- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Game of Thrones
Game of Thrones
tbouwh
-
- 5810 messages
- 5402 votes
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Als ze nu the riverlands gaan doen dan is er natuurlijk nog wel hoop, maar ik wacht rustig af.
Hier staan ook een paar leuke casting-call's tussen:
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Jonge Ned Stark gecast?
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Tower of Joy en Oldtown bevestigd voor seizoen 6.
Ataloona
-
- 734 messages
- 4259 votes
Zo, hype! ToJ in ieder geval. Erg veel zin in om het gevecht met Dayne te zien, al hoop ik eigenlijk dat we de lord commander Hightower en Oswell Whent ook te zien krijgen. Mad King's volledige Kingsguard zat vol memorabele personen, zou zonde zijn om dan die twee te skippen als je toch een flashback doet. Is ook wel noodzakelijk eigenlijk om Ned met Howland en vijf anderen vs. die drie te doen. Voor het epische ervan.
Zal wel onderdeel zijn van één van Brans greenseeingsmomenten neem ik aan. Samen met een jonge Ned Stark die met z'n broers en zus aan het sparren is.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Een nu al legendarische scene 
Ook is deze dude gespot: http://winteriscoming.net/2...
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Euron Greyjoy is gecast:
Verder worden Smalljon Umber en een nieuwe Karstark gecast en wellicht krijgen we ook nog Aeron Greyjoy te zien. Hoogstwaarschijnlijk geen Victarion.
Ataloona
-
- 734 messages
- 4259 votes
Las het toevallig net. Niet bepaald mijn eerste keuze voor Euron, maar wel een goed acteur. Nog even afwachten hoe hij eruit gaat zien na de make-up. Helaas geen Victarion, maar daar ging ik ook niet van uit. Euron en Victarion zijn voor de serie prima te combineren.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Nog wat geruchten:
Jaime naar The Riverlands.
Arya naar The Riverlands (!)
Theon naar The Iron Islands (!)
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
En wie gaat dit worden? http://winteriscoming.net/2...
Manderly misschien?
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
En we hebben een perfect gecaste Randyll Tarly. 
http://watchersonthewall.co...
Wat een ongelofelijk zure kop heeft die kerel, perfect dus. 
filmfan0511
-
- 1094 messages
- 1124 votes
Niet iemand waar je ruzie mee wil hebben, nee 
Confusie
-
- 667 messages
- 0 votes
Net begonnen met het eerste seizoen. Begint toch wel erg goed te bevallen nu. Lekker als je nog een hele hoop te wachten staat, in zo'n laat stadium.
Wie wat bewaart.
Die heb wel wat.
Illum Sphere
-
- 538 messages
- 904 votes
Misschien was de seizoensfinale niet het einde voor een bepaald iemand...
https://pbs.twimg.com/media/CPxlo8RUAAAygBK.jpg
Het kan uiteraard ook een flashback zijn.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Dat is het niet.
Begrijp sowieso niet dat iemand daadwerkelijk gelooft dat Jon dood is en belangrijker nog, blijft.
Maar waar ik wel een klein beetje heel erg vrolijk van werd was zijn uitrusting. Dat is geen Night's Watch outfit, dat is Starkwear.
Overigens:
[Updated!] Game of Thrones building riverside castle for season 6 | Watchers on the Wall | A Game of Thrones Community for Breaking News, Casting, and Commentary - watchersonthewall.com
Confusie
-
- 667 messages
- 0 votes
Inmiddels alweer op weg met het tweede seizoen.
Een nieuwe liefhebber is opgestaan.
Afleveringen vliegen voorbij en gaan erin als zoete koek. Als je bedenkt dat een film van 80 minuten voor mij soms niet om door te komen is en voor mijn gevoel uren duurt, soms letterlijk wegens pauze uit desinteresse, dan is dit wel van een zeldzame kwaliteit.
Dat is voor mij altijd de indicatie, als het voor mijn gevoel niet lang genoeg kan duren is het goeie.
De ophef is terecht.
Inmiddels Carice ook mogen bewonderen en wat doet ze het goed hé.
Spettert van het scherm met haar mystieke uitstraling.
Begrijpelijk dat ze haar wilden hebben.
Sowieso fan van Carice.
Confusie
-
- 667 messages
- 0 votes
Zo'n twee weken nadat ik begon toch maar eens de vijftigste aflevering aangetikt, en daarmee komt het jammer genoeg voor mij voorlopig op een eind, en zal ik net als ieder ander gewoon af moeten wachten. Eerdere spannende cliffs werden gewoon gelijk opgevolgd met de volgende, die luxe had ik even en dat was lekker. Vorige week nog twee heuse binge nachten gehouden waar ik ongepland niet kon stoppen met kijken tot een uurtje of vijf/zes in de ochtend.
Is voor mij dan ook ongekend deze serie.
Afgelopen jaren wel het een en ander over gehoord en dan toch eens overstag gegaan. Redelijk omver geblazen inmiddels probeer ik er woorden voor te vinden, het doet mij een beetje denken aan wat Star Wars met mij deed toen ik een jaar of zeven was.
Woorden schieten echt tekort om te beschrijven wat dit nou zo fenomenaal maakt. Om te beginnen een heel scala aan onvergetelijke personages, stuk voor stuk voortreffelijk gecast en vervolgens uitmuntend neergezet. Iedereen acteert feilloos. Als ik een van mijn favoriete personages moet noemen dan ga ik toch wel voor Davos Seaworth, zijn onbreekbare loyaliteit aan Stannis is bij vlagen haast ontroerend.
Ontroeren doet deze serie uiteraard ook geregeld. Een van de meest memorabele momenten was voor mij een paar uur geleden, toen dat gebeurde waar ik al op zat te hopen en de draak ten tonele verscheen in de arena. Alle verschillende verhaallijnen zijn vrijwel even boeiend maar die van Deanerys verdient voor mij ook wel een kleine eervolle vermelding. Erg leuk bijvoorbeeld om te zien dat Tyrion uiteindelijk bij haar terechtkomt.
Had overigens wel gedacht dat zo aan het eind van seizoen vijf er wel een eind was gekomen aan Lannister op de troon, hopen dat er nog vele seizoenen mogen volgen.
Voor nu voor mij even afkicken. Strakjes in december eindelijk een nieuwe dosis Star Wars en daarna gaan we uitkijken naar het zesde seizoen van deze prachtfranchise, een nieuwe grote liefde op het scherm voor mij. Zoveel moge voor nu vaststaan.
Ataloona
-
- 734 messages
- 4259 votes
En Jamie gespot in de Riverlands. Zal het dan toch 
Die onderhandelingen waren geweldig
filmfan0511
-
- 1094 messages
- 1124 votes
You always dissapoint, Kingslayer.
Geweldig nieuws 
filmfan0511
-
- 1094 messages
- 1124 votes
De kans op Stoneheart is nu trouwens echt wel groot, veel groter als in seizoen 4/5. Walder Frey back, casting van Merett Frey, corrupte BWB, Jaime richting Riverlands (en Brienne waarschijnlijk ook).. Ik weet dat er al jaren veel over gediscussieerd is, maar ik zou heel erg verbaasd zijn als LS volgend seizoen niet opdaagt.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
The Blackfish returns!
Now we're talking!
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Riverrun! 
En dit wordt Edmure's podium..?
Hopelijk aankomende week ook de bevestiging dat hij terugkeert.
http://winteriscoming.net/wp-content/uploads/2015/10/Corbet-2-630x473.jpg
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
De allereerste teaser poster voor seizoen 6.
http://watchersonthewall.com/wp-content/uploads/2015/11/JS-Tease.jpg