• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.614 votes
Profile

Terra Nova (2011)

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Westania wrote:

Zo te zien zijn de meeste hier gestopt met kijken. Wel begrijpelijk, ik namelijk ook.

LOL

l-d

• 276 messages
  • 641 votes

Westania wrote:

Zo te zien zijn de meeste hier gestopt met kijken. Wel begrijpelijk, ik namelijk ook.

Same here

Nilzo

• 1 messages
  • 1229 votes

Same here

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Net de eerste twee afleveringen gezien (draait sinds deze week op 2BE). Aardig maar nog niet overtuigend. Ik bekijk het nog even.

super_maske

• 16 messages
  • 371 votes

Ik heb gisteren ook de 2de aflevering gezien op 2BE. Deze serie heeft zeker mijn goedkeuring!

barcam

• 910 messages
  • 896 votes

Tenenkrullende stroperige familie momenten, zeer rommelig scenario, zwakke acteurs en nepperige dino's.

Het eerste seizoen bekeken en niet echt voor herhaling vatbaar.

hatebreeder

• 1085 messages
  • 893 votes

Prachtige serie die even op gang moet komen maar uiteindelijk gewoon top word. de mensen die zich storen aan de 'slecht' uitziende dino's hadden waarschijnlijk verwacht dat de serie voornamelijk om dino's zou draaien maar dat is gelukkig niet het geval!

den_hannes

• 64 messages
  • 72 votes

Weer een meesterwerk van Spielberg!

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

Ik vond de serie vrij kinderlijk en te soft.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Net de pilot gezien en heb de rest al verwijderd, want ik ga deze serie niet verder kijken. Het verhaal voelt nu al aan als een stuk hondenstront dat je vaak genoeg onder je schoenen hebt zien plakken en iedere keer weer frustreert. Oftewel een groot cliché in elk opzicht and a bad one at that. De karakters zijn nog het ergst. Zo'n perfect typerende, amerikaanse familie waarvan de moeder (met een engels accent notabene, cause it's sexeeeh) maar 10 jaar ouder lijkt dan haar dochter, een rebellerende zoon die het hart van een held heeft, een dochter die een grote nerd is maar tegelijkertijd daar veel te knap voor is, papa de ultieme stoere held die alles voor elkaar krijgt en een irritant klein kind die de pure onschuld vertegenwoordigt. Hoezo corny? En dan heb ik het nog niet eens over de acties van deze personages. Minstens zo typerend als hun karakter eigenschappen. De effecten zijn ook niet geweldig (een kleine truck waarvan de breed metalen canon op en neer springt als een stuk karton door een paar hobbeltjes) De Dino's hadden er mee door gekund als het verhaal en de personages niet zo belachelijk slecht waren.

den_hannes

• 64 messages
  • 72 votes

Glacius wrote:

Net de pilot gezien en heb de rest al verwijderd, want ik ga deze serie niet verder kijken. Het verhaal voelt nu al aan als een stuk hondenstront dat je vaak genoeg onder je schoenen hebt zien plakken en iedere keer weer frustreert. Oftewel een groot cliché in elk opzicht and a bad one at that. De karakters zijn nog het ergst. Zo'n perfect typerende, amerikaanse familie waarvan de moeder (met een engels accent notabene, cause it's sexeeeh) maar 10 jaar ouder lijkt dan haar dochter, een rebellerende zoon die het hart van een held heeft, een dochter die een grote nerd is maar tegelijkertijd daar veel te knap voor is, papa de ultieme stoere held die alles voor elkaar krijgt en een irritant klein kind die de pure onschuld vertegenwoordigt. Hoezo corny? En dan heb ik het nog niet eens over de acties van deze personages. Minstens zo typerend als hun karakter eigenschappen. De effecten zijn ook niet geweldig (een kleine truck waarvan de breed metalen canon op en neer springt als een stuk karton door een paar hobbeltjes) De Dino's hadden er mee door gekund als het verhaal en de personages niet zo belachelijk slecht waren.

Hoe kan je op basis van de pilot een hele serie bekritiseren?

Ken jij een serie waar elke aflevering echt goed is?

En het gezin dat je beschrijft,zo ken ik honderden films hoor,dat is nu eenmaal zo

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Ik beoordeel niet de gehele serie maar ga geen tijd steken in iets waar ik me aan erger.

En het feit dat je vaker dergelijke gezinnen in films hebt gezien zegt meer over

de bagger kwaliteit van dat soort films.

ibendb

• 5036 messages
  • 3214 votes

Ik ben beginnen kijken, maar elke aflevering was meer van hetzelfde. Best een saaie reeks.

den_hannes

• 64 messages
  • 72 votes

Glacius wrote:

Ik beoordeel niet de gehele serie maar ga geen tijd steken in iets waar ik me aan erger.

En het feit dat je vaker dergelijke gezinnen in films hebt gezien zegt meer over

de bagger kwaliteit van dat soort films.

Dus bijna alle films zijn bagger?

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Er zijn meer baggerfilms dan echt goede films idd. Daarnaast, alle films? Meer het genre waar jij tot beperkt zo lijkt het.

Glacius wrote:

Er zijn meer baggerfilms dan echt goede films idd. Daarnaast, alle films? Meer het genre waar jij tot beperkt zo lijkt het.

En jij kan zomaar weten wat voor films ik kijk? Blijkbaar ben je gewoon te jong om het concept van deze serie te begrijpen.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Te jong? Ik ben 3 jaar ouder dan jou, jongetje.

Wat valt er nou te begrijp aan dit concept behalve hetgeen wat overduidelijk voorgeschoteld wordt? Het is gewoon een slecht geschreven cliché serie in mijn ogen. Dat jij het leuk vindt, moet jij weten,

Ik heb de dubbele pilot aflevering gezien and it tasted like shit.

Ik baseer mijn uitspraak op de jouwe overigens.

Glacius wrote:

Te jong? Ik ben 3 jaar ouder dan jou, jongetje.

Wat valt er nou te begrijp aan dit concept behalve hetgeen wat overduidelijk voorgeschoteld wordt? Het is gewoon een slecht geschreven cliché serie in mijn ogen. Dat jij het leuk vindt, moet jij weten,

Ik heb de dubbele pilot aflevering gezien and it tasted like shit.

Ik baseer mijn uitspraak op de jouwe overigens.

Jij bent 3 jaar ouder dan mij en je noemt mij jongetje?

Dat zegt al veel over jou persoonlijkheid en mentale leeftijd.

Als ik jou een advies mag geven,ga terug naar pokemon ofzo kijken,dat past veel beter bij jou mentale leeftijd.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Tong verloren?

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Soms hoef je geen woorden te gebruiken om je punt te maken, soms doet de ander het al voor je.

Glacius wrote:

Soms hoef je geen woorden te gebruiken om je punt te maken, soms doet de ander het al voor je.

En soms heb je maar één woord nodig om iemand te beschrijven : zielig

Met het bekijken van de serie besteed je je tijd in elk geval beter dan met het lezen van deze reacties.

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Voor de kleuters hierboven misschien een idee om zich voorlopig te beperken tot de Disney films en De Smurfen voorlopig?

Gisteren de laatste aflevering gezien en heb me best vermaakt met de serie. Het is niet heel erg wereldschokkend goed, maar alles behalve slecht! De dino's zagen er in vrijwel alle gevallen best geloofwaardig uit, een enkele keer was het té duidelijk CGI, maar over het algemeen gewoon goed gedaan. Het verhaal is inderdaad wel standaard, dat hebben we al zo vaak gezien, maar het is wel origineel dat het om one-way-timetravel gaat en dat het 85 miljoen BC is.

De aktie is minimaal in deze serie, maar dat is dan ook niet waar de serie om draait.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Daarstraks de laatste twee afleveringen gezien en ik moet zeggen: ik ben benieuwd naar een tweede seizoen. Ik was niet meteen verkocht bij de eerste afleveringen maar Terra Nova was een aangenaam tussendoortje en ik bleef het kijken uit gemakzucht omdat ze het hier op 2BE uitzonden. Ben in ieder geval benieuwd geraakt naar hoe de serie zich verder zal ontwikkelen met een eventuele tweede poort? Het moment met de boeg van een schip is wel een heerlijk momentje.

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Boeg van een schip? Ik heb iets gemist denk ik?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Het ding dat ze uit die containers halen in de laatste episode van seizoen 1

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Hmmm, dan moet ik die aflevering toch nog eens herzien denk ik. Ik was wel erg slaperig toen ik de slotafleverig zag, dat zal de reden dan wel zijn dat ik dat niet kan herinneren.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Het zijn de laatste 5 minuten ofzo.

AmazingPP

• 2523 messages
  • 1858 votes

Wat een discussies hierboven mij, ongelooflijk! Ik heb de finale van deze serie gisteren bekeken en ik vond het helemaal geen verkeerde serie, hoor! OK, je kunt zien dat het gemaakt is voor de televisie, sommige dinos zijn inderdaad nogal uit de computer, maar ik heb het allemaal wel eens veel slechter gezien! Daarnaast vond ik de verhaallijn prima in elkaar steken, met hier en daar een sub-plotje, maar lekker luchtig allemaal en toch spannend! Het is een echte Spielberg: spannend, vol avontuur en af en toe mier -en mierzoet! Maar wat is daar mis mee? Helemaal niets! Prima serie. Ik las op Internet dat ze op zoek zijn naar een zender, omdat het op Fox "maar" zeven miljoen kijkers trok. Het kan aan mij liggen, hoor, maar dat is toch niet weinig? Oh ja, een negatief puntje: de muziek lijkt wel erg op die van "Lost"....

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.