• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.373.990 votes
Profile

Game of Thrones

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

http://i.imgur.com/8k0iclL.jpg

Can't wait. Dit seizoen heeft de potentie alle voorgaande seizoenen weg te blazen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Neil Marshall moet echt eens nodig een mobiel gaan kopen met een betere camera erin . Kan er best af met dat salaris van 'm .

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Hoezo ruis?

Hopelijk dat deze EP 9 wat minder belachelijk geweld gaat bevatten als Blackwater.

Aub geen stenen meer die mensen onthoofden en voorhoofden die worden weggeslagen.

anne J

• 1525 messages
  • 976 votes

Ik ben nu op de helft ongeveer van boek 3.2 en (reactie): o mijn god haha. Ik wist niet zeker of gebeurtenissen in de boeken eenzelfde effect zouden hebben op me als bijvoorbeeld in de serie, denk bv. aan het omg-awkardness gehalte in de bruiloft van Tyrion en Sansa of, uiteraard, shock bij die van Edmure en Roslin. Maar ik merkte tijdens het lezen van de eerste 3 boeken, waarvan het meeste dus gewoon in de serie zit tot nu toe, dat de boeken nóg akeliger zijn om te lezen soms en (nog) meer emotie of reactie oproepen bij vrijwel alle personages eigenlijk.
En (pas op: spoiler, boek 3.2!) ik heb gisteravond Tyrion's hoofdstuk gelezen tijdens de volgende trouwerij van het verhaal, i.e. Joff, Margaery. En o mijn god 'wat is dit, wat is dit' was mijn adrenalinevolle reactie haha.. Ik lag met uitpuilende ogen en een hand voor mijn mond geslagen te lezen haha. Echt omg, eerst die vreselijke vernederingen naar Tyrion van Joff, maar dan opeens de hele omslag met de taart. Ik heb genoeg verdenkingen in mijn hoofd zitten, vanavond snel verder lezen met Sansa :O. Wow,
Zin in seizoen 4!

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

anne J wrote:

Ik heb genoeg verdenkingen in mijn hoofd zitten, vanavond snel verder lezen met Sansa :O. Wow,

Zin in seizoen 4!

En daarom kan seizoen 4 met kop en schouders boven de rest uitsteken. Er zit zoveel in dat seizoen!

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

anne J wrote:
Maar ik merkte tijdens het lezen van de eerste 3 boeken, waarvan het meeste dus gewoon in de serie zit tot nu toe, dat de boeken nóg akeliger zijn om te lezen soms en (nog) meer emotie of reactie oproepen bij vrijwel alle personages eigenlijk.

Klopt, toevallig vorige week the red wedding herlezen en het is toch wel vele malen bruter dan in TV-serie. Alleen al het feit dat je alles via de ogen van de moeder beleefd en je in haar hoofd zit maakt het nog vele malen donkerder. Ik mistte ook wel het insanity gedeelte van Catelyn. Ik was gewoon heel erg benieuwd hoe ze dat zou doen als actrice maar het zat helaas niet in de serie.

david bohm

• 3075 messages
  • 3439 votes

Heb sinds zaterdag mijn haar niet gewassen # WINTER IS COMING

%%%%%%

• 2543 messages
  • 1234 votes

Weet iemand een datum wanneer seizoen 3 op blu-ray uitkomt/verkrijgbaar is ?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zo rond 24 februari.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Cute.

van duijn

• 935 messages
  • 845 votes

De moeder van mijn kinderen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vroeg me al af van wie Drogon, Viserion en Rhaegal hun looks meegekregen hadden .

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

van duijn wrote:

De moeder van mijn kinderen

Ik wil je wel waarschuwen dat ze echt gigantisch snurkt

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3281 votes

Hebben meer mensen problemen met de blu ray disc's van seizoen een? Ik probeer de derde disc te laden maar heb weinig succes. Eerst zeurt hij wat over bd live en vervolgens heb ik een zwart scherm terwijl de blu rayspeler wel gewoon play zegt.

De eerste twee discs deden ook moeilijk maar deden het ineens wel.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nergens problemen mee gehad. Enige "mankement" is dat de episode aanduiding van de discs bij een paar discs niet kloppen.

Lijkt me een algemene "glitch". Gewoon HDMI, en bluray speler ontkoppelen, ook van de TV. Zal dan wel moeten werken, en anders even een andere HDMI aansluiten. Kan zijn dat je HDMI aansluiting niet helemaal goed werkt.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3281 votes

Nee dat is het niet. Andere blu ray's doen het namelijk perfect. Ik zie dat anderen er ook last van gehad hebben maar dat was met een Sony bdspeler en niet met een Philips die ik heb. Raar hoor.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3281 votes

Mmm nu doet hij het ineens. Heb dit seizoen van een vriend van me geleend en die zei dat de discs bij hem soms wel een kwartier moesten laden. Lijkt me dus een probleem met de schijfjes zelf.

4 geeft ook al problemen, die wil zo te zien ook niets doen.

Maar wel leuk om het eerste seizoen weer te zien. Even opfrissen wie wie ook weer was en wat er allemaal gebeurde.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Het filmen voor seizoen 4 zit er op. Nu is het wachten op het eerste beeldmateriaal.

van duijn

• 935 messages
  • 845 votes

kan niet wachten

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Please laat dit gerucht waar zijn http://tweakers.net/nieuws/...

Voor de mensen die niet into gaming zijn: Telltale is een gamestudio die vooral bekend is geworden door zijn The walking dead games. Het zijn games die enorm leunen op het verhaal element en waar je als speler vooral bezig bent met conversaties en (vaak leven of dood) keuzes moet maken die het verloop van het verhaal sterk beïnvloeden. Het verhaal is opgedeeld in episodes die je vaak voor een prikkie kan aanschaffen op eigenlijk elk denkbaar platform. (incl Ipads & Iphones)

Als er een gamestudio is die waardige GoT games kan maken dan is het Telltale.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nou hoop eerder dat de licentie in handen zou vallen van een Bioware of Bethesda. Telltales heeft het goed gedaan met TWD maar alsjeblieft geen ASOIAF/GOT.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Ik heb ook wel eens wat beelden gezien van een GoT fighter á la SF. Zag er best geinig uit.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Naomi Watts wrote:

Nou hoop eerder dat de licentie in handen zou vallen van een Bioware of Bethesda. Telltales heeft het goed gedaan met TWD maar alsjeblieft geen ASOIAF/GOT.

Waarom liever niet?

Een bioware GOT game zou natuurlijk heel tof zijn maar ik heb alleen geen behoefte aan veel actie of RPG elementen in een GOT game.

Geef mij maar puur verhaal, episodes om naar uit te kijken en hopelijk de komende jaren nieuwe seizoenen. Maakt het wachten op de boeken en TV-afleveringen wat dragelijker.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Curly1985 wrote:

Waarom liever niet?

Een bioware GOT game zou natuurlijk heel tof zijn maar ik heb alleen geen behoefte aan veel actie of RPG elementen in een GOT game.

Geef mij maar puur verhaal, episodes om naar uit te kijken en hopelijk de komende jaren nieuwe seizoenen. Maakt het wachten op de boeken en TV-afleveringen wat dragelijker.

Daar vind ik Telltales te kleinschalig voor, neem bvb het budget van TWD. Al twijfel ik niet aan hun kunnen, TWD is één van de beste games ooit gemaakt. ASOIAF/GOT leent zich imho alleen voor grootschalige games, vooral als je de wereld en personages al in ogenschouw neemt. Ook met de setting kom je al snel bij RPG uit, maar als dat niet je ding is houdt het op. Een middenweg is er natuurlijk ook, denk aan BioWare's Mass Effect, daar zie ik graag een ASOIAF tegenhanger van komen. Ook qua narratief kom je dan flink aan je trekken .

Voor de rest zijn we het wel eens, hoe meer ASOIAF/GOT hoe beter .

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3281 votes

Een game a la The Witcher moet er wel van te maken zijn. Maar alsjeblieft geen Bethesda. Die doen veel heel erg goed maar sterke verhalen schrijven is er niet een van. Nogal hit and miss bij hun.

Wat zie je trouwens zo ontzettend veel meer als je deze serie voor de tweede keer bekijkt. Beric Dondarrion al in een van de eerste afleveringen, Roose Bolton die in seizoen twee al een best grote rol heeft enz. Ik had echt geen idee dat het zijn bastaard was die Winterfell op Theon veroverde en hem dus ook martelt maar na een tweede kijkbeurt is dat zo duidelijk als wat. Veel dingen die later heel belangrijk zijn lijken in eerste instantie een detail. Maar ja, met zoveel personages kan je ook niet alles onthouden. Niet erg ook, want het verhoogt het herkijkplezier.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

BoordAppel wrote:

Wat zie je trouwens zo ontzettend veel meer als je deze serie voor de tweede keer bekijkt. Beric Dondarrion al in een van de eerste afleveringen, Roose Bolton die in seizoen twee al een best grote rol heeft enz.

Inderdaad! Ook ik zag bij mijn 2e kijkbeurt nieuwe dingen die mij daarvoor nooit waren opgevallen. Niet alleen de boeken maar ook de films zitten vol met details.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.