- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja ik vind dat ook. Nu snapt Mo ineens die Johanna wel zegt ze. Dat je niet weet hoe het na het huis gaat. Van de week allemaal commentaar op die Johanna en nu Joanne in hetzelfde schuitje zit snapt ze het ineens. Blegh.
---
Ze lijken wel heel erg op mijn vriend en mij in het begin. Ook een paar dagen om elkaar heen gedraaid, ik deed precies zoals Joanne doet en hij was net zo onzeker als Flipje. Maakt het misschien extra leuk om het te zien. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Joanna en Sharon zijn toch wel de 2 favoriete vrouwen, als er een vrouw wint, graag een van die twee. Sharon is nu de enige zonder 'vent', maar zie haar nog niet snel naar Karim toetrekken.
Lijkt me wel lastig, telkens tussen die koppeltjes inzitten.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ben het er mee eens inderdaad.
Ik snap niet dat Mo niet gewoon blij kan zijn voor Jo. Pfff.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Mo is een backstabber, denkt alleen binnen dr eigen straatje.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Nu gaat ze net doen alsof die relatie van haar en Maik meer gerechtvaardigd is, omdat ze al aantrekkingskracht voelde in het begin. Come on. Alsof Flip en Jo niet naar elkaar toe getrokken zijn vanaf dag 1?
Ze dacht ook dat Nederland het niet ging waarderen dat er een ander stelletje zit nu en dat één van de twee nu naar beneden zou gaan qua stemmen. Raar meisje! 
Ik hoop echt dat het team van Mo verliest, want ik kijk liever nog een paar weken tegen Maik zijn kop aan als tegen die van Mo. En Flipje gaat er toch niet uit denk ik 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Nouuuu.. misschien liggen honderden verliefde tienermeisjes nu huilend en tierend op de grond omdat ze 'hun' Philip hebben zien zoenen met Joanna. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hahaha. Ja dat zou ook nog kunnen. Ik vond het in ieder geval geweldig om te zien. Je kan nu nóg beter zien wat voor een schatje het is. Ik hoop dat 100 tienermeisjes met een fout vriendje hier in ieder geval zien hoe lief jongens ook kunnen zijn en hun 'foute' vriendje dumpen! 
Ik kan er in ieder geval geen genoeg meer van krijgen. Ben officieel SST-verslaafd! En dan vooral Flip en Jo verslaafd. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes

Is er ook nog wat anders gebeurd wat niet over Jo en Flip gaat? 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
*Zwijmel*
Het is dat ik al zo'n leuke vent heb, maar anders zou ik het ook wel weten! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
(afbeelding)
Is er ook nog wat anders gebeurd wat niet over Jo en Flip gaat?
Vind je ze niet leuk dan?
Er is een foute party geweest, met optredens van zowel de meiden als de jongens en er zijn 5 battles geweest tussen the Screamers en the Fobiacs. Verder weet ik eigenlijk niet echt of er nog wat gebeurd is. Volgens mij niet.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Het Foute Feest, idd, met die gast van QMusic die de muziek verzorgde. Ze hebben gedanst, gedronken, gefeest en ehm...
Nu hebben ze gegeten, gedouched, en zijn ze aan het afruimen. Span-nend! 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Och jawel. Maar er waren hier 2 pagina's bijgespamd, dacht dat ik wat had gemist, maar het gaat alleen nog over Jo en Flip. Ik zie in ieder geval liever de mensen uit elkaar groeien dan naar elkaar toe daar 
Waren de battles leuk? Of pussy?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Dat zie ik bij Maik en Mo ook het liefst gebeuren, maar bij Flip en Jo zeker niet.
Ligt aan de personen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
De battles waren volgens mij wel leuk. De mannen deden YMCA en de vrouwen Wannabe van de Spice Girls.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
De battles waren volgens mij wel leuk. De mannen deden YMCA en de vrouwen Wannabe van de Spice Girls.
En wat voor een angst was dat? Plankenkoorts? 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Weet iemand trouwens of de uitslag van die Battles van 's middags bekend is gemaakt? Toen ik keek was het 2-2 en moesten ze volgens mij nog een eetopdracht doen?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Hehe, die reacties.
Jolanda 10 april 2011 om 11:35
ooooo en moneuk vraagt weer of zij ook sex doen in he huis daar denk alleen moneuk weer aan hoor bahbah
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
En wat voor een angst was dat? Plankenkoorts?
![]()
Angst om teveel kleding te dragen ofzo? 
![]()
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha. De filmpjes heb ik net teruggekeken, maar die doen het bij mij niet zo goed. Ben benieuwd hoe het eruit ziet op televisie morgen! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Monique staat alsof ze net op 't toilet wil gaan zitten, charmant. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Gadverdamme die Monique! Liggen Jo en Flip eindelijk weer bij elkaar, omdat Jo een beetje onzeker is en vindt dat Flipje een beetje stil is, komt Monique eraan! 'Philip, Dweilen' Grrrrrrr.
edit: Nu gaat ze er gewoon bij zitten!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
De bitch
Maar wat is de status van de battles? Wie staat er voor? Komt er vandaag nog eentje, zo ja hoelaat?
Want hoor ze nu steeds praten over hun angst voor spinnen, dus ben wel benieuwd eigenlijk.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik weet het ook niet. Ik zag net rare houten (?) zwaartjes op de eettafel liggen, maar ik heb geen idee wat ze daarmee gaan doen.
De battles van gisteren zijn niet allemaal in beeld geweest (soms kreeg je zwembad), maar na de eerste 3 battles was het 2-1 voor de Fobiacs. Daarna heb ik even niet meer gekeken en een tijdje later hoorde ik dat het 2-2 stond. Daarna moest ik werken en ik weet echt niet wat de einduitslag was (het waren 5 battles werd van te voren gezegd).
Iemand die het hier wel weet?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik heb geen idee, kan het ook niet op de site vinden.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Dat paintballen (4e battle) werd ook niet in beeld gedaan. Het enige wat ik daarvan weet is dat Sharon en Monique levende schietschijven moesten zijn. Bij het touwtrekken wonnen de Fobiacs, bij het worstelen ook en bij het 'wie het langst onder water kan blijven' wonnen de Screamers. Volgens mij hebben de Screamers dus ook gewonnen met het paintballen (ik hoorde ze in de slaapkamer gisteren zeggen: 'Yes, 2-2!') en ik hoorde ze steeds over een eetproef praten. Of die ook echt plaats heeft gevonden weet ik niet.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Was die eetproef niet die met die blendershake dan?