• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.166 actors
  • 9.373.533 votes
Profile

Waar keek jij als kind altijd naar?

Menghini

• 1306 messages
  • 941 votes

I see a red door...

FX

• 931 messages
  • 685 votes

Tour of duty

Dat is nou zo'serie die ze wél moeten gaan herhalen...

empirekees

• 1597 messages
  • 2401 votes

En natuurlijk Pieter Post....

(afbeelding)

Ik zag het vanmorgen weer op BBC 2. Toch heel erg leuk gemaakt. Zeer hoge kwaliteit.

http://www.postmanpat.org.uk/

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

GFM wrote:

Tour of Duty!!

Ja, daar wilde ik geen aflevering van missen. Waarschijnlijk ga ik me diep schamen als ik het nu weer terug zou zien. Zeer Amerikaans-heldhaftig-correct-multiculti allemaal, toch?

Wolverine

• 526 messages
  • 887 votes

Q en Q is op DVD uit! Wel matige kwaliteit, maar toch ....

Tommeh

• 7317 messages
  • 3296 votes

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

DJ Cat

He-Man

A-Team

Airwolf

Knightrider

Transformers

De Bluffers

Tour Of Duty

Bergerac

Kent iemand die laatste serie nog?

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Bergerac was een fantastische serie. (alleen eerste 2 jaar) Met John Nettles. Groots acteur. Ik heb daarom altijd eens Jersey willen bezoeken. (nooit gelukt tot nog toe)

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

(afbeelding)

Beetje vaag. M.A.S.K.

http://www.80scartoons.net/

kos

• 46692 messages
  • 8850 votes

Klopt, Bergerac was altijd wel spannend.

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

FisherKing wrote:

Ik heb daarom altijd eens Jersey willen bezoeken. (nooit gelukt tot nog toe)

Dan bekijk je toch gewoon DVD's die daar vandaan komen!

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

1 Rembo&Rembo

2 Theo & Thea

3 Buurman en Buurman

4 Pingu

5 Ojajoh?!

Wat een jeugdsentiment!

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

FisherKing wrote:

Ik heb daarom altijd eens Jersey willen bezoeken. (nooit gelukt tot nog toe)

Leuk! Wanneer gaan we?

Jassie

• 398 messages
  • 1095 votes

Rujar wrote:

(afbeelding)

Beetje vaag. M.A.S.K.

]

Die auto had ik vroeger!!

GFM

• 1116 messages
  • 1536 votes

Ik had die auto ook, met bommetjes aan zn vleugels/deuren..... Geweldige serie was dat....

DieGo

• 5808 messages
  • 2365 votes

haha ik ook

Ik had ook nog zo'n blauwe bus en die vliegende motor

Transformers was trouwens mijn absolute nummer 1 vroeger. Ik heb wel eens medelijden met de huidige jeugd als ik langs die tekenfilms van tegenwoordig zap. (of ik word gewoon oud )

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Hier kijk ik nog steeds naar. Ik heb al zijn DVD's

(afbeelding)

Ome Willem

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Ome Willem is gaaf. Rapapaa.... rapaPAA... RAPAPAA!! *BONK!*

GFM

• 1116 messages
  • 1536 votes

Zag gisteren bij boulevard dat deze man weer gaat toeren als Ome Willem, dus als je zo'n fan bent, is nu je kans deze geitenbreier live te aanschouwen...

Ikzelf vind het een beetje sneu dat de dikke 50-er, bij gebrek aan ander succes/werk, weer met zn ouwe hap aan komt zetten.... Weer broodjes poep en dat soort zaken...... Van mij hoeft dat niet....

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Ik heb mijn kaarten al binnen

Het is trouwens niet bij gebrek aan ander werk, hij vind het gewoon leuk om te doen, en ik vind het leuk dat hij het weer doet, en mijn dochtertjes van 3 en 5 ook. Ik vind een broodje poep niet zo erg als al dat geweld op Fox Kids en Nickelodeon. Walgelijk is dat.

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2863 votes

Ik ben 15, dus niet zo heel erg oud, maar kindernet heeft jarelang dezelfde series lopen uitzenden, waardoor ook ik op jongere leeftijd keek naar dingen als: Teddy Ruxpin, Ovide, Starstreet, Bassie & Adriaan en ook ik keek naar maple town (begrijp echt niet wat ik daar leuk aan vond, waarschijnlijk vond ik Joop de Wolf heel erg grappig). Kindernet heeft ook nog Earthworm Jim uitgezonden, heerlijke serie! Hij was nederlands ingesproken, maar de dingen die ik me ervan kan herrineren waren echt briljant! Die figuren heb ik nog lang na zitten tekenen. Die namen zijn ook geweldig: Psycrow bijvoorbeeld! En wat ook hilarisch is, is het museum van bijzondere dingen. Stond daar zo'n ventilator waarvan het garantie-termijn allang verlopen was. LOL.

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Naar deze mokkels

(afbeelding)

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Bijna helemaal vergeten.

Als kind was ik helemaal gefascineerd door Colditz , een serie over geallieerde officieren tijdens WO II, die opgesloten zaten in een oud kasteel op een heuvel, en die probeerden te ontsnappen. Geen seconde heb ik ervan gemist. Vele malen over gedroomd, en veel scenes "nagespeeld"

IMDB Link

Nu had laatst "Andere Tijden" een documentaire over Colditz. Met interessante nieuwtjes.

Zo schrok ik dat van de 2.000 Nederlandse officieren, slechts 70 daarvan een "niet aanvalsdocument" weigerden te ondertekenen.

Deze groep werd gearresteerd en kwamen uiteindelijk ook in Colditz terecht

Je kunt Andere Tijden via Internet bekijken.

Andere Tijden

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

FisherKing schreef:

Als kind was ik helemaal gefascineerd door Colditz , een serie over geallieerde officieren tijdens WO II, die opgesloten zaten in een oud kasteel op een heuvel, en die probeerden te ontsnappen. Geen seconde heb ik ervan gemist. Vele malen over gedroomd, en veel scenes "nagespeeld"

IMDB Link

Ik weet niet zeker of het deze versie is, maar bij Bridge staat Colditz gepland voor April dit jaar. Grote kans dat het om de versie uit 2001 gaat, maar wie weet is het wel de oude versie ...

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

FisherKing schreef:

Bijna helemaal vergeten.

Als kind was ik helemaal gefascineerd door Colditz , een serie over geallieerde officieren tijdens WO II, die opgesloten zaten in een oud kasteel op een heuvel, en die probeerden te ontsnappen. Geen seconde heb ik ervan gemist.

Inderdaad één van de beste oorlogsreeksen ooit gemaakt. En ongemeen spannend ook nog.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Quido wrote:

Ik weet niet zeker of het deze versie is, maar bij Bridge staat Colditz gepland voor April dit jaar. Grote kans dat het om de versie uit 2001 gaat, maar wie weet is het wel de oude versie ...

De BBC zal de rechten wel hebben, was namelijk een BBC-serie, en op diverse fora zag ik al mensen smachten naar de komst van de DVD.

Overigens is de serie uitermate authentiek en is bijna alles in werkelijkheid ook zo gebeurd. Boeken van Pat Reed (een van de Engelse officieren in Colditz) en Reinhold Eggers (Duits beveiligings officier) werden uitermate goed verkocht. Die laatste heb ik nog steeds. (derde druk uit 1974)

Niels_G60

• 71 messages
  • 4 votes

Whahahaha, ff denken... Wat keek ik vroeger ook alweer,

-Sebeart

-Bassie en Adriaan

-Dommel

-Alfred jodokus Kwak

-Inspector Gaget

-Boes

Meer ken ik zow ff nie bedenken!

FisherKing schreef:

(quote)

De BBC zal de rechten wel hebben, was namelijk een BBC-serie, en op diverse fora zag ik al mensen smachten naar de komst van de DVD.

Overigens is de serie uitermate authentiek en is bijna alles in werkelijkheid ook zo gebeurd. Boeken van Pat Reed (een van de Engelse officieren in Colditz) en Reinhold Eggers (Duits beveiligings officier) werden uitermate goed verkocht. Die laatste heb ik nog steeds. (derde druk uit 1974)

Wat bedoel je precies met Bridge, ik ben benieuwd, wacht ook al tijden op deze serie

Jorick

• 8776 messages
  • 2335 votes

Ik keek vooral naar onderstaande tekenfilms:

* De Smurfen

* De Troetelbeertjes

* De Gummiebeertjes

* De Snorkels

* My Little Pony

* Boes Boes

* Alfred Jodocus Kwak

* David de Kabouter

* Barbapapa

* Spiderman

En ik zal er nog wel wat vergeten zijn

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Jaap van Geels wrote:

Wat bedoel je precies met Bridge, ik ben benieuwd, wacht ook al tijden op deze serie

Bridge Pictures. Distributeur. www.bridgeonline.nl[/url]

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.