• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.366 votes
Profile

New Girl

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

Briljante aflevering. Of het ligt aan de drank wat zich nog in mijn lichaam bevindt.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ligt het aan mij of is New Girl geen schim meer van wat het was?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het is wel minder ja. Ik kijk nu met mijn vriend alle afleveringen opnieuw (hij kende de serie niet) en zijn nu bij seizoen twee. Daarnaast kijk ik dus ook de nieuwe aflevering. Beduidend minder. Met name Jess is storend.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3221 votes

Het verhaal rondom Jess & Nick vind ik in alle eerlijkheid ook niet super boeiend meer.. Winston was duidelijk de leukste in de laatste aflevering.

New Girl is nog wel leuk om te kijken, maar ik heb ook wel het idee dat het beste er al uit is gehaald.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Ik weet niet of het aan mij of de serie ligt, maar wordt er in seizoen 3 niet erg veel geschreeuwd?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3221 votes

Leuke aflevering voor Schmidt! Het verhaaltje rond om Nick & Jess is nog steeds niet echt grappig..

Mescaline

• 7089 messages
  • 3221 votes

Deze week geen New Girl vanwege een speciale uitzending van X Factor, ik dacht al wanneer begint dat gezeik weer..

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

De terugkeer van Coach zorgt gelijk voor een betere aflevering. Leuke gastrol van Taye Diggs.

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

Dieptepunt. Wat een ontzettend slechte aflevering die vrij typerende is voor het huidige seizoen. Die cameo sloeg ook nergens op.

JustMike

• 3218 messages
  • 751 votes

Ik vond hem juist erg grappig, de aflevering met Prince toch? Lang niet zo gelachen bij New Girl. Vooral de I LOVE YOU!! van Winston was erg grappig.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Had even een paar afleveringen nodig (vond Jess aanvankelijk wat te klunzig/aanstellerig en ik kwam net uit het ge-wel-dig-e en best vergelijkbare Happy Endings), maar ik ben helemaal hooked

Kisje

• 970 messages
  • 1190 votes

Hmm, ben aan het einde van seizoen 2 gekomen en ik vind er niet meer veel aan. Wat ik eerst zo grappig vond, begint nu "saai" te worden.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3221 votes

Ik loop ook een half seizoen achter door deze zelfde reden, het is nu al in een sleur beland merk ik..

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Same here, helemaal afgehaakt omdat het een herhaling van zetten werd.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Stond nog in de kijklijst en waar seizoen 3 een mislukking was, is seizoen 4 aardig begonnen, bij vlagen zelfs grappig. Relaties zijn dodelijk voor dit soort series.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Seizoen vier was best te pruimen. Zal niet bovenaan mijn lijstje staan om te volgen volgend seizoen, maar zou zomaar op een onbewaakt moment binge-watching kunnen worden.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Lol dacht door de titel dat dit een 'typische chick-serie' was maar de meeste/beste humor komt van de mannelijke personages. Kijk af en toe met een schuin oog mee, vooral Schmidt heeft geweldige momenten

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Ging in één klap van geweldig naar dramatisch toen die ver-schrik-ke-lij-ke Wayans erin kwam. Dat moet toch wel de minst grappige komische familie aller tijden zijn.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dit weekend met de pilotaflevering gestart. Begon wel aardig, ben benieuwd voor de langere termijn. Dat het al 5 seizoenen loopt geeft wel aan dat tenminste goed wordt bekeken.

Jammer dat ik Damon Wayans weer in de serie zie. Ben net klaar met Happy Endings en daar zat hij ook al in, totaal niet grappig in de meeste gevallen. Hoop maar dat het hier mee valt.

Zwolle84 wrote:

Ging in één klap van geweldig naar dramatisch toen die ver-schrik-ke-lij-ke Wayans erin kwam. Dat moet toch wel de minst grappige komische familie aller tijden zijn.

Is hij familie van de Wayans die oa in Scary Movie en White Chicks zaten? Shawn en Marlon Wayans deden daar hoofdrollen in. Vreselijk.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

Is hij familie van de Wayans die oa in Scary Movie en White Chicks zaten? Shawn en Marlon Wayans deden daar hoofdrollen in. Vreselijk.

Yep, één grote vreselijke familie.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3221 votes

Gestopt in het begin van seizoen 3, de eerste 2 seizoenen waren leuk maar vanaf seizoen 3 leek het al downhill te gaan. Hoe is de serie nu inmiddels?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Tijdje mee bezig nu, halverwege seizoen 2. Bevalt wel aardig na een stroeve start. Leuke interactie, geinige personages. Geen wereldserie, maar vermakelijk genoeg om te blijven volgen.

RoFFeL

• 265 messages
  • 301 votes

Ik zocht een luchtig en komische serie. Eerste aflevering gezien. Paar keer goed gelachen, met een smile naar bed gegaan

Ps: ik keek eerst een aflevering van Orange Is the New Black... halverwege uitgezet want ik vond het niet grappig, waardoor ik me bleef afvragen wanneer Scofield nu in beeld zou komen

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.