• 177.983 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.103 votes
Profile

New Girl

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

(afbeelding)

Nieuwe serie met de geweldige Zooey !!

Pilot is geweldig. Ben benieuwd wat de serie nog meer gaat bieden. Érg fijne cast en lekker awkward geacteerd. Niet ground breaking, maar hé....het is ontzettend leuk

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Veel positieve geluiden. Niet revolutionair maar wel erg veel potentie. Leek mij ook wel wat, helaas kan ik Deschanel niet uitstaan dus moet deze helaas aan mij voorbij laten gaan. Maar de voorbodes zijn heel goed voor New Girl.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Leek mij ook wel wat, helaas kan ik Deschanel niet uitstaan dus moet deze helaas aan mij voorbij laten gaan
Hehe nee dan zou ik dit ook niet kijken.

Damon Wayans Jr. beloofd wel veel, STOP IT! ge-wel-dig personage..

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Tonypulp wrote:

Damon Wayans Jr. beloofd wel veel, STOP IT! ge-wel-dig personage..

Die zit, als ik het goed heb, niet meer in de serie na de eerste aflevering. De pilot was opgenomen ten tijde dat Happy Endings nog niet officieel een groen licht had gekregen voor een tweede seizoen. Toen 't bleek dat ie wel een tweede seizoen kreeg is die vervolgens teruggegaan naar Endings.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Wháát?? Damn..

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2931 votes

Thanks Jeroen.

Zojuist maar meteen gekeken. Niet hoogstaand uiteraard, maar 1 x per week Deschanel op de buis, is altijd iets om naar uit te kijken. Damn wat is zij cute.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

jacobine_rodijk wrote:

(quote)

Die zit, als ik het goed heb, niet meer in de serie na de eerste aflevering. De pilot was opgenomen ten tijde dat Happy Endings nog niet officieel een groen licht had gekregen voor een tweede seizoen. Toen 't bleek dat ie wel een tweede seizoen kreeg is die vervolgens teruggegaan naar Endings.

Aha ik vond het al even vreemd om hem in 2 comedy's tegelijkertijd te zien. Vind hem schitterend in Happy endings dus goeie beslissing

Maar The new girl kan ook wel wat worden, ben na de pilot vooral weg van Zoey's nerdy personage, de rest zegt me nog niet zoveel maar dat moet altijd wat groeien.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Heb me aan de pilot gewaagd, maar op de helft maar uitgezet. Deschanel vond ik pijnlijk niet leuk, en dan houdt het al snel op.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Waar gaat het heen met jou

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

In Weeds was ze qua humor ook al niet te best. Lijkt me ook niet echt een delivery beest.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Heb em na een paar minuten ook afgezet omdat ik te moe was, maar bijster grappig was het nog niet. Dan is Happy Endings toch veel leuker.

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2931 votes

Bijster grappig niet nee, maar het lekkere nerdy karakter van Deschanel (Jessica Day) is voor mij genoeg om deze serie gewoon te gaan volgen.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Naomi Watts wrote:

In Weeds was ze qua humor ook al niet te best. Lijkt me ook niet echt een delivery beest.

Ze heeft een onvergelijkbare manier van grapjes overbrengen, heel apart tempo in d'r zinnen en gewoon lekker wisselend van numb tot enthousiast. Heel moeilijk te omschrijven, maar het is absoluut een hate it or love it figuur. Merk je overal

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

jeroentjuhhhhh wrote:

(quote)
Ze heeft een onvergelijkbare manier van grapjes overbrengen, heel apart tempo in d'r zinnen en gewoon lekker wisselend van numb tot enthousiast. Heel moeilijk te omschrijven, maar het is absoluut een hate it or love it figuur. Merk je overal

Vooral een love it figuur heb ik het idee, of ik ken gewoon veel Deschanel lovers .

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

jeroentjuhhhhh wrote:

Waar gaat het heen met jou

Ja de laatste tijd vallen een aantal tips niet helemaal goed, maar je houdt toch nog wel van me?

Naomi Watts wrote:

(quote)

Vooral een love it figuur heb ik het idee, of ik ken gewoon veel Deschanel lovers .

Tijd voor nieuwe vrienden

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Pilot afgekeken. Tweede deel beviel aanmerkelijk beter, alleen zullen ze Wayans wel missen. Heeft toch komisch talent die jongen, in tegenstelling tot andere leden van zijn familie. Het heeft veel weg van Happy Endings, daar zou de douche jar ook niet misstaan.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Tweede aflevering is toch weer erg leuk. Ik hou wel van dit soort down to earth en tegelijk erg geeky gedoe. Niet hilarisch, maar zeker iets wat ik zal blijven volgen. Het zijn de vele kleine momenten die het doen.

Top dog crown

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Schmidt happens. Thumb ring bitch!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Was eerst niet van plan om deze serie te gaan kijken, maar ik ben er vanmorgen toch aan begonnen en daar heb ik geen spijt van gekregen. Wat een leuke serie! Ik was bang dat Zooey een enorme afknapper zou zijn, aangezien ik haar meestal erg irritant vind, maar dat was hier totaal niet het geval. Ik vond haar juist hilarisch en haar delievery was nog helemaal niet zo slecht. Viel me dus echt alles mee. De rest van de cast is ook geweldig, wat een leuk stel zo bij elkaar. Humor is echt helemaal mijn ding, zit 'm vaak in de kleine dingetjes maar dat maakt het juist zo leuk om naar te kijken.

Ja ik ben om, heb echt van de eerste twee afleveringen genoten en ben erg blij dat Zooey me alles mee viel deze keer. Weer een serie voor op mijn inmiddels veel te lange lijst

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Kijk je Happy Endings ook?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Nee ben ik nog niet aan toe gekomen.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

AAAND OURR BABYYY Best leuke aflevering weer!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Schmidt blijft de leukste als je het mij vraagt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Even wennen. Ik vind de kerels leuker dan Zooey, ze is me vaak net iets te overdreven. Zoals ook in de pilot, met haar 'striptease'. Niet leuk, eerder vrij irritant door het stemmetje wat ze er bij doet. Evenals de Dirty Dancing scènes. En die irritante theme-song (en andere liedjes) ook telkens, blegh.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Even een hoeraatje voor Fox, slim bezig jongens: Fox sidelines New Girl unti...

Heb je een serie met geweldige ratings, schuif je hem toch gewoon even aan de kant!?

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Het gaat al beginnen met die domme breaks, zowat het meest hatelijke aan serieland in de Us

Niet alleen The new girl maar ook Glee en Raising Hope moeten eraan geloven, maar voor een nieuwe serie kan zoiets dodelijk zijn, heb er wel vertrouwen in dat New girl z'n publiek al gevonden heeft maar mensen haken voor allerlei redenen af, mooie beloning voor de serie idd

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Was het ook niet Fox die Firefly de nek hebben omgedraaid? Waardeloze zender.

Heb trouwens de eerste twee afleveringen gezien van deze serie. Deschanel is echt een schatje maar verder vond ik het niet zo geweldig. Beetje te gemaakt gevat, en dan is het dus niet echt gevat.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Hou op over Firefly man, gevoelig puntje. Dat was inderdaad ook Fox

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat overigens een compleet logische cancellation was.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

ok, geen zin in lange discussies. Laat ik het er maar bij houden dat het 1 van de beste sci-fi had kunnen wezen, als ie langer door was gegaan

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.