• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.092 actors
  • 9.372.317 votes
Profile

Friends (/Joey)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ben ik met je eens. Vanaf seizoen 3 wordt het beter, de schrijvers worden beter, de cast raakt beter op elkaar ingespeeld en ook niet onbelangrijk de guest appeaances worden veel groter. Mijn favoriet blijft toch wel Baldwin.

.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Friends is inderdaad leuk. Al moet ik zeggen, bijna nooit gekeken tot enkele jaren terug toen ik de complete box kocht. Daarna ook nog weinig gekeken, omdat ik alles dus nu ken. Ga het zeker nog eens volledig terugkijken, net als Seinfeld. Zulke boxen staan met trots in mijn kast.

Ik vind de slotaflevering van Friends ook echt schitterend, met vooral het allerlaatste stukje.

YouTube - Friends - She gets off the plane

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik ken het helaas ook helemaal uit mijn hoofd, zal de serie dnek ik niet zo snel achter elkaar kijken maar wel ideaal voor af en toe een aflevering, ook ideaal met het bord op schoot.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Alec Baldwin, wilde bijna zijn fameuze quote weer doen maar las hem ook al bij 24 augustus van mij. Ik krijg spontaan weer zin in deze serie.

Dit is een van mijn favoriete scenes uit seizoen 9. Het laatste minuutje is echt geniaal. Ik blijf Ross en zijn uitspattingen echt geniaal vinden.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

En omdat hij niet in de vergetelheid mag raken, nog een keer dit filmpje. Speciaal voor Metalfist.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Erg leuk stukje inderdaad. Ook de Fafanapoli! van Joey en het fuck you gebaar (met zijn ellebogen klapperen) van Ross is erg leuk

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat vind ik nou net het meest lame wat Friends hefet voortgebracht. Dat laatste dan.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

ik vond Baldwin helemaal niet grappig, ik vond 1 van de leukste gasten toch wel Bruce Willis en dan vooral dat stukje in de slaapkamer voor de spiegel!

verder nog steeds erg leuke serie, voor mij niet te evenaren als comedie serie

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Als je dat leuk vond snap ik dat je Baldwin niet grappig vond ja .

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

1 van de leukste afleveringen vond ik toch wel die spray tan machine met Ross, one mississippi, two mississippi.....maar er zijn zoveel leuke momenten dat het moeilijk kiezen is....heb ze ook allemaal heel vaak gezien en dan met mijn broer quotes opnoemen...blijft leuk

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Naomi Watts wrote:
Dat vind ik nou net het meest lame wat Friends hefet voortgebracht. Dat laatste dan.

Serieus? Die heerlijk droge kop van Ross doet me al lachen en zeker wanneer Rachel het dan nog eens begint terug te doen vind ik geweldig. Wat me vooral aanstaat in de relatie Ross-Rachel is de bitsigheid waar ze soms met elkaar omgaan maar het begint me op te vallen dat Chandler meer en meer mijn favoriet begint te worden. Heerlijk sarcastisch maar ik ging echt neer toen die in die kist werd opgesloten door Joey vanwege Kathy.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Als één van de weinigen dingen. Chandler is inderdaad heerlijk sarcastisch met een heerlijke delivery en mimiek, Joey heeft lekkere banale humor en vind de steeds meerontwikkelende agressie van Ross briljant (absoluut hoogtepunt is seizoen 10 en als ie het ontdekt tussen Chandler en Monica )

Vrouwen vind ik helaas wat minder uit de verf komen, al heeft Rachel als loveinterest wel haar functie, is Monica nooit een sta-in-de-weg maar Phoebe is toch wel uitermate zwak, ongrappig en totaal geen functie. Maar daarnaast gewoon een geweldige serie, zowel op comedy als drama gebied, heerlijke guest roles en heeft Friends gewoon heel veel betekent voor het sitcom subgenre.

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Nee, hier heb ik nooit een glimlach aan kunnen onttrekken. Niettemin werkt het format getuige de populariteit. Het verbaast mij toch wel enigszins dat er nooit een film is gekomen.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Dat is inderdaad het hoogtepunt van Ross, ik ga al strijk als ik er aan terug denk. Betreffende de vrouwen heb je inderdaad wel gelijk hoewel ik Phoebe net iets hoger schat. Sowieso wel de zwakste van de drie maar haar vreemdheid kan soms wel een goede aangever zijn voor een opmerking van de anderen.

Nog één van mijn favoriete Ross momenten is wanneer iemand zijn speciale Thanksgiving sandwich heeft opgegeten.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

. En dan die montage, opeens een fragment van een park volgezaaid met duiven die door de toorn van Ross's stem massaal wegvliegen .

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Ik lach nu al. Zijn baas jatte hem toch?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja .

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Vermakelijke serie. Nooit echt superhard gelachen, maar is altijd wel leuk om te kijken. De vrouwen zijn te zwak om het echt hilarisch te maken (zoals in elke comedy serie of film eigenlijk). Aniston laat constant zien geen talent voor comedy te hebben en lijkt het altijd koud te hebben. Monica kan er nog mee door. Phoebe heb ik het geeneens over.

goongumpa

• 3057 messages
  • 4083 votes

Lefgozer wrote:

Aniston laat constant zien geen talent voor comedy te hebben en lijkt het altijd koud te hebben.

Haha . Dat is net haar grootste troef.

De temperaturen in filmstudio's worden trouwens expres laag gehouden, opdat de make-up van de acteurs niet zou uitlopen.

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

Ik heb alle friends afleveringen gezien maar wel altijd in die irritant slechte kwaliteit (met dat smalle beeld). Nu ben ik eens wat aant rondzoeken en zie ik dat er van de eerste 5 seizoen wel fatsoenlijke 720p versies zijn maar van de latere seizoenen kan ik ze niet vinden. Iemand een idee hoe dat zit? Ik wil ze graag weer allemaal opnieuw gaan kijken maar dan wel gewoon in fatsoenlijke kwaliteit. (op een grote tv zien die oude versies er echt niet uit)

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Verveelt niet. Favo's zijn Chandler en Phoebe. En daarna Joey, Monica, Rachel. Ross is over de gehele linie het minst grappig. Hoewel hij wel heel goed de irritante vriend speelt en zich verkeerd uitdrukt. Hij is altijd nog grappiger dan andere karakters in andere (mindere) comedyseries.

Dit is wel 1 van mijn favo's, toevallig met Ross. Het gaat om Unagi

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Ross is dan ook erg grappig. Sowieso leuker dan alle dames. De heren stelen absoluut de show. De mood swings a la fine by me(zie mijn post 7 maart 2012 bovenaan deze pagina) zijn toch leuke kenmerken van Ross.

Phoebe is een beetje vervelend alternatief. Duidelijk de minste

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Phoebe vond ik ook altijd de minste.

Ik kan nog steeds niet kiezen met welke van de drie mannen ik zou willen trouwen, lastige dilemma's ook altijd.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Wat grappig...meeste van mijn vrienden vinden Phoebe ook het minst. Ik vind haar geweldig. Goede grappen en timing en dat alternatieverige...pluspunt!!

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

rep_robert wrote:

Ross is dan ook erg grappig. Sowieso leuker dan alle dames. De heren stelen absoluut de show. De mood swings a la fine by me(zie mijn post 7 maart 2012 bovenaan deze pagina) zijn toch leuke kenmerken van Ross.

True. Maar Joey ook met zijn '' ''

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik kom er nu pas achter dat er blijkbaar extended versions bestaan van sommige afleveringen? Ik zit nu in seizoen 8 waar Monica en Chandler juist getrouwd zijn en een vriend wees me op de quote van Ross:

I'm so happy for you guys and you are both so lucky. I mean, you both said the right names. And nobody was drunk. Nobody was gay. And on your first try.
Ik kon me dat stuk niet meer herinneren en na de aflevering (The One After I Do) nog eens terug te hebben gezien ben ik tot de conclusie gekomen dat dat stuk gewoonweg niet in mijn aflevering zit..

Hier een link om de verschillen te zien.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja! Daar komen wij (beste vriendinnetje en ik, wij kennen elke reguliere aflevering uit ons hoofd) ook telkens achter. Bij de 'Extended, Exclusive & Unseen' box die we hebben. Is wel leuk, die verschillen zien.

(afbeelding)

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik heb denk ik nog de oudste uitvoering (is alweer zo'n 7 jaar geleden ofzo dat ik die heb gekocht) dus daarmee dat ik geen extended versions heb Best wel jammer want de verschillen zijn wel grappig.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Metalfist wrote:

Ik heb denk ik nog de oudste uitvoering (is alweer zo'n 7 jaar geleden ofzo dat ik die heb gekocht) dus daarmee dat ik geen extended versions heb Best wel jammer want de verschillen zijn wel grappig.

Toevallig een rode, vierkante doos? Die heb ik ook, zijn ook geloof ik de ''normale'' edities. Maakt me verder ook vrij weinig uit, ben nou weer niet zo'n fanboy dat ik perse de ontbrekende minuutjes erbij moet hebben. Dat zijn ook meer bonusminuutjes.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Nope, echt nog allemaal de losse seizoenen gekocht. Meer zoals dit maar dan zonder de extra footage dus. Het zijn sets met 3 DVDs met een A en B kant in een openklap kartonnen verpakking die dan nog eens apart in een kartonnen doos zit.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.