- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Terra Nova (2011)
Terra Nova (2011)
erwin1967
-
- 2 messages
- 1 votes
Het is ook best een vermakelijke serie ondanks de cliches maar noem maar eens een andere serie op zonder cliches. Er is wel weinig animo voor SF (achtige) series. Series als Jericho, V (2009) en The Event werden allemaal voortijdig beeindigd en nu dus ook Terra Nova. Eens te meer blijkt dat commercie gewoon het allerbelangrijkste is voor de tv (zowel hier als in de US)
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Jammer, ik hoop dat Netflix misschien de reeks nog oppikt maar ik zie het somber in. Zonde want ik was op zich wel benieuwd naar seizoen 2
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Heb de eerste seizoen binnengehaald,eens een kans geven 
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Er is ook maar 1 seizoen, het 2e seizoen gaat er helaas niet komen. 
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Nja, gisteren de eerste 2 afleveringen bekeken, Genesis Part 1 and 2. En ik begrijp al héél veel dingen niet, van de hele Sixers gebeuren en dat weirde mysterie buiten gelaten kan ik nog steeds niet snappen de hele 'tijdbreuk' gebeuren. Zoals die meisje al reeds zei is er een sonde de wereld ingestuurd dat na zoveel jaren terug heropgegraven zou worden maar ze hebben het nooit gevonden waardoor ze zegt 'we zitten niet in hetzelfde tijdlijn',dat kan toch niet? Je zit in dezelfde wereld en alles wat je doet verandert de toekomst. En plus erbij, ok het is fictie maar terug in de tijd reizen? Impossible,ik weet dat het fictie is maar dan nog,wat ik gezien heb is dat ze het serieus nemen, niet zoals Back To The Future,wat ook een komedie was.
Hetgeen wat ik gewoonweg denk is dat ze een portaal hebben gevonden dat naar een andere wereld dat exact de aarde is 
Het is ook mijn eigen bevindingen
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
. Ik las op Internet dat ze op zoek zijn naar een zender, omdat het op Fox "maar" zeven miljoen kijkers trok. Het kan aan mij liggen, hoor, maar dat is toch niet weinig?
Voor één van de duurste sf tv-reeksen ooit gemaakt én met de bedoeling van minimum 25 à 30 miljoen kijkers te hebben in de VS alleen is dit inderdaad zeer weinig. Door de speciale effecten en tegenslag met het weer in Australië schoot de kostprijs van aflevering één torenhoog de lucht in (meer dan 20 miljoen $) en zou een gewone aflevering gemiddeld 4 miljoen dollar hebben gekost. Tel dit samen en je hebt voor bijna 70 miljoen voor slechts 13 afleveringen.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Nja, gisteren de eerste 2 afleveringen bekeken, Genesis Part 1 and 2. En ik begrijp al héél veel dingen niet, van de hele Sixers gebeuren en dat weirde mysterie buiten gelaten kan ik nog steeds niet snappen de hele 'tijdbreuk' gebeuren.
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Ok thanks! 
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ik vond de serie vrij kinderlijk en te soft.
Mee eens.
Het is net zo'n jeugdserie uit de jaren '90. Vrij matig geacteerd, dino's zien er lachwekkend uit, overmatige clichés, dat domme gezwijmel. Het lijkt wel een soap.
Vergeleken met een scifi serie als Fringe is dit een lachertje.
Het bevat muziek zoals in Lost wat mij na 4 afleveringen niet was opgevallen maar als dat zo zou zijn is dat wel het beste wat deze serie te bieden heeft.
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Nja moet wel zeggen,voor een serie die 80 miljoen heeft gekost zijn de special effects wel lachwekkend,zeker niet storend maar ze konden zeker véél beter doen 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Hij komt op tv, alleen vergat de zender te onthouden.
Beginnen ze nu bij seizoen 1 ??
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Er is maar 1 seizoen.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Geen idee op welke zender het komt, ik heb alleen maar Nederland 1, 2 en 3 maar de kans is vrij klein dat er nog een tweede seizoen komt vermits de reeks gecancelled is. Er zouden plannen zijn voor een 2e seizoen bij een ander netwerk maar volgens mij gaat dat er niet van komen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Geen idee op welke zender het komt, ik heb alleen maar Nederland 1, 2 en 3 maar de kans is vrij klein dat er nog een tweede seizoen komt vermits de reeks gecancelled is. Er zouden plannen zijn voor een 2e seizoen bij een ander netwerk maar volgens mij gaat dat er niet van komen.
Ps als iemand het wel weet, geloof ergens rtl 5
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Er waren inderdaad plannen voor een seizoen 2, maar dat i voor het gecancelled werd. Daarna was er het plan om er een web-serie van te maken, maar ook dat is alweer van de baan. Het is dus gewoon definitief afgelopen met Terra Nova.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Er waren inderdaad plannen voor een seizoen 2, maar dat i voor het gecancelled werd. Daarna was er het plan om er een web-serie van te maken, maar ook dat is alweer van de baan. Het is dus gewoon definitief afgelopen met Terra Nova.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Maar Thorak ontkent dat toch helemaal niet?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Maar Thorak ontkent dat toch helemaal niet?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Gecanceled met een goede reden.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Het geplande seizoen 2 is gecancelled, maar daarom kan seizoen 1 toch nog wel op de Nederlandse tv komen....?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Het geplande seizoen 2 is gecancelled, maar daarom kan seizoen 1 toch nog wel op de Nederlandse tv komen....?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
rtl5 staat de serie gepland op donderdag
Dank u wel.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Google 'rtl5 terra nova donderdag' en de eerste link die je krijgt is deze:
Terra Nova - Mikro Gids - mikrogids.nl
Maar dat had je zelf toch ook wel kunnen vinden?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Google 'rtl5 terra nova donderdag' en de eerste link die je krijgt is deze:
Terra Nova - Mikro Gids - mikrogids.nl
Maar dat had je zelf toch ook wel kunnen vinden?
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Pas van de week op tv een previewtje gezien en aardig verast door de beelden. Ook de trailer in de beginpost van het topic ziet er goed uit. Binnenkort eens proberen hier iets van te zien. Al staan Dexter, The Walking Dead en Breaking Bad ook nog op de serie lijst

606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Mooie 2 afleveringen, niks mis mee.
Heb me prima vermaakt.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Jammer dat het al weer afgelopen is. Ondanks dat de storyline geen baanbrekende elementen bevat en de dinosauriërs niet goed uit de CGI machine komen is het wel een verslavende serie. De hoge productiewaarde valt er goed vanaf te zien en het avontuurlijke gevoel van een reis naar het verleden komen erg goed uit de verf. Het einde geeft genoeg aanleidingen voor een seizoen 2, zonder dat je nergens antwoord op krijgt. Iets wat wel handig is aangezien ze helaas geen tweede seizoen hiervan gaan draaien. 13 leuke afleveringen en helaas geen vervolg. Moet het maar weer met de oude sci/fi series gaan doen.