• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.062 actors
  • 9.371.622 votes
Profile

New Girl

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

Winston was een baas in deze EP. Ja Jess is dit seizoen vooral het zielige meisje, maar ik vind haar (gelukkig) niet irritant.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Julius Pepperwood from Chicago

Rest van 214 was maar zo-zo.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Zo veel moois in 215

Beste ep van het seizoen tot dusver.

Kan ook geen kwaad hoe Zooey er de halve aflevering bijliep

also, Brenda Song

the new guy

• 1731 messages
  • 1591 votes

Idd topper.

Beste was toch weer Smithie met: "Aarhgh, watch out it's Abu Nazeer!"

Moest heel hard nadenken wie dat ook alweer is, maar het schoot me te binnen, kwam niet meer bij.

the new guy

• 1731 messages
  • 1591 votes

Elineloves wrote:

De mannen zijn leuk, maar Jess is helaas vaker irritant dan grappig. Ik stoor me aan bepaalde scènes met haar, neem S2E15, waar ze alleen thuis is en dan allemaal van die vreemde dingen doet (Zich verkleden als robot, doen alsof ze een marathon loopt) etc. Erg onrealistisch en vooral: not funny. Vind ik dan. Jammer.

.

Is dat niet realistisch? Dat is dus niet wat vrouwen alleen in hun appartement doen.... Jammer...

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Hele leuke aflevering de laatste Shmidty die zichzelf onder zeikt bijvoorbeeld

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Het wordt een klein beetje 1tonig, Schmidt & Wilson en de haat/liefdes band tussen Jess & Nick. Het derde seizoen moet nog beginnen maar New Girl lijkt nu al over het hoogtepunt heen..

milannn

• 119 messages
  • 1842 votes

Ik heb nu seizoen 1 gezien en ik moet zeggen dat ik het echt een hele leuke serie vind. Zeker één van de betere comedy series van 't moment. Jess vond ik in de eerste aflevering nog een beetje irritant, maar dat ging al heel snel over en nu moet ik zeggen dat ik haar erg goed vind. Schmidty is echt geweldig, om hem moet ik duidelijk het meest lachen. Nick en Winston zijn ook erg leuk. Winston (Lamorne Morris) was wel echt duidelijk wennen na de pilot met Damon Wayans Jr. Hij (Morris) leek me aanvankelijk totaal niet grappig, maar ook om hem heb ik nu al een aantal keer hard gelachen, vooral als hij van die rare stemmen gebruikt. De chemie tussen de acteurs is ook heel sterk. Goede comedy serie, ik ben benieuwd naar seizoen 2.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Dit topic is eigenlijk best wel dood...

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik ben bijna bij, maar vergeet hier te posten. Seizoen 2 is nog steeds het seizoen van Nick Miller. Tin-Finity ook weer, dat hij de uitnodigingen voor een eerder feest was vergeten. Die delivery is klassiek.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik kijk het ook nog steeds. Blijft een aardig tussendoortje.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Aardig is inderdaad de juiste beschrijving, vind het voor de rest echt geen briljante serie.

Seizoen 1 en halverwege seizoen 2 zag je nog een opbouw in kwaliteit maar nu lijken ze een beetje inspiratieloos, dat Nick & Jess gedoe vind ik echt zo slap en te lang door gaan..

Maar goed, vermakelijk blijft het gelukkig wel.

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

Welke series (die nog steeds lopen/verlengt worden) vinden jullie beter dan New Girl dan (qua komedies)? Ik kan namelijk geen enkele bedenken die sterker is, helemaal nu mijn liefje Community helemaal droog gezogen is.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

2 broke girls en Rules of Engagement vind ik erg leuk. Qua humor komt 'Happy Endings' nog het dichtstbij New girl. En de immer charmante Elisha Cuthbert is altijd lekker kijkvoer.

Persoonlijk vind ik 'The big bang theory' erg vervelend, maar ken er genoeg die dit wel heel erg leuk vinden.

In het komediegenre steekt 'Friends' er nog steeds met kop en schouders bovenuit.

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

Ja ik ken ze allemaal wel, maar ik vind dat ze allemaal, op Friends na, onder doen voor New Girl.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Archer.

milannn

• 119 messages
  • 1842 votes

Community vind ik zelf niet heel veel aan, niet mijn humor. The Big Bang Theory vind ik erg leuk, It's Always Sunny in Philadelphia ook. Entourage vind ik ook heel chill, maar is meer een dramedy en niet te vergelijken met normale comedy series. Happy Endings heb ik dan weer nog nooit gezien.

Friends blijft voor mij de beste sitcom die er is.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Friends is misschien de succesvolste sitcom, maar niet de beste in mijn ogen. Dat blijft Arrested Development.

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

Inderdaad AHWA. Maar goed ik doelde op lopende series en daar valt AD gelukkig ook weer onder:)

milannn

• 119 messages
  • 1842 votes

Arrested development heb ik nog niet gezien, maar daar hoor ik echt niets dan positiefs over. Kijk er heel erg naar uit dat te gaan kijken. Maar goed, Friends is voor mij de beste sitcom, ik betwijfel of AD daar verandering in kan brengen, maar wie weet.

How I Met Your Mother is natuurlijk ook heel leuk.

milannn

• 119 messages
  • 1842 votes

Mescaline wrote:

Dit topic is eigenlijk best wel dood...

En daar hebben we in 1 dag verandering in gebracht.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Big Bang Theory is natuurlijk totaal andere humor dan New Girl maar vind die serie echt wel sterker in het algemeen.

Ook de veel te vroeg gestopte serie Ben and Kate werd steeds beter en had net als New Girl in het eerste seizoen een hele duidelijke kwaliteits-groei.

Je hoort mij echt niet zeggen dat New Girl slecht is geworden want dat is gelukkig nog lang niet aan de orde, maar in vergelijking met de groei in vooral het eerste seizoen vind ik de 2de helft van seizoen 2 wat vlakker.

@milannn, How I Met Your Mother was in de eerste seizoenen ook erg sterk inderdaad.

milannn

• 119 messages
  • 1842 votes

Big Bang Theory is niet te vergelijken met New Girl nee en vind ik ook zeker sterker.

Seizoen 8 van HIMYM vind ik echt tegenvallen, maar de eerste paar seizoen waren inderdaad heel sterk.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Laatste New Girl aflevering was wel goed te doen, onlangs dat het weer al over Jess & Nick ging.

Het enige puntje is dat Schmidt en Winston net deden als of ze niet goed samen kunnen zijn, hallo zeg ze zijn al bijna het hele seizoen in scenes samen en lijken daar echt geen problemen mee te hebben, plot hole?

$pecial

• 1147 messages
  • 553 votes

Één van de betere comedy series die ik momenteel volg. Ik kijk er elke keer weer naar uit.

milannn

• 119 messages
  • 1842 votes

Ik heb nu seizoen 1 en de eerste 20 afleveringen van seizoen 2 gezien en het verbaast me echt hoe vaak ik hard moet lachen bij deze serie. Schmidt is echt ge-wel-dig.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Nick was altijd mijn favoriet, alleen die talloze scenes met Jess samen beginnen wel een beetje zijn tol te eisen.

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de laatste *date not a date* aflevering wel weer vermakelijk vond, dat schommelt dus een beetje.

milannn

• 119 messages
  • 1842 votes

Als ik de reacties een beetje lees, dan geloof ik dat er een aantal Nick en een aantal Schmidt fans zijn. Nick vind ik ook zeker leuk, maar op een of andere manier ga ik altijd helemaal stuk om Schmidt, heeft precies mijn soort humor.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Schmidt is voor mij als personage erg gegroeid, in het begin vond ik het maar een beetje een gevoelloze macho( eerste indruk) maar in de loop der tijd heeft zijn personage een hoop meer diepgang en zwakheden gekregen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Schmidt is vooral door de relatie met CeCe erg gegroeid. Maar Nick blijft de grote man voor mij. Ook dankzij de acteur. Zijn mimiek en delivery zijn gewoon subliem bij vlagen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.