- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Waar keek jij als kind altijd naar?
Waar keek jij als kind altijd naar?
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
- Sonic
- Super Mario
- Smurven
- Spiderman
- Snorkels
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Ik keek vooral naar onderstaande tekenfilms:
* De Smurfen
* De Troetelbeertjes
* De Gummiebeertjes
* De Snorkels
* My Little Pony
* Boes Boes
* Alfred Jodocus Kwak
* David de Kabouter
* Barbapapa
* Spiderman
En ik zal er nog wel wat vergeten zijn 
Die heb ik ook gezien, maar natuurlijk ook:
Dommel, Bassie en Adriaan, Boelie (Sneeuwpop), Teddy Ruxspin, Seabert, Vrouwtje Theelepel, Meneer Kaktus, Niels Holgerson, Sinbad de Zeeman, Wickie de Viking, Foofer, Dr. Snuggles, de Freggels, Pieter Post, de Wuzzels, Ovide en z'n Vriendjes.
Grsbk
-
- 315 messages
- 3482 votes
He-Man
Spiderman
Teenage mutant ninja turtles
Ghostbusters
Smurfen
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Allemaal om te moderner. Wij mochten al tevreden zijn als er een tv in huis was. 
Keutul
-
- 299 messages
- 1118 votes
-samson en gert (dus ook smurfen)
-disneyfilms en filmpjes
-looney tunes
-flying doctors
-lois and clark (superman)
-oppassen
Ik had echt een hekel aan series zoals bassie en adriaan en pipi langkous...
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Night Rider, Bay Watch, Tour of Duty en Duits voetbal op zaterdag
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
Voor alle oude tunes en meezingers
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Bassie en Adriaan
Pipi Langkous
Mystic knights
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Vonden de leeftijdgenoten van mij hier, en misschien anderen ook wel, Johnny Bravo ook altijd zo geweldig?!
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Vonden de leeftijdgenoten van mij hier, en misschien anderen ook wel, Johnny Bravo ook altijd zo geweldig?!
Absoluut. Grote schaamte dat ze de serie in het Nederlandsch nasynchroniseerde op Cartoon Network. Sindsdien nooit meer ernaar willen kijken. Geldt idem voor de Powerpuff Girls, Courage The Cowardly Dog enzovoort...
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Destardly en mutly was ook altijd zoo fantastisch
.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2861 votes
Veel mensen lijken cartoon network niet te missen, ik wel HEEL ERG. Vooral Cow and Chicken, Courage the Cowardly Dog, Dexter's Laboratory, Powerpuff Girls en Space Ghost Coast to Coast. Waar bij Nickelodeon de nederlandse versies nog enigzins te pruimen zijn, waren de cartoon network nasynchronisaties verschrikkelijk! Hoe komen ze erbij Dexter een accent van een of ander frans jochie te geven?! En die Nederlanders durven ook niet echt te schreeuwen, daardoor werd cow and chicken (duurde lang voordat het werd vertaald (thank god)) echt totale crap. Ik vind het jammer dat het nu alleen nog maar Engels gesproken is 's avonds op Nick. En als dat weg gaat zijn zowat alle tekenfilm series Nederlands, behalve een paar verdwaalde DC Comic series op Net 5 en wat Looney Tunes en Popye filmpjes.
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Ja Cow en Chicken en Courage waren altijd wel geinige stukjes op Cartoon Network, niet dat ik ze mis of zo.
Ik vond The dukes of hazzard en Knight Rider altijd mooie series.
Don Gertus
-
- 1543 messages
- 0 votes
Veel mensen lijken cartoon network niet te missen
Ik heb het nog.
Marloes125
-
- 20 messages
- 44 votes
hihi ik heb laatst een videoband van Pittige Tijden gekeken.. blijft ook GENIAAL! Ook al was ik tegen die tijd de Telekids-leeftijd eiegnlijk al lang ontstegen, voor Pittige Tijden kwam ik mn bed uit!
Ewing Oil
-
- 146 messages
- 49 votes
Te veel om op te noemen en te lang geleden, maar ik keek o.a. altijd naar.
The Muppets Show
Transformers
G.I. Joe
De Smurfen
Remi
SamanthaAa
-
- 4 messages
- 0 votes
tik tak toen was ik nog heeel jong
daarna heel lang cartoon network en het maakte niet uit wat ik vond het allemaal leuk 
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
cheer you up, cheer you up,
cheer you up in the pinup club,
cheer you up, cheer you up,
cheer you up in the pinup club,
Lalalalalalalaaaa
Bij vriendjes logeren en dan 's avonds stiekem de TV aan. Wat een jeugd had ik toch. Er gebeurde eigenlijk geen moer maar ach een tiet was wel altijd spannend om naar te kijken. 
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
toen ik heel klein was altijd naar de smurfen ensesamstraat
toen k rond de 10 was altijd pokemon, digemon, toen later ook nog wel is beugelbekkie kon ik nog wel is om lachen
en wat ik nog wel regelmatig kijk wat ik leuk blijf vinden is shinchan en spongebob squarepants
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
In volgorde van tijd:
1. De rammelaartjes boven mijn wieg
2. Tik Tak
3. De Avonturen van Kuifje (ben daardoor ook fan van de stripboeken geworden)
4. Sesamstraat
5. The A-Team / McGuyver / Airwolf / Knight Rider
6. De Smurfen ('s ochtends voordat ik naar school ging)
7. Cartoon Network (Powerpuff Girls / Courage / Johnny Bravo / Hong Kong Foey / Topcat / Dexter's Laboratory)
8. Films
Wat betreft The A-Team kan ik haast niet oud worden, ik kijk het nog altijd als het op televisie komt. 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ow ja de pin up club, het hele gezin keek ernaar. Met chips en bier. De oosterburen haden een spelshow op rtl plus. Ik ben de naam vergeten maar het ging over het raden van vruchten en dan deed een vrouw haar bikini omhoog en dan kon je zien of de juiste vrucht op dr tiet was geplakt. Je moest dat ook bekijken met een 3D brilletje (jaha het was in 3D haha).
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
De oosterburen haden een spelshow op rtl plus. Ik ben de naam vergeten maar het ging over het raden van vruchten en dan deed een vrouw haar bikini omhoog en dan kon je zien of de juiste vrucht op dr tiet was geplakt. Je moest dat ook bekijken met een 3D brilletje (jaha het was in 3D haha).
Der Mannermagazine?
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Tutti Frutti natuurlijk
.
*chin chin* Das Würfelspiel
.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Tja waar keek ik vroeger naar, das een leuke.. uuhhh
Smurven zekr weten, elke ochtend voordat we naar school moesten 
Power Rangers was ik helemaal gek van, ernstig ik weet het...
The Muppets Show was en is geweldig!!
Donald Duck enzo..
roger
-
- 206 messages
- 55 votes
Blijkbaar ben ik met mijn 38 jaar toch al ouder dan de meesten gezien ik veel van de genoemde programma's redelijk recent vind.
Bij ons stonden vaak de Duitse zenders op. Ik heb trouwens van een recent onderzoek gehoord dat aantoonde dat in Limburg en met name Zuid-Limburg in de jaren zeventig en tachtig de Duitse zenders beter bekeken werden dan de Nederlandse. Ik kan me herinneren dat je in die tijd zes zenders had: drie Duitsers (bij ons onder knop 1, 2 en 3), twee Nederlanders en een Belg. Dat was het dan.
Wat keek ik:
Star Trek, Pan Tau (uit Tsjechoslowakije), Catweazle, Pipi Langkous, Blake´s Seven, Q en Q, Tom en Jerry, de dikke en de dunne, die Zweedse serie met kwajongen Michel, Karlsson dat menneke dat kon vliegen.
Op woensdagmiddag veel tekenfilms maar helaas op het moment dat `Naar het middelpunt der aarde`op tv kwam was het helaas etenstijd.

Remi...