- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Game of Thrones
Game of Thrones
John Milton
-
- 24229 messages
- 13394 votes
Glacius
-
- 4297 messages
- 3032 votes
Om dat in één scene te proppen, dat was pas echt lame geweest...
deLeeuw
-
- 678 messages
- 1944 votes
Spoilertags zijn deze week niet meer hip hoorde ik.
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Nooit geweest, maar worden getolereerd vanwege hun praktisch nut.
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Denk dat je niet hier moet komen als je nog niet alle afleveringen hebt gezien.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Haha, de pedanterie. Alsof je hier niet mag komen als je de serie integraal kijkt. Wat een gedachtegang weer. Melding gemaakt.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Aardige aflevering deze week, maar niet meer dan dat. Coole scenes weer met Arya. Ik ben benieuwd waar al dit gedoe met Sansa naartoe gaat.
John Milton
-
- 24229 messages
- 13394 votes
Je hebt gelijk, normaal doe ik dat altijd braaf... Is me deze keer ontschoten, misschien omdat ik het zelf een nauwelijks interessante (of verrassende) onthulling vond.
Mocht een mod meelezen, post bovenaan mag verwijderd
deLeeuw
-
- 678 messages
- 1944 votes
Denk dat je niet hier moet komen als je nog niet alle afleveringen hebt gezien.
Dat slaat natuurlijk nergens op. Ik zal die quote eens onthouden. Kan nog goed van pas komen bij werkelijk elk film- en serietopic op MM.
De hemel zal totaal openbreken voor de mods die alle spoilerverzoeken zullen negeren..
Overigens wees ik op de tags namens de mensen die dit seizoen of deze aflevering nog niet hebben gezien. Zelf blijf ik altijd netjes bij. Dus wellicht is de schade beperkt.
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Natuurlijk deLeeuw, maar het is wat het is. Ik zou gewoon niet op dit topic gaan als ik nog niet bij ben, net zoals ik youtube comments niet zou gaan lezen etc... Ik gebruik altijd spoilertags, maar zoals jij ook merkt is dat niet bij iedereen zo.
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Het is uiteraard geen regel, maar je weet dat je een risico loopt als je nog niet bij bent, het taggen hier gebeurt vrij trouw, maar er sluipt wel eens iets tussendoor. Ben ook wel eens tegen iets aangelopen, tja, jammer dan. Ook is er wat licht tussen wat volgens de 1 een spoiler is en wat een ander verstaat onder spoilers.
Op de filmpagina's vind ik het overigens zelfs een beetje overbodig, je komt daar toch, omdat je wilt praten over een film die je net gezien hebt, maar daar wordt zelfs informatie die in recensies gedeeld wordt getagd, ja alsof Bor Beekman nog niet verteld had dat hij met haar zou trouwen. Of een moordenaar is. Of een zoon heeft.
Edit: ah, er zat iemand tussen.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Spoiler dat Jon Arryn doodgaat? Really?
Stukje van de laatste episode begrijp ik wel ja, excuses.
deLeeuw
-
- 678 messages
- 1944 votes
Stukje van de laatste episode begrijp ik wel ja, excuses.
Die bedoelde ik ook. Dat was (en is) een spoiler in de puurste vorm van spoilerheid -wezen -dom. Gelukkig staat ie alweer op de andere pagina vanwege dit nuttige debat ;;)
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Nah ik vind spoilers over zaken die nog niet in de serie voortgekomen zijn nog wel het ergst 
Ik probeer zelf altijd pas te kijken op fora als ik de laatste ep heb gezien, maar mocht ik het voor iemand gespoilt hebben, excuus.
tbouwh
-
- 5810 messages
- 5402 votes
Ik heb gister ep 7 pas gezien omdat ik ze met een vriend samen keek, en dat kon door omstandigheden niet eerder. Als je dan gewoon even vermijd op het forum te kijken is er niets aan de hand....
Het viel mij trouwens op dat in de serie de zanger die Sansa verleidt in de boeken en vervolgens de schuld krijgt van Lysa´s dood helemaal buitenwege is gelaten
Scene tussen Dany en Daario had nog wel wat spetterender gekunt maar verder was deze ep weer goed zeg
Die Gregor Clegane is een beest, benieuwd wat dat gaat opleveren in de trial met Oberyn
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Ik heb gister ep 7 pas gezien omdat ik ze met een vriend samen keek, en dat kon door omstandigheden niet eerder. Als je dan gewoon even vermijd op het forum te kijken is er niets aan de hand....
Het viel mij trouwens op dat in de serie de zanger die Sansa verleidt in de boeken en vervolgens de schuld krijgt van Lysa´s dood helemaal buitenwege is gelaten
Scene tussen Dany en Daario had nog wel wat spetterender gekunt maar verder was deze ep weer goed zeg
Die Gregor Clegane is een beest, benieuwd wat dat gaat opleveren in de trial met Oberyn
Die zanger was in seizoen 1al zijn tong afgesneden.
tbouwh
-
- 5810 messages
- 5402 votes
Het kan zijn dat ik me vergis, omdat het al een tijdje geleden is dat ik boek 3 las, maar ik meen me toch echt te herinneren dat er een zanger in de Eyrie aanwezig was die eerst Sansa trachtte te verleiden, en vervolgens door Petyr als moordenaar van Lysa Arryn werd aangewezen nadat hij haar door de Moon Door gekletterd had. Daarvan heb ik in de serie niets teruggezien.
Leonvanbergen
-
- 21 messages
- 37 votes
Huh, normaal verscheen altijd op de dag van uitzending (maandags) ook de download episode maar ik kan hem nu nog nergens vinden, kan niet wachten om Episode 8 te kijken help!!
deLeeuw
-
- 678 messages
- 1944 votes
Huh, normaal verscheen altijd op de dag van uitzending (maandags) ook de download episode maar ik kan hem nu nog nergens vinden, kan niet wachten om Episode 8 te kijken help!!
Al heel veel inkopers hebben op dit topic gezegd dat ie volgende week pas weer wordt geleverd. Als je kijkt op de website van de leverancier dan zou het je de volgende keer binnen een halve minuut duidelijk moeten zijn: Leverancier -> service -> levertijden
Leonvanbergen
-
- 21 messages
- 37 votes
Al heel veel inkopers hebben op dit topic gezegd dat ie volgende week pas weer wordt geleverd. Als je kijkt op de website van de leverancier dan zou het je de volgende keer binnen een halve minuut duidelijk moeten zijn: Leverancier -> service -> levertijden
Ah ik zie het, dat scheelt tijd om verder te zoeken, Bedankt !!
John Milton
-
- 24229 messages
- 13394 votes
Leuke uitleg!
tbouwh
-
- 5810 messages
- 5402 votes
Memorial Day is nog altijd belangrijker dan Game of Thrones he 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Memorial day is de dag erna hoor (laatste maandag in mei).
John Milton
-
- 24229 messages
- 13394 votes
Maar het is wel vanwege memorial day heb ik begrepen, toch?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Indirect alleen, ze (HBO) hanteren met memorial day weekend een aangepast programma. Vorig jaar werkte het wonderbaarlijk goed met hun Behind the Candelabra en dat deden ze nu met The Normal Heart (echt een aanrader trouwens)
John Milton
-
- 24229 messages
- 13394 votes
ziet er zeer goed uit Naomi Watts en volledig aan mijn (HBO sensitieve) radar ontsnapt... Ga ik werk van maken!
tbouwh
-
- 5810 messages
- 5402 votes
Ja, Memorial Day is niet op de dag zelf maar wel de reden dat er geen ep is, zoals jullie zelf al zeiden