• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.111 votes
Profile

Waar keek jij als kind altijd naar?

redjina

• 96 messages
  • 43 votes

Wicky de vikking

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

redjina wrote:

even een vraagje ... hoe kun je plaatjes bij je tekst doen????? alvast bedankt..

Dat kun je lezen via de FAQ link in het linkermenu, bovendien hoort die vraag niet in dit topic.

redjina

• 96 messages
  • 43 votes

(afbeelding)

Calimero

(afbeelding)

Niels Holgerson

redjina

• 96 messages
  • 43 votes

(afbeelding)

Seabert....

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

redjina wrote:

Seabert....

Jaaaa!!

Dat was toch ook met mevrouw Zuurmijer ofzo ?

redjina

• 96 messages
  • 43 votes

Tommy, een jongen die enorm veel van de natuur en dieren houdt, mag mee met zijn oom Smokey en zijn twee helpers Zuurmeijer en Carbonne naar Groenland. Het belooft een leuke reis te worden tot Tommy ontdekt dat zijn oom kwade bedoelingen heeft.

Gelukkig kan ie daar een stokje voor steken.

Tommy leert twee vrienden kennen, een jong zeehondje die hij Seabert noemt en een eskimomeisje Aura.

Het drietal moet het vaak opnemen tegen jagers rond de hele wereld.

Zo is de beruchtste, Grijpwijk die met zijn bende het steeds op verschillende dieren gemunt heeft.

Gelukkig is het drietal hen steeds te slim af.

redjina

• 96 messages
  • 43 votes

Deze tekenfilm had de bedoeling om de kinderen bewust te maken, respect te hebben voor ieder levend wezen op aarde.

redjina

• 96 messages
  • 43 votes

http://www.kindertv.net/

Deze site is heel leuk om je jeugd te verhelderen...

Alle kinderseries staan erop met de de tunes en vele plaatjes

Stevo

• 499 messages
  • 429 votes

FX schreef:

(quote)

Bert Raccoon heette die gast met dat rode shirt. Volgens mij heette de mannelijke helft van het getrouwde raccoon-stel Ralph. Verder weet ik dat de knechtjes van de evil guy 'the pigs' werden genoemd...

Ik zag het wel eens op NL tv. Daar heette hij gewoon Bert Wasbeer, haha, hmmm.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

redjina schreef:

http://www.kindertv.net/

Deze site is heel leuk om je jeugd te verhelderen...

Alle kinderseries staan erop met de de tunes en vele plaatjes

Dat zei ik op pagina 11 al

FX

• 931 messages
  • 685 votes

Stevo wrote:

Ik zag het wel eens op NL tv. Daar heette hij gewoon Bert Wasbeer, haha, hmmm.

Volgens mij keek ik het ook altijd op een Nederlandse zender (RTL4?), maar was de serie in het Engels. Maar misschien vergis ik me, is ook al zo lang geleden .

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Kuifje vooral niet vergeten!!

Elke aflevering al ontelbaar keer gezien. Puur jeudsentiment. Het is nu ook te zien op Nickelodeon. Ik lees de boeken af en toe nog 's.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Best een slechte serie, dat Kuifje. Alle subtiele grappen die de strips zo leuk maken zijn er ongeveer uit verdwenen. De animaties zijn ook niet bijzonder goed.

sn@ke

• 2077 messages
  • 888 votes

Barslechte serie als ik ze nu bekijk maar was er vroeger ook dol op

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Wat is er dan zo slecht aan? Geweldige muziek, stemmen en sfeer..

FX

• 931 messages
  • 685 votes

Ik ben het eens met BoordAppel; zeer slechte animaties, de subtiele grappen kwamen niet uit de verf en de stemmen waren vervelend. Doe mij maar de strips...

sn@ke

• 2077 messages
  • 888 votes

Zo is het spijtig genoeg , U - 96 ... al is het voor kinderen erg leuk , en dat is het belangrijkste natuurlijk

FX

• 931 messages
  • 685 votes

Ik bedenk me net weer een topjeugdserie ->ik weet niet meer precies hoe het heette maar ik noemde het altijd 'de rode bloedlichaampjes'. Het ging over rode bloedlichaamojes en er waren ook witte bloedlichaampjes die altijd achter de bacterien aangingen . Briljante tekenfilm!

Justice4All

• 2152 messages
  • 457 votes

Ik keek vroeger naar de ZEVENSPRONG, nou damn, dat was toendertijd spannend voor een jeugd-tv-serie.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Justice4All wrote:

Ik keek vroeger naar de ZEVENSPRONG, nou damn, dat was toendertijd spannend voor een jeugd-tv-serie.

echt een GE-WEL-DI-GE serie

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

FX wrote:

Ik bedenk me net weer een topjeugdserie ->ik weet niet meer precies hoe het heette maar ik noemde het altijd 'de rode bloedlichaampjes'. Het ging over rode bloedlichaamojes en er waren ook witte bloedlichaampjes die altijd achter de bacterien aangingen . Briljante tekenfilm!

Bedoel je: Er Was Eens... Het Leven?

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

Ja, dat zijn dus die 'Er was eens...'-series. Behandelden meer onderwerpen dan alleen het lichaam.

Ik zit trouwens al jaren met een tekenfilm in mijn hoofd. Het gaat over een of andere vage familie die op een gegeven moment naar een of ander Arabisch land reist en daar olie vindt (ofzo). Dan raken ze al hun geld kwijt en moeten ze zwerven door de woestijn.

De zoon van de familie had volgens mij veel weg van Kuifje (compleet met hondje) en had ook een eigen tekenfilmserie waarin hij door het heelal reist.

Volgens mij zond Kindernet het uit. De naam ervan kan 'Familie Jansen' zijn. Iemand enig idee?

FX

• 931 messages
  • 685 votes

SelmaDuim wrote:

Bedoel je: Er Was Eens... Het Leven?

Ja! Helemaal vergeten...

Stevo

• 499 messages
  • 429 votes

Justice4All wrote:

Die vond ik ook erg spannend. Vooral dat trappenhuis en die enge koetsier "Erik Engerd". Goeie serie.

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Hoe kon ik 'm toch vergeten....

YOGI BEAR.. Heb thuis 2 Nederlandsch vertaalde VHS's liggen.. Heb ik als klein kind zijnde maandenlang achter elkaar gekeken..

Ik zou toch bijna de neiging hebben om die herinerringen weer eens op te pakken.

Jassie

• 398 messages
  • 1095 votes

yogi bear heb ik ook een tijd gekeken, maar ik vond Bobo altijd heel erg irritant!

Menghini

• 1306 messages
  • 941 votes

Daarnaast natuurlijk Labyrinth en The Dark Crystal... Henson deed het bij mij ook altijd goed...

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

Ben op zoek naar de naam van een serie waarin pandabeertjes elke aflevering een nieuw verhaal vertelden (geloof dat de mama panda een verhaal vertelde tegen haar jongen ...).

Iemand die zich vaaglijk iets herinnert ?

Justice4All

• 2152 messages
  • 457 votes

geronimo wrote:

Ik kom uit de tijd van:

De Familie Knots

De Berenboot

Maja de Bij

Stuif es in

Klassewerk

Ren juhuhuuu rooooot (Ren je Rot)

Jullie?

Ja, ik keek er vroeger ook altijd naar. Alleen familie knots, de muziek en de kunstenaares vond ik irritant. "Een kloddertje hier en een kloddertje daar"

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Onderhond wrote:

Ben op zoek naar de naam van een serie waarin pandabeertjes elke aflevering een nieuw verhaal vertelden (geloof dat de mama panda een verhaal vertelde tegen haar jongen ...).

Iemand die zich vaaglijk iets herinnert ?

Was dat niet Tao Tao?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.