- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- New Girl
New Girl
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Benieuwd of je Team Nick of Team Schmidt wordt. Choose wisely
.
Mijn achterstand ook maar weer eens inhalen. Ben echt toe aan weer een fix wat betreft de King of the Douchebag jar Schmidt
.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Sowieso vind ik Nick tot zover het beste personage.
Schmidt krijgt ook meer gevoelige eigenschappen wat vooral in aflevering 6 goed te zien was.( verder ben ik nog niet) Maar ik had al vanaf het begin het meeste met Nick.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dit kijk je toch niet voor uitdieping?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Tuurlijk wel, comedy wordt toch leuker als de personages meer uitdieping krijgen? Tenminste, dat is mijn mening maar hoor 
En dit is ook geen typische sitcom, de humor is niet zozeer altijd de boventoon.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Eens met Mescaline. Vanavond gauw een gaatje zoeken voor de laatste ep.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Tuurlijk wel, comedy wordt toch leuker als de personages meer uitdieping krijgen? Tenminste, dat is mijn mening maar hoor 
En dit is ook geen typische sitcom, de humor is niet zozeer altijd de boventoon.
Vind ik niet. Vooral de task at hand wordt hierdoor tegengewerkt met inwisselbare nonsens. Oppervlakkige uitdieping is voor mij geen uitdieping. Ieder zijn meuk maar ik leef graag zonder.
Nee, als je aan uitdieping begint moet je het ook gewoon goed doen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Oppervlakkig uitdiepen werkt inderdaad niet, maar dat idee heb ik nog niet bij deze serie? Ze diepen hier in de 6 afleveringen die ik zag op een rustige manier uit maar het zorgt er voor mij als kijker wel voor dat ik meer ga meevoelen met de personages en ook beter hun kleine tekortkomingen en tikken doorheb om zo nog meer te kunnen lachen om bepaalde humor.
Hopelijk beschrijf ik het duidelijk genoeg. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Je omschrijft het vrij duidelijk en ik snap het. Al heb ik die ervaring totaal niet
.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Je omschrijft het vrij duidelijk en ik snap het. Al heb ik die ervaring totaal niet
.
Zolang de humor maar werkt. 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Aflevering 22 gezien en vind de serie inderdaad leuker geworden.
Deze scene moest ik wel hardop om lachen, zo herkenbaar 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Aflevering 6 van het 2de seizoen inmiddels, de scene dat nick per ongeluk jess neer slaat in het spookhuis was echt onverwachts en best wel hard 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Prachtig inderdaad. Heb nog wat afleveringen in te halen (tijdje uit het oog verloren), maar New Girl heeft voorlopig op alles voorrang. Briljante serie.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
UNO bitches
Prachtig inderdaad
Vind vooral het ontkennen dat je bezopen bent erg herkenbaar, een maat van me zegt altijd van als jij beweerd dat je niet dronken bent dan ben je het vaak juist wel. 
Koen87
-
- 437 messages
- 1244 votes
Laatste aflevering was goed! Beste van dit seizoen so far.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
210 vond ik niet de beste, maar damn wat zat 211 weer vol moois.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Gum? Boobs?
Jammer dat we dat thuis niet echt konden zien 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Nee thanks, die titel spreekt me al tegen 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Heeft iemand anders ook het idee dat New Girl nu al zijn beste tijd gehad lijkt te hebben?
De laatste aflevering heb ik gister gekeken en onlangs dat ik wel kon lachen om de wenkbrauwen van Schmidty vond ik het verhaal van Jess & Nick weer een beetje te gemaakt en eigenlijk ook gewoon niet grappig.
Deelt iemand anders deze mening ook, of ben ik de enige?
Vind trouwens de afleveringen waar de hele groep samen is leuker dan die opsplitsingen steeds.
Koen87
-
- 437 messages
- 1244 votes
Ben je de enige in. Ik vind dit atm de sterkste komedie die uitgezonden word (in 'Merica). Ik heb het hier in dit board al vaker benoemt, maar voornamelijk vind ik sitcoms tegenwoordig beroerd(Anger management, two and a half men etc), dit type komedies hebben (voor mij) de toekomst. Het kan ook zijn dat ik oud & verstandig word;)
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Vind je de afleveringen niet een beetje voorspelbaar worden dan? Shmidty met Winston en Jess met Nick? En dat het allemaal een misverstand was op het einde was natuurlijk ook geen grote verrassing meer.. 
Wat ik niet zag aankomen was dat de gedachte moeder en zoon lovers bleken te zijn. 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Het leven voorspelbaar? Oké daar delen we dan duidelijk een andere mening over.. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
De mannen zijn leuk, maar Jess is helaas vaker irritant dan grappig. Ik stoor me aan bepaalde scènes met haar, neem S2E15, waar ze alleen thuis is en dan allemaal van die vreemde dingen doet (Zich verkleden als robot, doen alsof ze een marathon loopt) etc. Erg onrealistisch en vooral: not funny. Vind ik dan. Jammer.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Onrealistisch? Ik kan best geloven dat er echt mensen zijn zoals Jess hoor, al is Jess misschien voor de serie wel wat uitvergroot.. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wel wat?
Ik kan me lastig voorstellen dat een 'normaal' iemand, zoiets gaat doen als hij of zij alleen thuis is. Of je moet al strak staan van de drugs.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Jess is niet echt normaal te noemen toch?
Eerder prettig gestoord. 
En geloof het of niet, sommige mensen doen de gekste dingen zonder drugs.. its possible