• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.024 votes
Profile

New Girl

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

De laatste paar afleveringen zijn inderdaad echt geweldig Ben echt van de personages gaan houden inmiddels en vind ze ook (bijna) allemaal even leuk. De humor is echt zo goed! Ben niet zo snel weg van een sitcom maar deze hoort echt bij mijn favorieten!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

De Tomatoes aflevering was ietsie minder, maar zo'n hoog niveau vasthouden is ooke rg moeilijk. Ik las op twitter dat iemand de huisgenote van CeCe geweldig vond, maar dat vond ik dus niet, behalve haar antwoord op de vraag wat ze leuk vond aan Amerika.

Nick wist de aflevering nog een beetje te redden.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Deze aflevering was inderdaad iets minder, maar de scene tussen Jess en Nick was geweldig! En Schmidt en Cece zijn onwijs leuk samen. Benieuwd naar de season finale, hoop dat er nog iets ontstaat tussen Jess en Nick.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Finale was een beetje soft. Maar toch fijn dat Nick terug is. Heb onwijs genoten van het eerste seizoen en ik ben echt gehecht aan de personages, dus ik hoop enorm dat het renewed word voor het tweede seizoen! Ga het missen!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

New Girl is al gerenewed .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Naomi Watts wrote:

New Girl is al gerenewed .

Oh ja? Dat is goed nieuws zeg

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eerste 8 episodes gezien tot dusver. Ik vind het allemaal nogal vrij pover. Onderontwikkelde humor, op momenten zo infantiel dat het niet leuk meer is en de delivery van Deschanel vind ik dan ook niet echt om over naar huis te schrijven. Greenfield maakt dan wel weer veel goed, die als enige een solide 'stijl' heeft en die maar zelden verzaakt. Om hem wel erg kunnen lachen en Simone is ook vrij aardig, en haar 'girls' doen de rest. Hopelijk dat het beter wordt maar dat Happy Endings zo vaak in dit topic te vinden is is mij een raadsel.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Vind de series toch wel veel van elkaar weg hebben qua humor. Maar New Girl heeft in de tweede helft van het seizoen een zeer sterke run dankzij Nick en Schmidt. Je moet de serie niet kijken voor de komische timing van Deschanel, want een groot komisch talent is ze niet.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ah ok. Dat was dus een misvatting, leefde in de veronderstellin gdat veel haar daadwerkelijk grappig vonden. Ik wou zeggen, want op komisch vlak is het toch wel een aanfluiting. Benieuwd naar die run, vind Schmidt dan best wel geestig. Even volhouden dus.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik vind Nick leuker dan Schmidt eerlijk gezegd, maar dat zul je dan nog wel zien.

Als 119 je niet bevalt, kun je beter stoppen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vond Nick nog niet zoveel. Heef teerder te maken met zijn materiaal, droog kan ie wel zijn. Benieuwd na de progressie die de serie gaat door maken in ieder geval.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ook New Girl is weer begonnen. 201 was even inkomen, maar de ep kwam met Schmidts feest weer helemaal op gang. Die Nick heeft me toch een fantastishe delivery en zo'n gortdroge kop, ik lig elke keer weer in een deuk om hem. Ook de delivery van Schmidt is spot-on en bewijst waarom hij de Emmy-nominatie dik verdiende. 202 was ook weer geweldig. Dit blijft toch een van de beste comedy's van dit moment.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Gister weer een episode gekeken maar nu de meest recente met mijn vriendin meegekeken. Toch wel briljant nu. Schmidt is echt briljant. Shaq-attack, personal foul, no hands. Fuck, echt tof en zijn delivery . Dat segment ook met de ma van Winston is priceless. Toch maar de achterstand inhalen en het non-talent van Deschanel voor lief nemen. Voor Greenfield heb ik dat wel over.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

203 en 204 waren ook weer geweldig. Vooral Nick in 203. Nick is verreweg m'n favoriete personage. Dan Schmidt en Winston, en dan CeCe en Jess.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

'' Plan B was always Matthew McConaughey in Magic Mike ''

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Loved it!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Nick was weer geweldig. Blijft m'n favoriete personage. En Jess en CeCe...zoals Bob Kelso al zei: scrumptious. Ik val een beetje in herhaling, maar ja. Maakt niet uit. Leukste sitcom van dit moment.

Reigning cats and dogs :S....Coat of Arms...:s

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Deze serie denk ik maar eens pindakazen van het weekend ofzo, hoor er veel goeds over

Ik mag Zooey Deschanel wel, vooral haar grote mooie..... ogen

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Zeker doen. Absoluut de beste comedy van dit moment. Niet door Deschanel natuurlijk, maar door de drie heren om haar heen. Deschanel is eye candy, al wordt ze wel steeds grappiger.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Wat is dit toch een briljante serie. 207 was puur goud van begin tot eind. Schmidt met guest star Carla Gugino, Jessica die pms't en sollicteert, Winston die pms't, en Nick in anger management therapie. Fan-tas-tisch.

Beste comedyserie van dit moment, tweede beste comedyserie na AD.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Zo ver zou ik nog net niet willen gaan, net alle afleveringen tot 208 bekeken in enkele dagen en inderdaad vele malen gelachen. In ieder geval stukken vaker vergeleken bij veel van de meuk die nog uitgezonden wordt momenteel inderdaad.

Nick en Schmidt zijn erg leuk, maar Coach in aflevering 1 vond ik toch ook erg leuk. Maar goed die is ook weer erg nodig in Happy Endings .

the new guy

• 1731 messages
  • 1591 votes

Heerlijke serie. Ben alleen een beetje bang voor het How I Met Your Mother effect. Hilarische vriendengroep die mega saai en ongrappig wordt zodra er relaties ontstaan. Voorlopig lach ik m'n ass er nog af, maar ik vrees met grote vrezen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

6 afleveringen gezien nu en ik begin het wel wat meer te waarderen ook.

Meerdere mensen hier die even in deze serie moesten komen? Denk dat ik de rest ook nog wel ga kijken.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ja, je moet er absoluut inkomen. Het duurt een paar eps voordat New Girl z'n draai vindt, maar halverwege seizoen 1 hebben ze het te pakken en ze zijn het nog niet kwijt.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Ben benieuwd, sowieso kijk ik minimaal seizoen 1 uit en ik hoop dat het daarna nog steeds naar meer smaakt.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Gisteren Pilot gezien. Vond het eigenlijk al best leuk - iedereen heeft het erover dat ze pas halverwege hun draai vinden. Enfin, was ook niet op de hoogte dat Wayans erin zit. Had ik dat geweten was ik zeker eerder gaan kijken. Wat een held.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wayans zit alleen in de pilot.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Van razendsnel naar

Reden?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Maar Schmidt is baas .

Volgens mij had Happy Endings toen nog geen groen licht, dus was dit zijn safety. Happy Endings ging door dus moet ie New Girl laten voor wat het was.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Schmidt zet het eerste seizoen op z'n kop, maar het is uiteindelijk Nick die het seizoen sterk afsluit en in het tweede helemaal geniaal is.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Allright, dat verduidelijkt. Ik zal binnenkort mijn licht eens laten schijnen over Schmidt .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.