• 177.983 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.103 votes
Profile

Friends (/Joey)

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

Dat is hetzelfde met Normal Ohio. Hierin speelt John Goodman een lompe homo, en dat wordt niet gepikt in Amerika.

Joey heb ik niet gezien, bij Friends werden op een gegeven moment de hele tijd dezelfde grappen gemaakt. Nu dienen we zeker te lachen om de domme acties en uitspraken van Joey, alleen dan 22 minuten achter mekaar.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

En Drea De Matteo zag er in The Sopranos toch echt stukken beter uit.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Leno wrote:

Dat is hetzelfde met Normal Ohio. Hierin speelt John Goodman een lompe homo, en dat wordt niet gepikt in Amerika.

Joey heb ik niet gezien, bij Friends werden op een gegeven moment de hele tijd dezelfde grappen gemaakt. Nu dienen we zeker te lachen om de domme acties en uitspraken van Joey, alleen dan 22 minuten achter mekaar.

Inderdaad, de domheid van Joey was in de serie erg leuk omdat er altijd op gereageerd werd door de anderen. Ik heb dus totaal geen zin in een stuud en nóg een domme Tribbiani die een serie vullen. Geef mij maar Monica & Chandler...(En Ross en Rachel en Phoebe en alleen met hun Joey )

alexis

• 381 messages
  • 489 votes

joey alleen de serie laten trekken is toch wel een opgave maar met alex erbij komt er een vrouwelijke versie van joey bij beide trekken de serie aardig alleen zou de rol van alex er groter in moeten zijn.

gina en michael zijn een leuke film-up.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Er gaan geruchten over een Friens film. Ze zouden dan ieder 15 miljoen krijgen. Schwimmer en Aniston hebben alvast een positieve reactie erop.

Ik vind het helemaal niks, net zoals die growing pains films. Als je toch iets gaat doen, maak dan gewoon een special.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

AMSTERDAM - Als het aan Courtney Cox ligt, komen de 'Friends' binnenkort bij elkaar voor een reünie. "Ik denk wel dat het mogelijk zou zijn eenmalig bij elkaar te komen voor een show. Dan zal die aflevering 'Wat doen de Friends met Thanksgiving?' heten", zegt de actrice in een interview met de New York Daily Newspaper.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ach joh, laat ze gewoon terug komen of voor eeuwig weg blijven. Ik denk (anders dan 2 maanden terug) er nu zo over: het is voorbij. Ze hebben een mooi einde gehad, en als ze terug komen dan haalt dat nooit die oude avonturen op. Het is goed geweest. Of laat ze terug komen voor Season 11. Maar de karakters zijn volwassen en non-single nou. Het hoeft niet meer.

Lotteke

• 247 messages
  • 566 votes

Ik heb heel erg van Friends genoten toen het net begon. Werd in het eerste jaar toen nog vrij laat op de avond uitgezonden op Veronica. Zo na seizoen 4 zakte het per seizoen in, toch ben ik het altijd sporadisch blijven volgen en heb dan ook de laatste aflevering wel gezien en vond het dan ook toch wel erg jammer dat het nu echt voorbij was.

Ik kijk nog wel graag naar de herhalingen van de eerste paar seizoenen, die waren toch echt wel heel erg leuk.

Joey is wat mij betreft echt een waardeloze serie. Geen leuke grappen en al helemaal geen leuke tegenspelers, ben na 3 afleveringen ook afgehaakt en heb geen idee of het nog loopt nu, maar wat mij betreft mag het helemaal stoppen.

soboer

• 359 messages
  • 293 votes

Friends is goed maar niet geniaal. Wie mij aan het lachen krijgen zijn Joey, Chandler, Ross en Rachel. Monica en Phoebe vind ik daarentegen totaal niet grappig. Waar ik ook niet van houd is dat er te vaak van die sentimentele scenes in zitten.

Ik waardeer daarom Seinfeld als geniaal.

CAPIpsv

• 766 messages
  • 628 votes

Friends is wel geinig keek er eigenlijk niet echt altijd naar, maar heb het wel eens gezien. Jennifer Aniston is mijn favoriet toch wel.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

soboer wrote:

Ik waardeer daarom Seinfeld als geniaal.

Seinfeld is ook de beste comedyserie aller tijden en er zal denk ik nooit meer een betere komen. Friends heeft natuurlijk wel van die sentimentele scenes, maar je moet er ook aan denken dat het een Amerikaanse serie is en dat soort scenes doen het goed in Amerika.

Friends is na Seinfeld de meest succesvolle comedy serie denk ik en veel betere sitcoms zijn er niet.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Scrubs

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Friends is de enige serie die ik echt volg. En ook meerderemalen volg. Ik kijk het nu iedere avond om 20:00 uur op net 5 na "Kinderen geen bezwaar" op ned 3. Dan heb ik iedere dag iets om naar uit te kijken.

Ik heb denk ik alle afleveringen van friends wel meerdere malen gezien. En iedere keer lig ik weer in een deuk. Ik heb niet echt een favoriete persoon, wel iedere personage heeft wel iets. Dat is zo briljant aan de serie. Ik heb er wel eens over nagedacht wat nu het succes formule kan zijn. Ik denk uiteraard aan de geweldige cast. Je kan echt op een of andere manier een band met hun krijgen. Maar ook de speciale humor. Er zit iets kinderlijks in, zoals opmerkingen van Joey en Chandler. Of kinderlijke reacties op iets serieus.

Deze serie heeft echt iets speciaals, en mijn leven zou er minder vrolijk uitzien zonder Friends.

5*

Asmahan

• 322 messages
  • 2194 votes

Friends. Ik kan er NIET tegen. Vooral Phoebe raakt de bullseye van mijn irritatiecentrum. Snap niet dat iemand daar ook maar iets grappigs of leuks in ziet. Vind verder de personages niet leuk, de grappen niet leuk, de inrichting van het appartement niet leuk, de vriendschappen niet leuk, de relaties niet leuk, de locaties niet leuk en de gastspelers niet leuk. Ernstig niet leuk is de mechanische lach, waaraan je bij het zappen meteen deze ellendeserie herkent. De mechanische lach wordt kort ingeschakeld bij een kwinkslag en wat langer en hysterischer bij een grap. Vreselijk. Heb ooit knarsetandend een aflevering uitgezeten, omdat ik wel eens wilde weten waarom die serie zo populair was. Het is me een raadsel gebleven.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Idem.

TheRisingSun

• 1140 messages
  • 2261 votes

Ach ja,zo heb je bij iedere serie voor- en tegenstanders! En jullie zijn duidelijke tegenstanders. Ik ben een hele grote voorstander van deze serie! I Love It!

Hagele

• 184 messages
  • 821 votes

Mie toe!

Heb alle seizoenen al 3x achter elkaar gezien. Soort van marathon zeg maar

Wel moet gezegd worden dat de eerste seizoenen t/m 4/5 het beste waren. Toen was Chandler ook nog echt Chandler. Nadat ie iets met Monica kreeg werd ie net iets te serieus soms, maar ja..

Nu Joey, ik kan er erg graag naar kijken. Kan niet wachten op seizoen 2.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Asmahan wrote:

De mechanische lach wordt kort ingeschakeld bij een kwinkslag en wat langer en hysterischer bij een grap.

Live. Publiek.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Phoebe is juist de grappigste van allemaal. De onzinnige grappen en haar weirde hobby's e.d. zijn gewoon zó grappig. Onbeschrijvelijk gewoon.

Asmahan

• 322 messages
  • 2194 votes

Dan is ook het publiek zeer voorspelbaar en niet leuk.

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

Tja het publiek dat daar naartoe gaat vind de serie leuk, anders gaan ze er niet zitten. Dus lachen ze natuurlijk wel. Als ik er zou zitten zou het er ook angstvallig stil zijn..

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

Geen Friends reünie voor Aniston

Momenteel zijn de voorbereidingen bezig voor een documentaire en retrospectief van de populaire tv serie Friends. Alle acteurs hebben hun medewerking al toegezegd behalve Jennifer Aniston.

In de documentaire zijn exclusieve interviews te zien met alle belangrijkste castleden maar niet met Jennifer Aniston. De reden zou zijn dat ze nog teveel van slag is door haar scheiding van Brad Pitt maar andere geluiden laten horen dat Aniston liever juist afstand wil nemen van de rol die haar groot heeft gemaakt en zich meer op toekomstige projecten wil richten.

Bron: Sky News

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Is het niet een beetje te vroeg om nu al een reunie te hebben. Meestal is het van "hoe is het nu met..." Als je ze nu weer ziet zijn ze niets verranderd volgens mij. Over 5 of mischien wel 10 jaar beter.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

IcU wrote:

Is het niet een beetje te vroeg om nu al een reunie te hebben. Meestal is het van "hoe is het nu met..." Als je ze nu weer ziet zijn ze niets verranderd volgens mij. Over 5 of mischien wel 10 jaar beter.

Ja volkomen mee eens, dit is nogal een beetje erg vroeg hoor

Je kunt het eigenlijk geen reunie noemen, maar meer een ontmoeting ofzo..

Ewing Oil

• 146 messages
  • 49 votes

Friends is en geweldige komische serie net als Will & Grace, van Freinds heb ik alle seizoenen op dvd, en wil ze ook allemaal van Will & Grace hebben.

De serie Joey, daar heb ik en aantal afleveringen van gezien. Maar ben na 7 afleveringen al weer afgehaakt, ik miste gewoon en bepaalde chemie tussen de spelers zoals we gewend zijn bij Friends.

Nee dankje geen Joey voor mij, ik herinner Joey graag zoals ik hem ken bij Freinds waar die thuis hoort.

char

• 72 messages
  • 575 votes

Heb alle seizoenen van FRIENDS in de daarbijbehorende dvd-box en ik heb alle seizoenen van Sex and the city, alleen jammer genoeg niet in de daarbijbehorende shoebox, dus...........

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

* Zeer jaloers. *

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Er komt waarschijnlijk een einde aan de serie Joey

Einde Joey

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Klopt,

Joey is geen succes geworden, wat je van tevoren al een beetje kon verwachten dus zo hard komt het ook weer niet aan.

Er worden te weinig kijkers aangetrokken dus gaat hij van de buis.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Friends is gewoon gweldig!

En de spinn of van Joey was leuk de eerste drie afleveringen, maar het is gewoon niet net zo leuk als in Friends.

Alhoewel Joey wel een van mijn favorietje is uit Friends, hadden zit beter niet kunnen doen.

Wel leuk dat ze nog een aflevering gaan maken, ben wel erg benieuwd naar.

Maar het is inderdaad nu nog te vroeg daarvoor.

Ik ben paar weken geleden weer begonnen om Friends weer eens van voor af aan te kijken, en ben weer aan het genieten.

Hoe vaker je kijkt hoe meer dingen je ook gaan opvallen.

Vond ook zeker de bloopers op de laatste dvd enorm leuk.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.