- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Game of Thrones
Game of Thrones
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Geen trailer helaas maar een teaser.
Hopelijk krijgen we nog een volwaardige trailer voor seizoen 6 begint.
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Trailer hoeft van mij nog niet eens per se te komen. Zo'n teasers maken het een stuk spannender, zoals Netflix dat destijds heeft gedaan bij House of Cards.
filmfan0511
-
- 1094 messages
- 1124 votes
Mhm, jammer. Had toch een echte, volwaardige trailer verwacht. Zou toch haast tijd worden zou je zo denken. Maar bon; langs de andere kant blijft het zo natuurlijk wel mysterieus genoeg.
tbouwh
-
- 5810 messages
- 5402 votes
Ik vond het juist wel lekker zo.. mystiek, metaforisch; des te groter zullen de verrassingen zijn wanneer het seizoen daadwerkelijk aanvangt
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Ik vind het wel erg goedkoop. Verwacht binnen een week of 2 toch wel een volledige trailer.
tbouwh
-
- 5810 messages
- 5402 votes
Ik vind het wel erg goedkoop. Verwacht binnen een week of 2 toch wel een volledige trailer.
Die verwacht ik ook hoor
is allemaal spanningsopbouw. Vandaar ook die vroege poster al met Snow erop. Onthullen en tegelijk niets vertellen.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Ik kan me nog herinneren dat ze voor het laatste seizoen van Lost ook geen nieuwe beelden toonde in trailers. Omdat we met GoT nu voorbij de boeken gaan hou ik er een beetje rekening mee dat we niet veel nieuw beeldmateriaal gaan krijgen in trailers.
Maar 24 April duurt niet heel lang meer en wat heb ik er enorm veel zin in.
Als ik zie wat voor rollen er allemaal gecast zijn voor dit seizoen dan gaan we wat beleven. 
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Ik heb er zin in! Al heb ik wel een recap nodig van de laatste seizoenen. Kan mij namelijk niet alles meer herinneren. Heb ook geen tijd om alles opnieuw te bekijken. Ach zo'n recap zal spoedig op youtube verschijnen, als die er niet al is.
filmfan0511
-
- 1094 messages
- 1124 votes
Een interessante trailer toch wel. Geeft niet al te veel weg, maar laat toch ook wel al wat dingen zien, zoals the battle of Winterfell of stukje Tower of Joy. Ik hoop alleen niet dat ze er te lang over gaan doen vooraleer Jon terug tot leven komt want op dit punt heeft iedereen nu toch wel door dat hij niet dood blijft.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Ik zag inderdaad Targaryan armor!
filmfan0511
-
- 1094 messages
- 1124 votes
En rechtsonder Ned Stark 
Hoop echt dat ze die scène eer aandoen. En alles, niet gewoon het gevecht.
SillyBilly23
-
- 183 messages
- 358 votes
Ik kijk hier heel erg naar uit!
PaulCJDL
-
- 15 messages
- 5 votes
Ben seizoen 5 maar weer opnieuw aan het kijken ter voorbereiding!!!
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Je was er snel bij: hij staat pas een uur op YouTube.
Het ziet er weer veelbelovend uit, in beide trailers.
filmfan0511
-
- 1094 messages
- 1124 votes
Geweldige trailer, heel wat epische stukjes. Dat het seizoen maar snel begint.
Fijn trouwens om eindelijk wat Riverrun shots te zien.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Fantastische trailer! Heel veel nieuwe beelden.
Ik ben toch wel benieuwd wat ze nog uit AFFC en ADWD gaan trekken. In ieder geval Riverrun!
Ataloona
-
- 734 messages
- 4259 votes
Haha, grappig om op het eind die Quentyn Martell reference te zien 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Fijne trailer. Echt weer enorm veel zin in.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Seizoen 1: 3,5*
Seizoen 2: 3,5*
Seizoen 3: 3,0*
Seizoen 4: 2,5*
Seizoen 5: 1,5*
Cijfers zeggen misschien meer dan mijn woorden. Begint als een leuke exploitation serie met een vlot verteltempo en leuke intriges maar het schrijfwerk wordt per seizoen slechter en het gebrek aan karakteruitdieping gaat echt parten spelen; bijna alle personages blijven vlak en eendimensionaal. Bovendien worden bijna alle belangrijke personages die een moreel compas bezitten door de makers van de serie vroegtijdig geëlimineerd. Met wie moet je als kijker dan nog een connectie hebben? Ik kijk niet echt uit naar seizoen 6, ook vanwege de gebeurtenissen in de laatste aflevering van seizoen 5. Het is zelfs een gimmick geworden. Kreeg ook het gevoel dat ik voor Jan Lul aan het kijken was.... jammer.
synec
-
- 752 messages
- 439 votes
Het moet nog beginnen maar het internet lijkt al vol met onsubtiele spoilers te staan... Zucht. Soms mis ik toch echt die tijd waarin je nog blind zonder verwachtingen en invloeden naar iets kon kijken.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Seizoen 1: 3,5*
maar het schrijfwerk wordt per seizoen slechter en het gebrek aan karakteruitdieping gaat echt parten spelen;
Ik vind het schrijfwerk juist per seizoen verbeteren, de schrijvers vd serie krijgen steeds beter door hoe ze dit gigantische beest moeten adapteren.
Seizoen 5 is dan wel het minste seizoen naar mijn mening maar boek 4 & 5 waren dan ook wel een bitch om te vertalen in een TV-serie.
Met de cijfers die jij geeft zou ik de serie gewoon lekker laten voor wat het is. No way dat ik mijn uren besteed aan iets wat ik maar matig vind.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
De laatste twee seizoenen van Game of Thrones worden mogelijk korter (13 afleveringen in totaal). Best verrassend gezien de huidige stand van zaken in Westeros, maar misschien gaat er in seizoen zes meer gebeuren dan ik dacht. En daarnaast weten D&D natuurlijk beter hoeveel er nog verteld moet worden.