krijgt ook altijd huisarrest?

Natuurlijk niet, ik ben super braaf.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

They kill Kenny, but creators say no death plans for South Park

today at 2:53 pm

South Park's creators Trey Parker and Matt Stone say they've no plans to kill off the show.

The duo behind South Park have quashed rumours that their successful cartoon franchise is soon to come to an end.

Speaking on The Daily Show to host Jon Stewart, Trey Parker insisted that "South Park is still our thing".

Speculation has been rife among South Park fans that the end is nigh after the airing of the recent dark and cynical mid-season finale "You're Getting Old".

Parker admitted that the self-mocking tone of the mid-season finale reflected "things we were feeling" but said that making the episode as "fun".

"Obviously it had a lot of themes and things we were feeling in it, but we came back and people were like, 'Are you okay? Is the show coming back?' and we were like, 'Yeah'."

In the interview, Parker admitted that he and his writing partner have "no idea" how to resolve a cliffhanger, in which Stan's parents Randy and Sharon separated and Kyle befriended his old nemesis Cartman.

"We don't know what's going to happen," he said, "but we'll figure it out in August".

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

Nice

Told ya!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.