• 177.957 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.994 actors
  • 9.370.976 votes
Profile

Game of Thrones

tal1b

• 2596 messages
  • 2329 votes

Thorongil wrote:

Teaser die onlangs uitkwam. Nog wachten tot april.

Geweldig, kan niet wachten!

Davido

• 184 messages
  • 627 votes

Echt een topper wat een mooie gave serie. Helemaal verslaafd. Behoort tot mijn toppers. Dikke 4,5

ardbeg41

• 94 messages
  • 205 votes

Ondertussen 8 van de 10 afleveringen gezien. De rest volgt dit weekend.

Vind het een mooi opgezette serie met een in het begin ingewikkelde verhaallijn. Eerst de site van HBO opgezocht waar e.e.a. nogeens wordt uitgediept.

Verrassende wendingen in het plot. Het verhaal / de schrijver neemt wat mee van verschillende concepten, althans herken ik er veel in terug.

Inmiddels zit het filmen van de tweede reeks erop zo las ik. Alleen wachten tot april voordat we het kunnen zien. Wacht met spanning af. Aanrader.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Nog een teaser:

brave71

• 200 messages
  • 776 votes

hele mooie serie, zit met smacht op het tweede seizoen te w88.
wel jammer dat Sean Bean Jason Maoa er al uit zijn..

Hopen dat we ook nog veldslagen te zien krijgen en dat de drie draken niet over de top zijn...

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Alle 'veldslagen' en overige gevechten waren ook niet te zien in het eerste seizoen, zie niet in waarom het in seizoen 2 dan wel opeens zou voorkomen...

Dat vind ik dan ook tevens het grote gemis aan deze serie; opbouwen naar een clima die vervolgens compleet uitblijft.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Gaat toch helemaal niet om die veldslagen. Gelukkig niet zou ik willen zeggen. Het gaat om het machtsspel dat gespeeld wordt.

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Dat is duidelijk en dat kan ook best interessant zijn, maar zoals ik al een paar keer eerder heb gezegd bouwt het steeds wel op naar de spanning van een veldslag of gevecht en die blijft vervolgens steeds uit. Voor mij is dat dan wel weer een hele dikke anti/climax, bouw daar dan ook niet naar op!

Thorongil

• 1619 messages
  • 690 votes

Thorak wrote:

Dat is duidelijk en dat kan ook best interessant zijn, maar zoals ik al een paar keer eerder heb gezegd bouwt het steeds wel op naar de spanning van een veldslag of gevecht en die blijft vervolgens steeds uit. Voor mij is dat dan wel weer een hele dikke anti/climax, bouw daar dan ook niet naar op!

Ga ik mee akkoord, moeten van mij geen grote veldslagen zijn zoals in Big-budgetfilms, gewoon veel duels en zwaardvechten; daarom dat ik Legend Of The Seeker prefereer.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Thorak wrote:

Ja ik vind eigenlijk ook niet dat dat gebeurd. Veldslagen zijn voor mij slechts een logisch gevolg van datgene wat je zojuist al gezien hebt. De uitslag van de veldslagen zijn ook geen verrassing ofzo. Gewoon een gevolg van datgene wat we daarvoor al hebben gezien. De echte veldslag worden in het persoonlijke gevoerd wat mij betreft.

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

De veldslagen komen nog wel. Oorlogen komen tenslotte ook niet vanuit het niets. Het heeft een opbouw nodig. Seizoen 1 is de opbouw. Iedereen die de serie leest, kan beamen dat het echte spektakel nog moet beginnen.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Ook in seizoen 1 zaten al veldslagen. Alleen toonde ze die niet of nauwelijks. Vermoed dat dat om budgettechnische redenen is dus lijkt me sterk dat die de komende seizoenen wel ineens heel grootst aangepakt worden.

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Wel? In het boek komen ze nauwelijks aan bod. Alleen aan de kant van Daenerys Targaryen, maar op Westeros niet. Misschien in flashbacks. Aan de andere kant heb ik de serie nog niet gezien, maar omdat de schrijver nauw betrokken was bij de opnames, kan ik me niet voorstellen dat men afgeweken is van het verhaal. De eerste echte veldslagen komen vanaf deel twee.

Justinvdk

• 264 messages
  • 2198 votes

Zo seizoen 1 helemaal afgekeken in 2 dagen tijd. Kan niet wachten op seizoen 2. De trailer ziet er iniedergeval enorm cool uit.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Na de eerste paar episodes was ik niet onder de indruk maar nu de Blu-ray box aangeschaft. Toch wel een must, home cinema set en in één ruk doorkijken. Wat is de production value toch hoog. Sterk design en vormgeving en visueel verbluffend. Binnenkort met de vrouw eens gaan kijken. Zal niet behoren tot één van de beste series ooit maar toch erg vernuftig gemaakt en van epische proporties. Al blijft het spijtig dat de serie vooral gepindakaasd wordt. Bluray uitgave is prachtig.

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

^^Bluray moet in de Benelux ook nog officieel uitkomen natuurlijk, ik ga 'm volgende maand ook direct halen als hij uitkomt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Uiteraard maar verwacht niet dat veel GoT kijkers die ook daadwerkelijk aanschaffen. Ook het wachten op een Nederlandse release snap ik niet, 30 dollar lijkt me toch al reden genoeg om straks hier niet het volle pond te betalen. Volgens Benioff en Weiss kan hierdoor het production budget flink naar beneden geschroefd worden mochten de verkopen tegenvallen.

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

Nieuwe trailer dat al een paar dagen uit is. Met muziek van Florence and The Machine.

Tot nu toe nog erg weinig beelden van Theon en Davos . Ik kijk nog het meest naar deze serie uit dit jaar na een erg zwakke seizoen van Dexter heb ik weinig hoop voor het volgende. En ik moet zeggen dat de beelden van north of the wall erg mooie uitzien.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Is die Amerikaanse versie ergens regiovrij te krijgen dan?

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

BoordAppel wrote:

Is die Amerikaanse versie ergens regiovrij te krijgen dan?

Blu-ray of DVD? De Blu-ray versie is regiovrij (Nederlandse ondertitels zelfs) en de DVD versie niet.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Die van Play.com is gewoon regio 2.

http://www.play.com/DVD/DVD...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

dvd? Blasphemy! .

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

HBO heeft tenminste het verstand om Bluray gelijk met dvd uit te brengen. Sony heeft me mooi gepeerd door Breaking Bad S1 en 2 pas een jaar later op Bluray te releasen

Esp

• 115 messages
  • 647 votes

Net de laatste aflevering van seizoen 1 gekeken. Ik vond 't echt ontzettend vet, had niet gedacht dat 't zo goed zou zijn. Jammer dat ik nu tot april moet wachten..

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Oh noes, zo lang.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Esp wrote:

Jammer dat ik nu tot april moet wachten..

Drie weken...mensen die dit van week-tot-week hebben gevolgd vorig jaar wachten al een kleine acht maanden.

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Degenen die trouw de serie lezen, hebben zes, zeven jaar op deel vijf moeten wachten.

Esp

• 115 messages
  • 647 votes

Nee snap ik wel. Ik meende het ook niet serieus, ik kan best wel even wachten. Ik moet ook altijd lang wachten tot er eindelijk eens een vette game uitkomt, en dat lukt me prima.

Thorongil

• 1619 messages
  • 690 votes

'Game of Thrones' DVD sales set HBO record | Inside TV | EW.com - insidetv.ew.com

Denk dat ze deze serie niet zo snel zullen cancellen.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Liggen nog zat boeken klaar idd .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.