- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Game of Thrones
Game of Thrones
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Ik luister zelf elke week naar de "A Cast of Kings" podcast. Zeker een aanrader!
Cikx
-
- 2120 messages
- 1083 votes
/Filmcast is ook tof inderdaad, maar zou deze zeker eens proberen als ik jou was. David Chen en Joanna Robinson hebben een erg fijne dynamiek. Ik kijk altijd net zo uit naar de podcast als naar de daadwerkelijke GoT afleveringen. 
Cikx
-
- 2120 messages
- 1083 votes
Ik heb me niet kunnen inhouden en de gelekte aflevering bekeken. 
Niet echt een spoiler maar heb me weer behoorlijk zitten ergeren aan het tempo en het gebrek aan logica deze aflevering.
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Naughty bugger. 
Ik houd me wel in, kwaliteit lijkt iets minder te zijn dan wat ik mezelf wekelijks voorschotel. Lekkere blunder dit, trouwens.
Cikx
-
- 2120 messages
- 1083 votes
Is ook zo. Heb mezelf maar wijsgemaakt dat ik geen andere keuze had vanwege spoilers.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Niet gekeken. De kwaliteit is inderdaad iets minder en dan wacht ik liever eventjes.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Gewoon netjes wachten tot maandag idd
Arri
-
- 913 messages
- 347 votes
'Netjes' wachten tot maandag om die torrent aan te slingeren? 
Dragonslayer
-
- 236 messages
- 111 votes
Naughty bugger. 
Ik houd me wel in, kwaliteit lijkt iets minder te zijn dan wat ik mezelf wekelijks voorschotel. Lekkere blunder dit, trouwens.
Heerlijke aflevering trouwens. Alleen begin ik me meer en meer te ergeren aan het feit dat Westeros inmiddels kleiner dan Amsterdam lijkt te zijn met die supersnelle reistijden elke keer.
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
dat klinkt wel gek inderdaad.In mijn geval is het wachten audio/video snobisme, al heb ik met GoT downen geen morele problemen na het de stekker van HBO Nederland eruit trekken en de exclusiviteitsdeal van ziggo/liberty global wat de licenties betreft. Als je je product na jaren fans opbouwen opeens zo onbeschikbaar maakt, dat je van ISP moet switchen om toegang te krijgen, dan vraag je er wel een beetje om.
En nee, je kunt ook niet fatsoenlijk wachten op de blu-ray. Vorige week stond de dag na erna direct mijn complete nieuwsfeed al vol spoilers, Inc afbeeldingen van de drakenbattle. Ik sponsor HBO graag, maar voor nu is het even niet anders, ook al heb ik daar natuurlijk formeel absoluut het recht niet toe.
Cikx
-
- 2120 messages
- 1083 votes
dat klinkt wel gek inderdaad.In mijn geval is het wachten audio/video snobisme, al heb ik met GoT downen geen morele problemen na het de stekker van HBO Nederland eruit trekken en de exclusiviteitsdeal van ziggo/liberty global wat de licenties betreft. Als je je product na jaren fans opbouwen opeens zo onbeschikbaar maakt, dat je van ISP moet switchen om toegang te krijgen, dan vraag je er wel een beetje om.
En nee, je kunt ook niet fatsoenlijk wachten op de blu-ray. Vorige week stond de dag na erna direct mijn complete nieuwsfeed al vol spoilers, Inc afbeeldingen van de drakenbattle. Ik sponsor HBO graag, maar voor nu is het even niet anders, ook al heb ik daar natuurlijk formeel absoluut het recht niet toe.
Zelfs al heb je het pakket van Ziggo kan je nog tot maandagavond 21.00 gaan zitten wachten voordat die beschikbaar komt.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Heb ik geen enkel probleem mee. Ik heb altijd wel geduld voor dat soort dingen. Gewoon lekker in super kwaliteit kijken zonder gezeik en geen gedoe om subs te zoeken.
Geen vadsige HBO screener met een timer onderin en de melding dat het voor HBO personeel is.
Maar zonder Ziggo ben je wel genoodzaakt toe, dus dat begrijp ik wel. Maar zou niet zo'n vadsige screener gaan kijken als zo'n gelekte die nu door mensen bekeken wordt.
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Ehhhr. Dat is ook niet het geval hoor, gelukkig. Als het niet even goed was als het origineel, zou ik het ook niet kijken. En subs en surround geluid zitten er standaard in waar ik ze vandaan pluk.
Maar fijn dat je geduld hebt en de mogelijkheid Ziggo te ontvangen. Net zo makkelijk. Dan zou ik in jouw geval ook wachten.
Als tevreden KPN-er gaat dat hem voor mij niet worden.
synec
-
- 752 messages
- 439 votes
De momentele kijkcijfers zijn anders wel al gigantisch genoeg, dus I doubt HBO cares. En dat zijn dan enkel de "officiële cijfers". GoT zou de meest illegaal gedownloade serie ooit zijn. Doet je wel afvragen wat de werkelijke kijkcijfers zouden zijn en wat HBO hier echt aan zou verdienen als het niet aan jullie pindakaazers lag 
Gelukkig kunnen de Belgen hier altijd rekenen op de zender Play More. Geen gezeik, Full HD en NL subs.
eppo349
-
- 874 messages
- 4063 votes
Nog 1 aflevering om er achter te komen dat "men" geen steek zijn opgeschoten dit seizoen. Op de nightwalkers na dan (goede cliffhanger).
Dennisj
-
- 210 messages
- 1008 votes
Nou ik heb zowat elke aflevering op het puntje van mijn stoel gezeten. Als je het bij een serie als The walking dead zegt kan ik het wel begrijpen. Maar ik vind juist dit seizoen dat er lekker tempo word gemaakt bij Game of Thrones. Dat er word opgeschoten is 1 ding wat zeker is.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Game of Thrones komt nu ook wel weg met het razende tempo, doordat de personages in de loop van de seizoenen goede uitdieping hebben gekregen.
synec
-
- 752 messages
- 439 votes
True, maar twee minuutjes besteden aan de langverwachte her-ontmoeting tussen Tyrion en Jamie was wel zeer teleurstellend. Zeker vergeleken met dat waar de serie dan weer wel rustig de tijd voor neemt, zoals Sam die 5 minuten lang stront zit te kuisen. Het razende tempo mag er idd best zijn, maar de balans zit soms toch helemaal fout ten koste van enkele potentiele geweldige scenes.
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Ik vind het vooral jammer dat het maar bij zeven episodes blijft dit seizoen.
Alathir
-
- 2125 messages
- 1635 votes
De laatste aflevering zou 80 minuten tellen, dat maakt het toch een beetje goed. Een grote veldslag zouden we echter niet meer krijgen. 
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Ik ben nu eigenlijk wel steeds benieuwder aan het worden of het verloop van de serie een voorbode gaat zijn op wat Martin op papier gaat zetten. Uiteindelijk lijkt het namelijk uit te lopen op een rechttoe, rechtaan einde. Episch, maar niet bepaald op dezelfde originele wijze waar Game of Thrones lof mee heeft geoogst.
Cikx
-
- 2120 messages
- 1083 votes
Ik ben nu eigenlijk wel steeds benieuwder aan het worden of het verloop van de serie een voorbode gaat zijn op wat Martin op papier gaat zetten. Uiteindelijk lijkt het namelijk uit te lopen op een rechttoe, rechtaan einde. Episch, maar niet bepaald op dezelfde originele wijze waar Game of Thrones lof mee heeft geoogst.
Ben bang dat die boeken niet meer gaan komen eerlijk gezegd.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Doel je dan op het feit dat Martin voor die tijd waarschijnlijk komt te overlijden of denk je dat Martin vast zit en zich er niet meer uit kan schrijven?
Ik denk overigens dat we het, beoogde, één na laatste deel nog wel gaan zien.
Cikx
-
- 2120 messages
- 1083 votes
Of die vast zit weet ik niet, maar heb zo het gevoel dat hij geen haast heeft. Maar goed, het is dan ook maar puur speculaas.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Hij staat bekend om zijn trage schrijfsnelheid, dus dat het even duurt is geen verrassing.
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Dat was weer een heerlijke veldslag hoor. Zenuwslopend om te zien hoe Jon en co. overrompeld worden en dan toch weer die last minute save in de vorm van Dany en haar draken. Poeh, even bijkomen.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Daenerys als deus ex machina begint voorspelbaar te worden, maar het zou ook niet logisch zijn als er geen gebruik gemaakt van zou worden. 1 draakje minder is een goede compromis. Dat 1 zo'n speer van de Night King (die opvallend veel op Brann lijkt) zoveel schade aan kan richten...... Het gaat wel een hels karwei worden nu de white walkers ook een draak hebben
Arya vind ik maar een irritant personage geworden.
Hega
-
- 40 messages
- 1322 votes
Wil me helemaal aansluiten bij de twee bovenstaande reacties.
Pfff; dit was echt weer heftig zeg en ik voel het nog steeds de adrenaline door me stromen!
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Die voelde ik eigenlijk helemaal niet. De enige over wie ik op een gegeven moment twijfelde of hij zou sneuvelen was Tormund. Hoe ongeloofwaardig het ook is, die reddingsactie zou gaan komen.