- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ahhhh ja, zo zit het! God, dat jij dat allemaal onthouden hebt joh! 
Ik zat ff te googlen en kwam toen bij deze foto uit, dus ik ben ook weer héééél snel gestopt met googlen..
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hahaha!
Jaapie!
Ik keek DGK vaker dan dat ik nu SST kijk. In de tijd dat DGK op televisie kwam ging het lichamelijk niet zo goed met me en had ik geen werk/school en ik kon niet veel meer als dagen lang op bed liggen. DGK was toen een leuke afleiding. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Was ook veel meer actie in DGK, daar deden ze overdag vanalles.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, ik begrijp niet dat die bewoners dit leuk vinden. Het enige wat je heel de dag kan doen is wachten op missie's/battles, praten, slapen, eten en een beetje liggen. Ik zou net als Gerard heel veel goede boeken meegenomen hebben en dan zou ik het nog moeilijk uit te houden vinden. Maar ik ben dan ook tv en laptopverslaafd.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Hoelang zitten ze er nu, 9 á 10 weken? Stel je dat eens voor zonder je tv, laptop, films, series... Tegenwoordig is dat bijna niet meer te doen.
Maarja, niet iedereen is zo addicted er aan als wij.
Sommige mensen zijn sociaal en hebben een leven..
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik kan dat sowieso niet denk ik. Het zou wel een goede test zijn opzich, ook om te stoppen met roken. Alleen jammer dat het op televisie komt.
---
Ik ben vandaag hééél sociaal geweest. Ik heb vanmiddag van 1 tot 7 op een terrasje gezeten met mijn vriendje en een ander stelletje. Double daten is cool! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Als Maik nou ook even opstaat uit die bank dan kunnen Flip en Jo hun gangetje gaan! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Grote meid!
Ik ga ook double daten met Joanna en Flip en ehm... Spencer mag dan ook mee.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha. Met Joanna en Flip wil ik ook wel double daten.
Sammetje was vandaag op visite bij zijn opa en oma (ouders van mijn vriend). Daar hebben ze ook een hond en hij heeft heel leuk kunnen spelen.
Maik moet echt weg! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Jij verwacht live 18+ actie daar op dat rode bankje ofzo? 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hahaha. Nee, dat niet. Maar ik verwacht op zijn minst een gesprek. Het laatste gesprek wat ik tussen die twee gehoord heb was vanochtend en toen was Jo een beetje onzeker omdat Flip zo stil was. Ik wil dat het een stelletje wordt, maar dat is het nog niet echt, want ze hebben naar mijn weten alleen gisteren gezoend. Of heb ik vandaag wat gemist?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ja, vanmiddag lagen ze ook te zoenen en te kroelen in de tuin.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ook te zoenen?
Jeeej! 
Dan heb ik niks gezegd! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
10 april om 15.57
Philip wil niet ordinair tongen op tv.
Joanna en Philip hebben een kleine strubbeling. Philip zegt: "Het gaat me er niet om wat mensen van me denken, maar ik wil gewoon niet ordinair op televisie." Joanna vindt dat hij zich niet zo druk moet maken en dat hij zich dat eerder had moeten bedenken. Ze neemt hem niet erg serieus en zegt: "Ik speel wel gewoon met je mee, ik doe wel iets schouderophalends." Philip weet wel dat ze vast vaker gaan zoenen, maar mensen moeten hem niet zien als een klef persoon. "Je moet jezelf niet zo neer willen zetten", aldus de blondine.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Valt me een beetje van hem tegen dat hij 'niet gezien wil worden als klef persoon'. Ik snap wel dat je niet heel de dag om elkaars nek hoeft te hangen, maar hij wás al best klef. Om dan nu ineens 'afstand' te nemen vind ik een beetje raar. Ik vind het ook raar dat hij zichzelf zo druk maakt over wat 'Nederland' vindt. Vooral als je iemand echt heel leuk vindt moet je dat niets uitmaken vind ik.
---
Flipje kijkt nu een beetje chagrijnig, zelfs dat staat hem schattig! 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Het is nu anders weer aardig gezellig tussen Flip en Jo
Blijkbaar denken ze dat wij niks kunnen zien als ze onder de dekens liggen, en dat is wel zo, maar we kunnen wel alles goed horen 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha, maar ik wil eigenlijk dat ze gaan praten ofzo. Maar ik ga denk ik maar een filmpje kijken. Ik zal af en toe dit topic checken of er nog wat spannend gebeurd! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik ben ook al afgehaakt, dat 'staan' ging me vervelen. Tijd voor mijn andere verslaving: Criminal Minds!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ze staan gewoon nog steeds! Ik vind het al een hele prestatie, 15 uur lang op je benen staan. Mo laat zich wel meteen weer van haar slechte kant zien. Ze maakt Maik wakker, terwijl the Screamers besloten hadden dat Maik zou blijven slapen zodat hij fit is voor de battles. Mo had hem wakker gemaakt met de mededeling dat Gerard het moeilijk heeft en wil opgeven en dat is helemaal niet waar! 
Sharon en Jo hebben dus tegen Maik gezegd dat ie maar weer moet gaan slapen en Mo was helemaal over de zeik.
Dus Mo en Maik gingen praten en zit ze allemaal zo: 'Ja, jullie slapen niet als team.. en als ik morgen tegen die meiden moet battelen maak ik ze helemaal af! Stelletje aanstellers! Nu wordt je weer als een klein kind naar bed gestuurd. Jullie zijn geen goed team. Stelletje terrormeiden.' 
Maik wordt er een beetje zenuwachtig van, dus die zegt: 'Ik kan ook wel met jou buiten gaan zitten anders.' Mo: 'Nee, doe nou maar wat ze zeggen. Anders dan krijg ik daar gezeik mee.'
Terwijl Jo en Sharon op geen een moment 'boos' zijn geweest of boos hebben gezegd dat hij moest gaan slapen ofzo. Ze hadden gewoon overleg en Maik was het er mee eens dat hij moest gaan slapen! 
--
edit: Mo wil nu met Jo praten, maar Mo dimt meteen wel een beetje in. 'Ik ben niet boos' enzo
haha. Nu wil Jo Laura erbij halen, omdat Laura tegen Mo gezegd heeft dat Jo en Sharon over haar roddelden. Alleen nu mag Jo van Mo Laura er niet bij gaan halen!
haha. Het is echt grappig nu!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Na 16 uur zijn ze er samen tegelijkertijd afgestapt. Nu is het dus gelijkspel en zullen ze vandaag een extra battle moeten doen. Zoiets begreep ik tenminste. Nou wel respect hoor voor Geer en Karim, is een mooie prestatie! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Mijn god, 16 uur. Flinke prestatie, die mannen zullen wel doodmoe zijn.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, echt goed van ze!
Ik zou het niet gekund hebben, dat weet ik zeker. Gerard zijn voeten zaten ook vol met blaren en het was erg pijnlijk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Veel geslapen hebben ze niet zo te zien, hopelijk krijgen ze niet nog een zware missie later op de dag.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha, voor hun hoop ik het ook niet, maar ik zou het wel leuk vinden. Ga vandaag namelijk weer schoonmaken en opruimen in huis en ook maar beginnen met mijn dvd's sorteren en ik de kasten zetten. En er moeten nog wat dozen uitgepakt worden. Ik zet mooi de laptop erbij met SST aan, dus ik hoop wel dat er nog wat spannends gebeurd! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Haha, zelfde hier! Komen nog een paar werklui over de vloer, heb om 16.40 afspraak bij de dokter dus ik ga ook rammelen in 't huis. Lekker zo op de achtergrond. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
'' Belachelijk dat Maik monique wil helpen , hij wil zichzelf voor haar op offeren en er voor zorgen dat zijn team verliest zodat ze genomineerd worden en hij naar huis moet, want volgens monique staat zij er het slechtste voor. ''
Lol. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Inderdaad echt belachelijk. Mo was net weer aan het huilen!
Ik vraag me af of ze ook een dag kan zonder te huilen of te zeuren.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ah, zie het al:
De buitenwereld is hard
11 april om 12.44
Monique denkt dat haar relatie met Maik, buiten het huis niet standhoudt.
Monique heeft een raar voorgevoel, samen met Maik bespreekt ze dit. De hoogbegaafde dame heeft het gevoel dat ze deze week genomineerd staat en naar huis moet. Ze denkt dat het daarna verkeerd gaat. Buiten het huis is alles anders en misschien dat een van de twee dat niet trekt. Maik zegt dat hij hier niet eens over nadenkt, “Ik ben gek op jou, als je dat maar weet.” Monique weet niet of dat wel genoeg is voor thuis en gaat bovenop Maik liggen en zegt dat ze bang is. Maik vertelt haar dat ze niet bang hoeft te zijn, “Ik ben er voor je en blijf er voor je. Je bent een heel bijzonder meisje voor mij geworden.”
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, dat dus. Ik vind Gerard en Karim wel helden joh! Ik zou dat gewoon echt nooit gekund hebben, zo lang op zo'n blok staan. Ik zou het na een uur al wel gezien hebben denk ik.