• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.092 actors
  • 9.372.314 votes
Profile

South Park

the new guy

• 1731 messages
  • 1591 votes

Ja insheeption was briljant, echt heel goed. Lekkere sneer naar BP met the Coon en Mysterion!

Maar net deel twee van deze trilogie (want dat zal het zijn) gezien. Wat een belabberd stuk. Er gebeurt niets. Weinig geslaagde grappen en het verhaal staat stil. Beetje à la Saw twee. Meer van hetzelfde en alles wat in deel 1 is gebeurd uitleggen. SAAAAAI!

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Inderdaad, die van vandaag was erg weinig aan.

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Totoro! LOL!

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Ja was het echt het deuntje van Totoro? Dacht er in eerste instantie ook aan, maar volgens mij bedoelen ze meer J-pop in het algemeen.

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Nee joh! Die scène daarvoor was shot voot shot een hommage Totoro had trouwens ook al een korte cameo in de trilogie van Imaginationland.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Ohja die scene op z'n buik natuurlijk.

Dus het blijkt een 3-Parter te zijn geworden, the Coon and Friends. Ik moet zeggen dat ik erg kon lachen om de eerste, een en al briljantie, de tweede was ook erg leuk (vooral leuk om te weten wie Mysterion nou eigenlijk is, alhoewel ik al wel dat vermoeden had), helaas werd het derde deel een beetje uitgemolken. Ik heb hem net gezien, maar ik heb slechts met de Cartman-scènes een beetje kunnen lachen (alhoewel ook the Coon in herhaling viel) en het einde vond ik zeer teleurstellend.

Fortune

• 4314 messages
  • 2772 votes

the new guy wrote:

Ja insheeption was briljant, echt heel goed. Lekkere sneer naar BP met the Coon en Mysterion!

Maar net deel twee van deze trilogie (want dat zal het zijn) gezien. Wat een belabberd stuk. Er gebeurt niets. Weinig geslaagde grappen en het verhaal staat stil. Beetje à la Saw twee. Meer van hetzelfde en alles wat in deel 1 is gebeurd uitleggen. SAAAAAI!

Ik vond die wel goed. Ze verklaren Kenny's dood.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Net deel 3 van de Coon and Friends saga gezien. Stuk beter dan die van vorige week, maar ik ben er nu echt wel klaar mee. Gelukkig was deze 3e de laatste.

Leuke stukken kwamen van Cartman (met Justin Biebers kill ) en van het steeds weer doodgaan van Kenny. Grappig einde met die ouders van hem!

Volgende week weer eens wat anders aub.

O ja, die Justin Bieber kill was wel grappig ja XD

MNV2

• 6932 messages
  • 1899 votes

Cartman: We will continue to fight for justice.

News reporter: Good and justice? Justin Bieber and most of his friends have just been massacred.

Cartman: Yes, Coon and friends were happy to help, we do not need thanks for our deeds.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Hij is weer leuk, de Shakeweight met zijn cooldown spray

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Leuk, maar niet geniaal vandaag. Randy Marsh =

the new guy

• 1731 messages
  • 1591 votes

Nou, zie dat jullie je meer hebben vermaakt dan ik. Ik vond er echt geen reet aan. Die twee Canadezen worden altijd belachelijk gemaakt omdat ze alleen platte scheet- en poepgrappen hebben. Deze aflevering was niet anders. Twee grappen tot treurnis uitgemolken, letterlijk.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

the new guy wrote:

Nou, zie dat jullie je meer hebben vermaakt dan ik. Ik vond er echt geen reet aan. Die twee Canadezen worden altijd belachelijk gemaakt omdat ze alleen platte scheet- en poepgrappen hebben. Deze aflevering was niet anders. Twee grappen tot treurnis uitgemolken, letterlijk.

Terrence en Philip kwamen toch maar heel even in beeld?

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

F***k you Whale,F***k you Dolphin .

the new guy

• 1731 messages
  • 1591 votes

FillumGek wrote:

(quote)

Terrence en Philip kwamen toch maar heel even in beeld?

Deze aflevering wel inderdaad. Maar het blijft de running gag. Twee Canadezen die een komische show maken over scheten, nou haha inderdaad. Alleen nu heeft South Park een aflevering die ook alleen maar over 1 grap gaat. Vond ik deze keer dus een beetje de pot die de ketel verwijt dat 'ie 1 platte grap constant uitmelkt.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

the new guy wrote:

(quote)

Deze aflevering wel inderdaad. Maar het blijft de running gag. Twee Canadezen die een komische show maken over scheten, nou haha inderdaad. Alleen nu heeft South Park een aflevering die ook alleen maar over 1 grap gaat. Vond ik deze keer dus een beetje de pot die de ketel verwijt dat 'ie 1 platte grap constant uitmelkt.

Oh op die manier. Is wel een beetje waar, maar toen de Shakeweight voor het eerst werd gedemonstreerd moest ik toch wel erg lachen. Daarna inderdaad wat te vaak herhaald, maar ach.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Awesome-O was er vannacht weer eens. Wat heb ik me weer kapot gelachen. Een van de leukste afleveringen vind ik dat persoonlijk. De Lame' s en Weak' s vliegen je om de oren.

Als hij die zetpil er bij Butters in moet stoppen haha. Verder ook als Awesome-o op het laatst een scheet laat. I think maybe one day we can all- Heh- wait a minute, did, did that robot just fart? Ja ik kon gewoon niet stoppen met lachen.

(afbeelding)

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

He was sitting on the toilet flambeying a pork chop.

Die cooldownspray

Your workout is finished. Here is some cab fare.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Die Insheeption aflevering GENIAAL.

Billy-Pilgrim

• 356 messages
  • 620 votes

Nadat ik enkele maanden geleden Crippled Summer had gekeken, en rond de helft van de aflevering ben gestopt met een misselijke gevoel, heb ik maar een tijdje geen South Park gekeken. Vorige week ben ik die Nascar en New Jersey afleveringen eens gaan kijken, en warempel, ze waren best leuk! Zonet even die Inception spoof gezien, en opnieuw best wat lachmomenten. Misschien is het toch nog niet helemaal over met South Park. Waar ik me het ergst aan stoorde was dat er de laatste seizoenen zoveel film en actualiteiten parodieën tussen zaten. Niet iedere aflevering hoeft van mij topical te zijn. Ik vond juist die mix zo goed uit de eerdere seizoenen. Wat me wel opvalt is dat de meeste afleveringen tegenwoordig nog maar 1 verhaallijn volgen. Waar je vroeger makkelijk twee of drie verhaallijnen naast elkaar had lopen. Het laat wel zien dat de inspiratie niet meer zo rijkelijk vloeit als ooit.

Hoogtepunt ligt voor mij absoluut in seizoenen 6 t/m 9. Met seizoen 6 waarschijnlijk als hoogtepunt. Enkele van de meest briljante afleveringen zijn toen gemaakt. Die over atheisme bijvoorbeeld. En de aflevering dat ze een ladder naar de hemel bouwen. Of The Simpsons Did It. Of wat dacht je van die ene over Bebe's boobs. Oh ja, en de introductie van Lemmiwinks. Of Free Hat, nog zo'n bizarre maar geniaal opgezette aflevering. Ach, die goede oude tijd!

Toch zijn er meer recent ook nog geniale dingen gemaakt hoor. Alleen met een wat minder hoge frequentie. Ik vind Margaritaville bijvoorbeeld een van de aller beste SP afleveringen. Juist door dat absurde, abstracte maar toch de zeer relevantie boodschap. Er is een hoop gezegd over de kredietcrisis, maar nergens is het zo subliem verbeeld als in die SP aflevering.

HeresJohnny

• 104 messages
  • 5 votes

Voor mij is South Park niet grappig meer.

Ik heb de laatste paar afleveringen gekeken, zonder de oude afleveringen in mijn achterhoofd, en ik heb misschien 1 keer gelachen om 1 goede grap.

Cartmans vooroordelen en zieke geest bereiken in Poor & Stupid en Mysterion rises een dieptepunt omdat ze nu echt een dood paard slaan.

Ja Cartman, we weten het.

Dat is een van de dingen, maar ook omdat ik het idee heb dat Stone & Parker een beetje de kantjes eraf lopen, dat ze zelf niet zo geïnteresseerd meer zijn.

Maar dat is mijn mening.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Stem op je favoriete South Park-aflevering.

De hoogst beoordeelde afleveringen, per categorie worden tijdens het kerstweekend (25 en 26 december) vanaf 20.00 uur uitgezonden bij Comedy Central.

Stem hier

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Stupid Spoiled Whore Video Playset scoort toch nog wel steeds hoog bij mij. Fishsticks ook. The Tooth Fairy Tats 2000 ook... The List idem...

Gaat lastig kiezen worden zo.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Je kan gewoon op elke aflevering apart stemmen. Dus voor alle 4 die episodes stem je 5 en voor een andere weer 2 sterren etc.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik ken er toch nog een heleboel niet merk ik. Maar zo af en toe zie ik er weer 1 voorbij komen en denk ik o ja die was meesterlijk, maar dat heb ik bij velen net als jij.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Ik ken alleen die nieuwe episodes bij naam. Al die oude die ik op tv zie langskomen herken ik echt niet bij naam.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik ken juist wel de oudere bij naam omdat ik die allemaal meerdere keren gezien heb. Stemmen doe ik niet, ga/kan toch niet achter de tv zitten met de kerstdagen.

misterwhite

• 4726 messages
  • 656 votes

Gisteren de 3 afleveringen gezien van Coon & Friends, gewoon mega leuk. Vooral die plottwists zijn gewoon hilarisch

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.