• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.614 votes
Profile

South Park

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Oh nice! Niet opgevallen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hoop wel dat dit seizoen zich gaat herpakken. Aflevering 1 was bijzonder geestig. Vorig week en deze week waren bij vlagen maar oke, maar bepaald niet op topniveau. Hopelijk worden de komende afleveringen beter. Ik gok dat ze na een aflevering of 6, 7 toch weer de zomerstop inzetten om pas in oktober verder te gaan. Gebeurde vorig jaar ook.

the new guy

• 1731 messages
  • 1591 votes

Dit was de slechtste South Park aflevering ooit. Man wat slecht...

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

Zo slecht ja. Jammer had me een beetje verheugd om deze vanmiddag te kijken.

Hij kan iig niet meer tegenvallen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hij overdrijft enorm. Het was een modale aflevering. Niet geniaal, maar goed te kijken.

Nicholas123

• 292 messages
  • 284 votes

Toch weer heerlijk dat ze de beste grap voor het allerlaatst bewaren.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Sterk begin (erg funny), matig tussenstuk maar een briljant einde .

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

Ik vond het gewoon een vermakelijke aflevering.

Niks mis mee.

MB23

• 25 messages
  • 75 votes

Ik denk dat aflevering 4 wel eens de beste van het seizoen tot op heden kan gaan worden...

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Cartman is furious when the school posts the kids penis sizes on the bulletin board. He throws an absolute fit and once again finds himself in the principal's office. This time he gets sent to anger management therapy.

Een episode in het teken van Cartman, kom maar op!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha wat een geweldige nieuwe afleveringen over penissen en anger management

Randy was weer eens hilarisch.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Jup, zoals verwacht was dit de leukste van het seizoen, vooral Randy was op dreef Dat einde ook

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

MITCH CONNOR Bril-fucking-jant!!

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Hehe deze was dan wel weer erg leuk., was een erg teleurstellend seizoen tot nu toe.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Mhow, vond de Humancitipad aflevering leuk, de aflevering van vandaag erg leuk, de Canada aflevering best te doen en alleen de Funnybot aflevering was op een leuk begin na geen hol aan.

the new guy

• 1731 messages
  • 1591 votes

Matig seizoen tot dusver, vond HumanCentipad wel aardig, maar de rest ruk.

Deze was briljant! Heerlijk om de hele aflevering als metafoor te zien tegen die rare Donald Trump, of andere bizarre republikeinen. Als je zeikt om het zeiken komt dat gewoon door je kleine piemel.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ze waren er trouwens wel enorm snel bij met de opmerking over Schwarzeneggers buitenechtelijke kind. Dat is toch pas een paar dagen terug bekend geworden?

the-real-tiete

• 53 messages
  • 40 votes

zoals gezegd valt het tegen dit seizoen, waarschijnlijk omdat we wat verwend zijn geraakt.

misschien zeg je over enkele jaren wel dat dit een leuk seizoen was maar tot nu toe kan ik me er niet echt in vinden...

tmi 12 inch

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Zag gister toevallig weer eens een aflevering op CC waarin het over hoofdluizen ging. Ik vond er werkelijk geen ruk aan. Weet niet welk seizoen dat is, maar hoop wel dat ze weer wat grappiger uit de hoek gaan komen.

jipt

• 3461 messages
  • 3471 votes

Die hoofdluisaflevering is juist geniaal. Heerlijk bruut, leuke scène die The Thing parodieert en een geweldige Cartman. Zit zelfs nog een filosofische ondertoon in. Snap niet hoe je die stom kan vinden.

yeyo

• 6351 messages
  • 4613 votes

The Thing verwijzing is leuk, maar wordt naar mijn inzien verpest doordat Kyle er letterlijk naar refereert.

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

en ook leuk die verwijzing naar het einde van Return of the King, als die luis opgepikt wordt door vliegen

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ja, maar wat is er grappig aan, dat vroeg ik me af.

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

die verwijzingen is niks grappigs aan, maar er waren geloof ik verder nog wel een stel leuke grappen, al is het een tijd terug dat ik die aflevering gezien heb

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

Dat vind ik ook een vreselijke aflevering met die luizen, kreeg ik niet eens afgekeken.

Net zoals die high school musical aflevering, ook vreselijk.

MB23

• 25 messages
  • 75 votes

Stanley's Cup was ook echt drama...

the new guy

• 1731 messages
  • 1591 votes

Heb me echt stuk gelachen om de aflevering van vandaag! Cartman als slavendrijver is echt briljant!

Dit was echt een van de meest absurde SP's die ik ooit heb gezien. Het begin vooral, wtf, fantastisch.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hèhè bizarre nieuwe aflevering met die crack baby's maar wel erg vermakelijk.

Ik blijf ook altijd genieten van Butters.

Jammer dat volgende week geloof ik alweer de laatste aflevering 1, waarna het seizoen pas in het najaar weer verder gaat.

jipt

• 3461 messages
  • 3471 votes

Ja geweldige aflevering, heerlijk wtf gevoel en een geweldige Cartman. Beste van het seizoen met Human Centipad op 2

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Ik moet niets van van de series hebben. Ben geen enorme fan van animatie/tekenseries, op The Simpsons en Dragonball Z na. De film van SP vind ik wel leuk.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.