- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Volgens mij komt er nog een opdracht. Ze zitten een beetje te speculeren over wat een kan zijn. Eetproef, of bak insecten oid.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik zie op een ander forum dit plaatje staan:

Was na de battle van het paintballen, dus misschien dat ze toch een eetproef gehad hebben? Ik heb echt geen idee. Morgen zullen we het in ieder geval zeker weten, want het zal wel in de uitzending komen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Jammer dat de camera dan telkens overspringt naar het zwembad.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Begrijp dat ook niet. Bij het paintballen opzich nog wel, want daar kunnen dingen mis gaan. Dat ze die dingen niet live op beeld willen laten zien kan ik me wel wat bij voorstellen. Dat was bij DGK ook. Als daar gevochten werd of iets lomps gedaan werd kreeg je het ook niet te zien. Alleen zijn er bij SST wel vaak van die zwembadbeelden te zien.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Het zal voornamelijk wel zijn zodat ze 'live' kijkers ook nieuwsgierig blijven en alsnog de reguliere shows om 19.30 gaan kijken. Kijkcijfergevalletje.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Of dat de mensen gaan betalen voor het live kijken, want dan kan je denk ik wel alles zien. Met die 360 graden view.
En waar Maik toch altijd in loopt, net een grote riem 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ze liggen weer lekker te kroelen hoor! 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja hele tijd al. Karim is een baas met zijn oefeningen
Gerard bijna het hele huis schoongemaakt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Rare opdracht, dat urenlange stilstaan
Beetje a la expeditie robinson.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Opzich wel een leuke opdracht, maar een beetje saai om naar te kijken.. Jammer ook dat er maar 2 streams werken, want ik had graag Jo en Flip gezien. Die liggen volgens mij in die ronde bank. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Beetje braafjes ja, die opdracht. Karim was helemaal hyperactief daarstraks, en Gerard stond met zijn oordopjes in ernaast als een houten klaas.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Toch hoop ik dat Gerard wint. Ik ben namelijk voor de Screamers!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Saaie opdracht inderdaad, helemaal niet leuk om naar te kijken. Ook jammer dat we de rest van het huis niet te zien krijgen. Ik ben niet echt voor iemand, zolang Mo, Maik of Laura er uitgaan donderdag vind ik alles prima 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik heb het allerliefst Mo eruit, dus daarom wil ik dat de Fobiacs verliezen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Nou ja je hebt kans dat als Maik eruit gaat, Mo vanzelf wel volgt. Dat zou helemaal mooi zijn 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Maik moet er eerst uit zodat we Mo een week lang hysterisch kunnen zien. Vervolgens mag zij moven 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Maik moet er eerst uit zodat we Mo een week lang hysterisch kunnen zien. Vervolgens mag zij moven
Als zij nóg een keer hysterisch wordt, dan word ik het ook.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Moeten ze gewoon op dat blok staan tot de ander opgeeft, of hebben ze ook een eindtijd gekregen?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik hoorde iets tot over morgenavond geloof ik, maar of dat de einddatum is weet ik niet. Volgens mij totdat de ander opgeeft.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
![]()
Vies lachje van Maik, terwijl de heren staan te plassen. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Oh oke. Ik zie nu trouwens dat de andere twee streams ook aan staan, jammer dat daar alleen Maik en Mo te zien zijn! 
---
Geinige foto!
Nu moeten ze weer plassen en moet Flip de emmer erbij houden! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ze lijken wel dronken joh, vooral Karim. Lachebek is het toch! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Gerard staat ook gewoon een boek te lezen!
haha
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Serieus? Ik zie Gerard druk met zijn armen zwaaien en gebaren nu. 
Edit: Oh ja, wel een boek in zijn hand.
Ze hadden Maik en Monique daar eens moeten zetten joh, konden zij zich ook nuttig maken. Of Laura en Monique.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vind het vooral klote dat Maik en Mo in hetzelfde bankje liggen als Flip en Jo.
Beetje saai zo. Gerard en Karim zijn allebei altijd wel positief ingesteld, dus denk dat die het ook als langst vol kunnen houden van iedereen daar in huis.
Ik vind het nu maar een beetje saaie televisie. Als het zo blijft dan zet ik zometeen denk ik even een filmpje op ofzo.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik ben ook moe aan het worden, Karim wat op zijn gitaar tokkelen en Gerard afwisselend kletsen of zijn boek.. Niet zo spannend nee.
Als Monique nou ff begint te zeiken tegen Joanna, en Joanna wordt boos... Dan kan het leuk worden.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hoorde haar toenstraks ook weer heel de tijd roddelen over Flip en Jo. Als die roddels bij Jo komen, dan kan het ook wel eens zijn dat Jo er een probleempje van kan gaan maken. Ik hoop in ieder geval nog op actie. Flip mag ook wel weer gaan zoenen of serieuze gesprekken gaan houden, dat vind ik ook prima. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Eigenlijk wel apart, gewoon 3 stelletjes in één show. Dat is meer dan in DGK toch? Hoewel...
Lieke - Huub
Huub - Claire
Amanda - Bryan
Nadia - Dennis
En had Nena niet ook iets met iemand?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Met Bryan
, maar dat ging al snel over. Nena's moest eruit omdat ze Bryan een schop gegeven had en in haar plaats kwam Amanda in het huis. Nena en Amanda waren voor DGK al erg goed bevriend en Nena nam het Amanda niet echt in dank af.
Huub en Amanda hebben ook nog eens het bed gedeeld en Amanda had volgens mij 14(?) mensen gezoend ofzo.
Meiden en jongens!
Verder waren er volgens mij niet echt stelletjes in het huis. Alleen was er nog een soort romance tussen Luc (Double L) en Nadia. Maar DGK heeft ook meer deelnemers gekend als SST en ook een heleboel gastspelers. Het heeft ook iets van anderhalf jaar geduurd ofzo. 
---
Wat ik nu ook wel leuk zou vinden is als Joanna in slaap valt en dan gaat slaapwandelen en in haar slaap Gerard of Karim van dat blok afgooid!
(maar ik heb geloof ik een beetje teveel fantasie
)