- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Game of Thrones
Game of Thrones
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Schijnt heel erg goed te zijn, erg benieuwd. Laat het maar snel afgelopen zijn met S2 kan ik er ook eindelijk aan beginnen.
cordiacovens
-
- 1526 messages
- 1447 votes
echt een goede aflevering, er gebeuren veel dingen..het ziet er ook weer erg goed uit.. 
Esp
-
- 115 messages
- 647 votes
Ze hebben zeker goed gebruik gemaakt van het hogere budget in deze aflevering.
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
Inhouden op bruut geweld doen ze gelukkig ook niet.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ze hebben zeker goed gebruik gemaakt van het hogere budget in deze aflevering.
Goed om te horen, en dat te bedenken dat de bluray release er nog een herbewerking over heen krijgt ook
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ook geregisseerd door Neil Marshall hoorde ik van Emilia Clarke. En verrek het is nog zo ook. Dat verklaart een hoop. Mijn interesse in deze Blackwater episode wordt alleen maar groter.
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
Ook geregisseerd door Neil Marshall hoorde ik van Emilia Clarke. En verrek het is nog zo ook. Dat verklaart een hoop. Mijn interesse in deze Blackwater episode wordt alleen maar groter.
Wacht je op de br release om het te bekjiken?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
209. Faith restored. Epische ep. Hier hebben ze dus budget voor opgespaard de laatste paar wat saaiere eps.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wacht je op de br release om het te bekjiken?
Op zich wel de bedoeling maar uiteraard gaat dit niet lukken. Als de finale straks is uitgezonden pindakaas ik de hele boel en kijk ik het in één ruk door (prima combi met de GoT game die donderdag uitkomt
). Bovendien ben ik de boeken aan het herlezen en momenteel bezig met Clash of Kings, komt ook weer heel goed uit dus. Als de bluray uitkomt kijk ik het gewoon weer. Als fanboy is de herzieningswaarde toch erg groot (S1 ook al 6 keer gezien).
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
S1 moet ik ook nog eens herkijken. Vooral omdat ik soms geen idee meer heb wie wat in godsnaam deed in dat seizoen. Wel een toffe episode die laatste. Ik had het idee dat het verhaal een beetje op slot zat die laatste paar afleveringen maar 09 veranderd een heleboel.
Stino28
-
- 56 messages
- 339 votes
Deze aflevering was van cinema niveau. Nooit heb ik zulk ambitieus en groots werk gezien in een tv-serie. Het was echt geweldig, en ook super spannend! Zelfs als lezer van de boeken zat ik nog de hele tijd op het puntje van mijn stoel.:)
Rarara
-
- 139 messages
- 410 votes
gister deel 2 Clash of kings uitgelezen en daarna laatste aflevering (9 )afgekeken. tja. dan ga ik toch wel hopen dat ze t budget gaan verdubbelen voor het volgende seizoen. Stannis lijkt meer een piraat dan een gevaarlijke machtige koning.
the new guy
-
- 1731 messages
- 1591 votes
Deze aflevering was van cinema niveau. Nooit heb ik zulk ambitieus en groots werk gezien in een tv-serie. Het was echt geweldig, en ook super spannend! Zelfs als lezer van de boeken zat ik nog de hele tijd op het puntje van mijn stoel.:)
Dan heb je Band of Brothers dus nog niet gezien...
deLeeuw
-
- 678 messages
- 1943 votes
Dan heb je Band of Brothers dus nog niet gezien...
Klopt, maar dan heb je het wel over een mini-serie met het dubbele budget per aflevering. Excl. kostuums en decor (voornamelijk landschappen en bestaande gebouwen).
Man, man dit was de aflevering waar ik dus vanaf het begin van dit seizoen al op wachten. Heerlijk goed gelukt!! Ik heb dan ook steeds de neiging om deze aflevering te beoordelen als een hollywood-film, vandaar dat in mijn hoofd wordt gehamerd op de piepkleine schoonheidsfoutjes terwijl het "maar" een tv-serie betreft. Het geeft misschien juist aan hoe goed dit was voor een serie!
Nog één aflevering en dan is het %!@$#!! nog een #@!!sS% jaar wachten op S3!! 
elham
-
- 51 messages
- 918 votes
Game of thrones vind ik wel een zeer mooie serie om naar te kijken, maar ik mis iets bij deze serie: Ik heb heel weinig momenten gehad waar de spanning ECHT steeg, telkens gebeuren er van allerlei dramatische dingen
ned stark onhoofd, winterfeld veroverd, khal drogo dood (vond ik echt heel jammer), de draken gestolen etc.
Dus ik heb eigenlijk héél weinig moment gehad waarbij ik het gevoel had van ''nou gaat gebeuren!!''
Als voorbeeld neem ik de Spartacus: Blood and Sand. De laatse aflevering van seizoen 1 toen spartacus een zetje kreeg van crixus en sprong richting het balkon naar batiatus, toen sprong ik letterlijk uit m'n stoel
Ik probeer nu niet deze twee series met elkaar te vergelijken, maar ik nam het gewoon als voorbeeld.
Maar ik heb maar tot nu toe alles t/m episode 9 van seizoen 2 gekeken van Game of Thrones, mischien bouwen ze de spanning op, maar voor mij gaat dus traag.
Er had wel veel meer spanning en mischien ook wel wat meer actie in gemogen.
Maar ja nu nog maar afwachten tot 3 juni voor de season finale. Heb er wel zin.
Thorongil
-
- 1619 messages
- 690 votes
Episode 9 nu gezien, gevecht zag er deftig uit, ben blij dat we al eens een gevecht hebben dat langer is dan 30 seconden.
Blijft een onderhoudende tv-serie.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Hoorde ik nou (de zanger van) The National aan het einde? 
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
Hoorde ik nou (de zanger van) The National aan het einde?
Jah.
Esp
-
- 115 messages
- 647 votes
Morgen alweer de laatste aflevering van seizoen 2... 
Rarara
-
- 139 messages
- 410 votes
in het seizoen 3, reuzen en mammoeten volgens t boek. ben ik benieuwd hoe ze dat gaan oplossen 
nr10
-
- 10 messages
- 0 votes
Die gasten van het lifestyle blog http://www.fewvsmany.com/ geven een hele brute special edition dvd weg van het eerste seizoen. Misschien de moeite om mee te doen?

Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Seizoen klaar, kan ik het eindelijk kijken
.

. Die Cersei -> Hillary vergelijking
. Dany ook spot on
.
Outblasty
-
- 167 messages
- 779 votes
Zonde dat het seizoen alweer af is (10 afleveringen is eigenlijk ook maar weinig). Wel weer wat deuren open gedaan voor seizoen 3. Klopt het trouwens dat het derde boek in twee seizoen wordt verdeeld of is dit een roddel?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wordt inderdaad in tweeën opgesplits. Goede keus.
cordiacovens
-
- 1526 messages
- 1447 votes
dus het worden minimaal 6 seizoenen? 
tenminste als ze alle boeken behandelen. dat zijn er 5 toch?
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
dus het worden minimaal 6 seizoenen? 
tenminste als ze alle boeken behandelen. dat zijn er 5 toch?
Er moeten nog twee uitkomen. Dus in totaal 7. En de 5e boek is even groot als de derde misschien dat ze die ook opsplitsen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
A Dance With Dragons moet je wel opsplitsen, kan niet anders. Ik denk dat The Winds of Winter en vooral A Dream of Spring zeer dikke pillen zullen zijn.