• 178.335 movies
  • 12.225 shows
  • 34.005 seasons
  • 647.592 actors
  • 9.377.368 votes
Profile

Secret Story

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Flip is wel saai vandaag. Hij heeft vannacht al veel geslapen en nu ligt ie weer een beetje zonder dat ie wat zegt. Saaie Flip!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Peper in de kont bij die overige bewoners! Laat ze maar eens een intensieve battle doen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Inderdaad. Ik heb wel zin in wat actie in dat huis. Zo is het schoonmaken niet echt leuk!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Wat een gezeur weer met Mo. Laat dat kind lekker naar huis gaan.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Inderdaad.

De stem zei dat de bewoners binnen 10 seconden op de rode bank plaats moesten nemen. Ik helemaal blij, omdat ik dus dacht dat er wat spannends ging gebeuren, maar nee hoor. Er komt alleen beeld van de keuken.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

De beelden nader bekeken.

Vanochtend om 07:36 uur besloten Gerard en Karim dat ze lang genoeg op de sokkel hebben gestaan. Na 16 uur zijn de mannen het zat. Ze besluiten tegelijkertijd van de sokkels af te stappen en hopen op een gelijkspel. De Stem is echter onverbiddelijk en bekijkt de beelden terug. Wat is zijn oordeel? Dat zie in de daily show op Net5.

(afbeelding)

Zou wel heel erg flauw zijn als ze het op deze manier oplossen. Laat dan gewoon alle bewoners genomineerd staan.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Gerard stond er iets eerder op als Karim hoorde ik een paar mensen zeggen, dus misschien dat ze daarom kiezen voor Gerard ofzo. Ik weet het niet. Het zou inderdaad oneerlijk zijn, maar ik hoop wel dat het team van Monique verliest, dus zolang dat het geval is hoor je mij niet klagen!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Zul je zien dat een van de twee een fractie van een seconde eerder was.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ze plaatsen niet voor niets deze foto erbij, waar duidelijk te zien is dat Gerard eerder op de grond stond. Maar ja ik zou het gewoon echt flauw vinden, ze besloten samen om ermee te stoppen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja, dat is zo. Beeld is weer aan nu en Monique is aan het huilen! Suprise!

--

Zit even wat dingen terug te kijken van gistermiddag en dit vind ik echt een leuk filmpje. Vooral de reactie van Karim en Sharon aan het eind is leuk!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Karim en Gerard zijn elkaar nog niet zat zo te zien, zo lang samen geweest en nu weer. Leuke mannen, hopelijk wint 1 van de 2.

Edit: ik schakel net op tijd in, ze moeten allemaal naar de rode bank.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Goed dat je het zegt. Ik vond het te saai worden, dus had het afgezet. Heb het nu maar weer even aangezet. Ben benieuwd of we nu wel mogen zien/horen wat er gaat gebeuren.

Jeej Flip naar de kamer. Hij gaat denk ik op Jo drukken. Ben benieuwd of ze het nou wel of niet leuk vind, want daar heeft ze niet echt een uitspraak over gedaan. Alleen: 'Doe wat je niet laten kunt. Je moet je eigen keuze maken.'

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Sowieso gek dat dat geheim nog niet geraden is.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Haha, bij die sirene.. Kwam serieus een werkman aangelopen: 'Eh, wat was dat?'

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Haha!

Jo moet naar de kamer, dus hij heeft erop gedrukt. Ben echt benieuwd hoe ze gaat reageren. Jammer dat we de dingen die in de kamer besproken worden niet mogen zien.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Iedereen moest toch op de rode bank zitten, waarom is Laura dan weer weg?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik denk dat ze honger had. Ze zit nu in ieder geval weer op de bank. Ben benieuwd of je nu ook meteen hoort of het juist of onjuist is.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Heeft iemand gehoord waar Jo nou over moest praten met Flip? Ik heb het even gemist.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Wou het net vragen Maar Jo zou wel weer aan het zeuren zijn.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik hoorde even snel iets van: 'Je kan niet bepalen hoe ik hier in het huis doe'? Maar van de rest heb ik weinig mee gekregen. Alleen nog dat Flip naar binnen liep en zei: 'Ik heb hier geen zin in.'

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik snap er echt geen hol van. Ze hebben echt ruzie.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Waarover? En ik wil die ronde, witte bank echt hebben, ziet er zo chill uit

Ok, iedereen slaapt

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Pfff.. Ik wil niet dat Flip en Jo ruzie maken. Het is wel vermakelijke televisie, maar ik kan bij hun geen partij trekken, dus dan wordt het geruzie ineens niet meer zo leuk. Ben benieuwd waar dit op uit loopt. Ik vind het van Flip wel een beetje raar dat ie niet wil zoenen op tv. Dat heb je nou al gedaan en dan ineens zeggen dat je het niet meer wil doen is een beetje kansloos. Ik vraag me af of hij haar wel leuk vindt.

eppo349

• 874 messages
  • 4066 votes

1- Sta er niet van te kijken dat Flip thuis een meisje heeft zitten en daarom terughoudend is.

2- Jo is behoorlijk aanwezig, kost enorm veel energie.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Maar dat Jo aanwezig is wist Flip de afgelopen paar weken ook al. Zou een beetje raar zijn om daarom ineens afstand te houden. Ik sta er wél van te kijken als Flip een meisje heeft zitten, want hij heeft altijd al zo klef gedaan met Jo. Ook heel vaak kusjes gegeven enzo, alleen nooit echt gezoend. Sinds dat gebeurd is doet ie inderdaad een beetje vreemd, maar Jo ook.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Maar jullie hoeven dadelijk dus niet meer te kijken, want hij stond 24/7 op als ik het zo lees

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Nee hoor, ik ben erg benieuwd naar de battles (die waren niet te zien live) en naar de foute party (die heb ik niet gezien) en naar dingen van gistermiddag.

Ik heb wel erg veel gekeken dit weekend moet ik zeggen, een beetje teveel misschien, maar ik heb het steeds gekeken (of eigenlijk meer geluisterd) tijdens het schoonmaken en opruimen.

---

edit: Ik zit lekker klaar op de bank. Let Secret Story begin!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Haha, go Sharon! Wel even schrikken dat Flip ook een borstverkleining heeft gehad.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Mooi Joanna momentje, werd er even een beetje emo van

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ziekelijk positieve reactie van iemand die net gedumpt is.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.