- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Game of Thrones
Game of Thrones
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Mass public pindakaast niet en vind aanschaf van een dvd/bluray iets te veel voor een gok aankoop. Met die gedachtegang hoef je geen enkele serie meer uit te zenden.
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Vandaag meegenomen voor maar 20 euro op BR bij de Mediamarkt. Doe er je voordeel mee!
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Mass public pindakaast niet en vind aanschaf van een dvd/bluray iets te veel voor een gok aankoop. Met die gedachtegang hoef je geen enkele serie meer uit te zenden.
Het massapubliek (ja, echt , het is gewoon een Nederlands woord) heeft waarschijnlijk ook helemaal geen interesse in GoT. Zeker niet om 22:50 met reclames.
Maar inderdaad, series op tv hebben wel hun langste tijd gehad denk ik. Het is allemaal zo ontzettend onpraktisch.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Genoeg mensen die het geen probleem vinden per week een ep mee te pikken en veel digitale aanbieders hebben gewoon een on demand functie waardoor je helemaal niet verplicht bent zo laat te gaan kijken.
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
^^Waardoor adverteerders geen heil meer zien in geld te spenderen aan reclame op de openbare tv, waardoor het aantal buitenlandse series daalt (hebben ze hier in België al te kennen gegeven).
't Is gewoon te hopen dat de dvd distributeurs ermee stoppen om te wachten op het uitbrengen van series totdat het op tv is uitgezonden. De laatste jaren is dit wel aan het beteren, maar het blijft toch belachelijk dat je op series zoals Breaking Bad meer dan 2 jaar moet wachten vooraleer er eens release met Nederlandse ondertitels is, en zelfs 4 jaar vooraleer het op een Vlaamse zender wordt uitgezonden.
Ik kijk wel uit naar de shitstorm van goeie series op dvd/BD de komende maanden: Homeland, Boardwalk Empire, American Horror Story, Modern Family,... en dat allemaal amper een maand na de Amerikaanse release.
Alleen jammer dat Blu-ray nog een beetje stiefmoederlijk wordt behandeld en soms zelfs vergeten wordt.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
't Is gewoon te hopen dat de dvd distributeurs ermee stoppen om te wachten op het uitbrengen van series totdat het op tv is uitgezonden.
Je geeft 't zelf al aan, "distributeurs" enfin; ze hebben geen enkele beslissing m.b.t. het uitbrengen van de DVD/Bluray tot de desbetreffende producent hun toestemming geeft.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Ik zie nu reclame op RTL4 dat GOT deze zondag begint om 22:00. De bron die ik eerder hier poste over de uitzendtijd van 22:50 is dus onjuist..
anne J
-
- 1525 messages
- 976 votes
Die white walker op paard op het einde, op het allerlaatste einde, was dat Lord Commander dood? Leek verdomd veel op hem namelijk.
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Nu op RTL 4 zie ik. Je zou deze geniale serie maar met reclames moeten kijken zeg. Altijd al vervelend, maar bij GoT zou ik dat al helemaal niet kunnen verdragen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ja, en de kwaliteit
. Een hd tv rip is nog beter.
JB.
-
- 149 messages
- 293 votes
Ongelooflijk hoe die aflevering bij RTL werd afgesloten. Meteen die nieuwskop voor je, niet eens een kleine aftiteling. Zoals zo vaak bij de commercielen. Geen respect voor de makers en de kijker.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Op dergelijke momenten vraag je je af of er nog iets komt na de onderbreking. 
Waardeloos.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Als die knul geen voice-actor is, dan moet hij het zeker worden 
de-alchemist
-
- 167 messages
- 87 votes
Eindelijk eerste aflevering gezien: Me likes!
Na The Sopranos, The Wire en Breaking Bad (nog bij seizoen 4) alweer een sterke serie denk ik. Elke keer als ik een serie probeer is het gelijk raak!
Illum Sphere
-
- 538 messages
- 904 votes
Ik weet niet of het al bekend is, maar Game Of Thrones zal ook te zien zijn op de Belgische televisiezender 2BE. Wat voor mij goed uitkomt, want door tijdsgebrek moet ik nog steeds beginnen aan deze serie.
Gannicus
-
- 5 messages
- 0 votes
Geweldige serie, maar de boeken zijn geweldiger.
Ik vind de spannende verhalen van Arya, Jon, Stannis en Daenerys de besten. Al is Theon (gespeeld door Alfie Allen) ook een held, vooral in de tweede seizoen is hij een van de opvallendste karakters, een karakter waar iedereen medelijden mee heeft.
het eerste seizoen was matig en te seksistisch, het tweede seizoen daarentegen was veel geweldiger. Nikolaj speelt Jaime zo goed, ik kijk uit naar zijn avonturen met Brienne.
]Het derde seizoen is nog niet uit, maar ik heb de derde deel van de boekenserie gelezen en het was beter dan de eerste en tweede deel bij elkaar. Zo gaan we gevechten Clegane en Oberyn Martell zien, koningen die vermoord worden op een zeer onorthodoxe wijze en een zeer absurde einde. De einde slaat overigens nergens op, ik ben teleurgesteld in Martin. Zombies? ...
Wel is het jammer dat Theon niet aanwezig is en de einde was zo
Voor diegene die fans zijn van de Starks zal het geen al te rooskleurige seizoen worden. Geen spoiler maar kijk niet naar de bruiloft van de Tullys 
Gannicus
-
- 5 messages
- 0 votes
Die white walker op paard op het einde, op het allerlaatste einde, was dat Lord Commander dood? Leek verdomd veel op hem namelijk.
Nee Lord Mormont leeft nog, maar hij zal uiteindelijk verraden worden in Seizoen 3, meer zal ik niet zeggen
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Geweldige serie, maar de boeken zijn geweldiger.
Ik vind de spannende verhalen van Arya, Jon, Stannis en Daenerys de besten. Al is Theon (gespeeld door Alfie Allen) ook een held, vooral in de tweede seizoen is hij een van de opvallendste karakters, een karakter waar iedereen medelijden mee heeft.
het eerste seizoen was matig en te seksistisch, het tweede seizoen daarentegen was veel geweldiger. Nikolaj speelt Jaime zo goed, ik kijk uit naar zijn avonturen met Brienne.
]Het derde seizoen is nog niet uit, maar ik heb de derde deel van de boekenserie gelezen en het was beter dan de eerste en tweede deel bij elkaar. Zo gaan we gevechten Clegane en Oberyn Martell zien, koningen die vermoord worden op een zeer onorthodoxe wijze en een zeer absurde einde. De einde slaat overigens nergens op, ik ben teleurgesteld in Martin. Zombies? ...
Wel is het jammer dat Theon niet aanwezig is en de einde was zo
Voor diegene die fans zijn van de Starks zal het geen al te rooskleurige seizoen worden. Geen spoiler maar kijk niet naar de bruiloft van de Tullys
Je zegt wel dat je laatste opmerking geen spoiler is maar daar lijkt het toch wel heel erg op..
Als ik helemaal bij ben met een serie en alle afleveringen heb gezien verwacht ik een topic te kunnen doorspitten zonder risico te lopen om spoilers te lezen.
Doordat GoT gebaseerd is op een boekenreeks staan er zo nu en dan ook spoilers in dit topic die uit de boeken komen en dit zie ik persoonlijk liever niet.
Ik weet niet of er regels op dit forum gelden hiervoor?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Boeken spoilers lijken me wel wenselijk ja. Genoeg mensen die niet bij zijn met de boeken en daarmee wordt er enorm veel plezier verknalt door spoilers.
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
The Complete Guide of Westeros is al reden genoeg om S1 origineel te kopen. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Hele toffe feature. Geen enkele reden geld te ontnemen wat rechtmatig van hun is idd.
GoT team, gefeliciteerd met de shitload aan Emmy's
.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Zo vaak zijn ze niet genomineerd toch..?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik had het over de Creative Arts Emmy's, waar GoT de grote winnaar was. Ik vind Creative Arts nog wel het belangrijkste van een serie ipv de beste castleden e.d.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Gisteravond eerste drie afleveringen achter elkaar gezien. Boeiend! En mooi gemaakt. Houdt me van de straat 
SolidKevin
-
- 66 messages
- 1591 votes
Ik heb tot nu toe 7 of 8 afleveringen gezien en ik vind het verhaal heel sterk. Al de sexscenes vind ik echter wat overdreven en onnodig.