- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Friends (/Joey)
Friends (/Joey)
Moviestar
-
- 821 messages
- 0 votes
Ze zijn nu helaas aan de laatste afleveringen begonnen 
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
Ik ben ook een erg grote fan van de simpsons maar ik denk de the simpsons nou niet bepaald gevoelige thema's naar voren brengen. Hun humor is wel ietsje scherper maar meer niet. The simpsons is wel een meesterlijke serie.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
ik denk de the simpsons nou niet bepaald gevoelige thema's naar voren brengen
Ben ik het niet mee eens. Kijk alleen al eens naar die tv-serie Itchy & Scratchy die Bart en Lisa zo leuk vinden, toch duidelijk een aanklacht tegen buitensporig geweld op tv.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik ben ook een erg grote fan van de simpsons maar ik denk de the simpsons nou niet bepaald gevoelige thema's naar voren brengen.
jacom
-
- 305 messages
- 2242 votes
Ik ben ook een erg grote fan van de simpsons maar ik denk de the simpsons nou niet bepaald gevoelige thema's naar voren brengen. Hun humor is wel ietsje scherper maar meer niet. The simpsons is wel een meesterlijke serie.
dan denk ik dat jij de the simpsons niet helemaal snapt.
bv. de aflevering dat homer met een roos hemd naar z'n werk komt en wordt uitgelachen door collega's en meteen naar een psychiatrische instelling wordt gestuurd, is toch wel een duidelijke aanklacht tegen de anti-homo gevoelens van vele amerikanen. en zo zijn er meerdere voorbeelden.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Emotioneel afscheid van ‘Friends’.
De laatste aflevering van de populaire sitcom ‘Friends’ is ingeblikt. Matthew Perry, de man achter de grapjesmakende Chandler Bing, zei dat hij moeite had zijn tranen te bedwingen bij het afscheid nemen van de andere vijf vrienden.
"Ik heb niet geweend, maar ik wilde wel wenen, zelfs nog uren later," zegt de 34-jarige acteur. Er was een emotioneel moment toen Matthew en vriendin Rachel Dunn een laatste wandeling over de set maakten. "Er was niemand. We hielden gewoon elkaars hand vast en slenterden rond. Het voelde zo vreemd."
Hoewel hij opgewonden is over de filmcarrière die hij voor de boeg heeft, zou hij niet aarzelen met ‘Friends’ van voor af aan te beginnen."Niemand van ons zes zal nog spelen in iets dat zoveel succes had als ‘Friends’. Daar zullen we mee moeten leven."
Ondertussen is de nieuwste film van Perry al ingeblikt. ‘The Whole Ten Yards’, een vervolg op ‘The Whole Nine Yards’. "Het filmen van ‘Ten yards’ was niet zo leuk als ik had verwacht. Het is zo zielig, ik speel met Natasha Henstridge en Amanda Peet in een film, maar mijn naaktscène is met Bruce Willis."
Bron: Het laatste Nieuws.
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
Ben ik het niet mee eens. Kijk alleen al eens naar die tv-serie Itchy & Scratchy die Bart en Lisa zo leuk vinden, toch duidelijk een aanklacht tegen buitensporig geweld op tv.
saske
-
- 271 messages
- 0 votes
goeie serie, spijtig dat ze gestopt zijn.
ik ben zeer benieuwd naar de spin-off joey.
de beste comedy serie ooit.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Ik denk dat Joey geen leuke serie wordt. Je kunt nu al (Lees: een aantal seizoenen) zien dat de grappen op zijn. De lijn doortrekkende naar joey ben ik bang dat de grappen te flauw en simpel worden.
ps. Ik volg Friends nog steeds trouw en vanavond wordt de eerste van drie Final-Episodes in Amerika uitgezonden.
Clydorn
-
- 161 messages
- 812 votes
Ja Joey was samen met Chandler een leuke duo.. maar nadat Chandler trouwde werd het allemaal minder. Afwachten hoe het in de spin-off wordt
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Morgen de allerlaatste aflevering ooit... ondanks dat het de laatste jaren niet meer zo bijzonder was toch een gedenkwaardig moment 
ik las trouwens nu pas dat degene die Joey's zus gaat spelen Sopranos' Adriana is.... kan natuurlijk niet he! Want die zat er niet tussen toen we in seizoen 1 alle zussen van Joey zagen 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Meer dan 50 miljoen Amerikanen kijken vanavond naar allerlaatste Friends.
Meer dan 50 miljoen Amerikanen zullen vanavond naar de allerlaatste aflevering van de populaire sitcom Friends kijken.
In Europa moeten we nog een maandje wachten alvorens we weten of Ross en Rachel samen verder gaan, Monica en Chandler een jongen verwachten en hoe Phoebe het doet als getrouwde vrouw.
De Amerikaanse televisiemaatschappij NBC heeft de grote middelen ingezet om te voorkomen dat er iets over de allerlaatste aflevering uitlekte. De laatste scènes werden zonder studiopubliek opgenomen en de acteurs en de filmcrew hebben zwijgplicht.
David Schwimmer (Ross), Jennifer Aniston (Rachel), Matthew Perry (Chandler) Courteney Cox (Monica), Lisa Kudrow (Phoebe) en Matt LeBlanc (Joey) gaven toe dat ze in tranen uitbarsten toen de laatste opnames ingeblikt waren.
Nu gaan de zes elk een andere weg op. Matt Leblanc speelt de titelrol in “Joey”, een spin-off van Friends. Jennifer Aniston wil een gezin uitbouwen met haar man Brad Pitt. David Schwimmer gaat films regisseren.
Sinds de allereerste aflevering werd uitgezonden op 22 september 1994 is Friends uitgegroeid tot een van de grootste televisiesuccessen ooit. De serie is in meer dan 100 landen te zien. De zes sterren krijgen per aflevering elk 1 miljoen euro.
Uiteraard wordt de uitzending van een uur vanavond van tijd tot tijd onderbroken voor reclameboodschappen. Adverteerders moeten twee miljoen euro betalen om hun reclamespot van dertig seconden op de buis te brengen. Nog nooit waren reclameboodschappen tijdens een televisieserie zo duur. (LAN)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De Amerikaanse televisiemaatschappij NBC heeft de grote middelen ingezet om te voorkomen dat er iets over de allerlaatste aflevering uitlekte.
Tevergeefs.
saske
-
- 271 messages
- 0 votes
ik heb zojuist de laatste aflevering gezien en ik vind het enorm jammer dat dit de laatste was. ik ga de serie toch missen.
hoe kan je nu afscheid nemen van u lievelingsserie?
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Ik moet zeggen dat ik blij was dat dit de laatste was. Ben ik eindelijk van die ellende af. Het is net als stoppen met roken (alhoewel ik niet weet hoe dat is).
saske
-
- 271 messages
- 0 votes
sommige zullen zeggen van wel en andere weer van niet, dat is ieder zijn smaak hé.
maar volgens mij heb je iets gemist ja.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
De eerste twee seizoenen of zo is het wel aardig om te volgen, maar daarna is het al snel formulewerk en meer van hetzelfde.
Maar dat is mijn mening 
saske
-
- 271 messages
- 0 votes
ik heb niet echt een voorkeur van seizoen. ik vond ze allemaal wel goed.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Ik ook. Friends is zo'n serie die elke aflevering gewoon heel sterk is en dit gewoon 10 seizoenen weet vol te houden (hoewel ik de 10e nog niet gezien heb). Het is in ieder geval wel de meest grappigste sitcom die ik ken ...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik vond de eerste 4 jaar geniaal (ongelofelijk grappig, ontroerend, herkenbaar, sympathiek...). In seizoen 5 werd veel personages geweld aan gedaan om het nog grappig te houden (Chandler sulletje, Ross gek). Daarna was het gewoon heel erg vermakelijk, vind de achteruitgang in kwaliteit veel minder groot dan bijvoorbeeld bij The X-Files of The Simpsons. Seizoen 8 was zelfs bijna weer ouderwets goed.
Maar het was mooi zo.
Moviestar
-
- 821 messages
- 0 votes
Ik ook. Friends is zo'n serie die elke aflevering gewoon heel sterk is en dit gewoon 10 seizoenen weet vol te houden (hoewel ik de 10e nog niet gezien heb). Het is in ieder geval wel de meest grappigste sitcom die ik ken ...
En daar sluit ik mij volledig bij aan!!! 
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Eerste 3 seizoenen waren leuk niet meer niet minder.
Daarna werd het steeds meer van hetzelfde.
En wat nog het treurigste was, was dat Ross een zwart vriendinnetje krijgt om zo te laten zien dat de makers niet racistisch waren. watjes Als je dat krijgt als verwijd dan moeten je er veel komischer mee omgaan, een heel stereo type neger erin schrijven of iets dergelijks, niet een slimme negerin.
Dit is ook wel een beetje wat ik het meest miste, het was allemaal zo soft ik hou toch wel meer van de wat gedurfde humor.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
In Japan of zo werd het toch ineens niet meer uitgezonden omdat ten eerste de grappen niet goed te vertalen waren en ten tweede omdat elke aflevering wel over seks gaat ...
toffe gozer
-
- 21 messages
- 713 votes
Ik ben dol op friends ik heb bijna alles op video en als alle seizoenen op dvd te krijgen zijn koop ik ze allemaal op dvd, ik vind vooral Chandler en Rachel erg grappig, al weet ik niet zeker of de show met Joey wel wat wordt want Joey is toch vooral de aangever van de grappen, maar als de "Joey show"geschreven wordt door dezelfde schrijvers als friends zal het wel leuk worden want laten we eerlijk zijn de grappen zijn belangrijker dan de personages.
saske
-
- 271 messages
- 0 votes
je kon overlaatst in de bart smit de central perk doos kopen met de 1ste 8 seizoenen kopen voor 130eur.
ik heb hem mij ineens aangeschaft want ik pas ze apart aan het sparen en dit kwam dan veel duurder uit hé.
Moviestar
-
- 821 messages
- 0 votes
want laten we eerlijk zijn de grappen zijn belangrijker dan de personages.
Nou vind ik van niet, het is natuurlijk ook de manier waarop de personages het brengen. De een brengt het anders dan de ander. We zullen zien.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Pilootaflevering ´Joey´ al te vinden op internet.
Arme Joey ! De pilootaflevering van de nieuwe Amerikaanse serie 'Joey' is al gelekt op het internet. In 'Joey', een spin-off van het immens populaire 'Friends', speelt Matt LeBlanc ('Joey' uit Friends) de hoofdrol.
In principe had het nog drie maanden moeten duren voordat 'Joey' op de Amerikaanse televisiekijker werd losgelaten. Volgens insiders zijn er ondertussen wel al 8000 mensen die de aflevering hebben zitten downloaden, en dat is nog maar het begin.
In de pilootaflevering is te zien hoe Matt LeBlanc's alter-ego Joey verhuist naar Los Angeles.
Het nieuws over het lek komt er net op het moment dat Justin Timberlake heeft laten weten dat hij een rolletje in de sitcom wel ziet zitten. (bron: HLN)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
En hij is heel erg grappig! Leuker dan de afgelopen jaren van Friends. Drea de Matteo (Adrianna uit de Sopranos) blijkt ook als komisch actrische erg goed uit de hoek te komen... ben ineens erg benieuwd naar de hele serie, kan begrijpen dat dit zo goed ontvangen werd een tijdje geleden.