- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Waar keek jij als kind altijd naar?
Waar keek jij als kind altijd naar?
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Yup yup, dat was em. Dank 
You're welcome 
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
yogi bear heb ik ook een tijd gekeken, maar ik vond Bobo altijd heel erg irritant!
Bobo vond ik juist een grappig leuk beertje.
Die boswachter (Smith of Jones?, ben 't even vergeten) vond ik altijd geweldig!
Ik keek wel die afleveringen altijd in 't Nederlandsch.
Jassie
-
- 398 messages
- 1095 votes
bobo was altijd zo verstandig. Altijd braaf noten en bessen plukken in het bos, Yogi ging tenminste voor het echte werk!
Menghini
-
- 1306 messages
- 941 votes
Ik keek ook altijd naar een, ja, volgens mij was het een soort talentenjacht en dat eindigde of begon altijd met het liedje (of tenminste, de aflevering die ik me kan herinneren eindigde ermee) van Roger Glover (love is all)... Weet iemand nog hoe deze heet?
V
-
- 8369 messages
- 3365 votes
Die ken ik. Dat is het hulpje van... De vijand van Teddy Rukspin ofzo
Jassie
-
- 398 messages
- 1095 votes
dat waren nog eens tijden. Hoe heet die baas van dat hulpje ook alweer. Zo'n groen monster
FX
-
- 931 messages
- 685 votes
Dat groene beest werd altijd 'Tweeg' genoemd door een van zijn hulpjes, Elby, maar of ie echt zo heette weet ik niet...

Jassie
-
- 398 messages
- 1095 votes
en de naam van die oude kerel die dat lucht schip had gebouwd. En goede vriend van Teddy. En dan had je ook nog die grote aap (of wat dan ook)
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
Jaja hij hieete Tweeg, maar dat werd door het rode hulpje standaard verkeer uitgesproken... Toen werd Tweeg helemaal gek en ging kanonskogels op het huis van Teddy vuren (altijd mis!)... Wat een wereldserie, mijn favoriet samen met Ovide
FX
-
- 931 messages
- 685 votes
en de naam van die oude kerel die dat lucht schip had gebouwd. En goede vriend van Teddy.
Gimmick!! 
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
En zn NSB-hulpje Zozo, die was echt geweldig die vogel, met zn ijsje liep hij altijd over van Pie naar Ovide en andersom, niet te vertrouwen die Zozo!!!
ken je deze nog??

FX
-
- 931 messages
- 685 votes
Captain Planet!!
Vond ik ook altijd cool, maar nu je er zo op terugkijkt wel wat té moralistisch.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
En hij heeft dat achterlijke kapsel dat tegenwoordig ook weer 'hip' is...
Jassie
-
- 398 messages
- 1095 votes
waren dat die mensen met speciale krachten zoals, aarde, vuur wind en bij elkaar kwam die knakker tevoorschijn?
FX
-
- 931 messages
- 685 votes
waren dat die mensen met speciale krachten zoals, aarde, vuur wind en bij elkaar kwam die knakker tevoorschijn?
hoe meer ik erover nadenk, hoe slechter ik het ga vinden...:N
Menghini
-
- 1306 messages
- 941 votes
Gimmick!! 
Vergeet Gruppie niet! (de rupsachtige...) Het is trouwens officieel Newton Gimmick en ja het is Tweeg en Elby, maar je had nog een oppermonster...
Menghini
-
- 1306 messages
- 941 votes
Ow ja! En dan had je een serie in het menselijk lichaam en in de ruimte... Met dezelfde figuren!
Jassie
-
- 398 messages
- 1095 votes
hier kun je veel sentiment beleven|:
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
. Quick en Flupke, ik mis jullie nog steeds na al die jaren!
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Hmmm, hintje?
FX
-
- 931 messages
- 685 votes
Hmmm, hintje?
Het is de evil-guy uit de Troetelbeertjes, maar de naam mag je nog raden 
Oh en nog gecondoleerd met Quick en Flupke 
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
heb hier nog een video van die serie liggen , vond ik destijds ook super. Hoe heet die ook alweer ?