- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Beetje gemaakt kwam het wel over ja.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik vind 't wel positief van dr, vooral omdat 't daarvoor ook al niet goed ging en ergens zal 't toch een opluchting voor dr zijn.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Gerard neemt geen wormen in zijn mond voor €100.000 en nog wel meer dingen niet. Nee, hij heeft het geld toch al. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Wow, die uitdrukking van Monique toen ze Joanna die ring uit moest duwen was echt om bang van te worden. En dan zegt ze over de rest dat ze 'te fanatiek' zijn. Wel leuk om zo nieuwe dingen te zien die op de streams niet te zien waren. Alleen vraag ik me af: waar was het paintballen?
edit: Jammer dat de week van de angst niet echt eng was. Hopen dat er morgen nog wat engere battles te zien zijn.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Niet echt boeiend nee, eerste helft van de uitzending was goed, daarna minder. Morgen worden de nominaties dan bekend, volgens mij.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, daar ben ik wel erg benieuwd naar. Ik hoop echt dat Mo eruit gaat. Maik of Laura vind ik ook prima, maar de rest mag van mij wel blijven. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Als het team van Maik genomineerd wordt en hij ontspringt alweer de dans, vreet ik mijn schoen op.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik zag net pas hoe aangeslagen Mo weer was met het verdelen van de teams. Moest weer bijna janken omdat ze eventjes gescheiden werd van Maik 
'Is al de tiende keer, vind het flauw boehoehoe'
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, ik las op de site dat ze ook wildcards hadden en dat de bewoners 'zelf' mochten nomineren uit het verliezende team. Het kan dus best zo zijn dat als het team van Karim genomineerd wordt, Laura de wildcard krijgt, Monique niet genomineerd wordt door de rest en dus Flip en Karim genomineerd worden.
Ik weet niet zeker of ik het goed begrepen heb, maar volgens mij wel.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Wie verdient de wildcard?
11 april om 17.39
We hebben voor jullie een tussenstand gemaakt.
Eerder vroegen wij jullie om te stemmen op onze poll. Het is nog niet bekend welke bewoners genomineerd worden, omdat De Stem nog niet klaar is met zijn opdrachten. Het blijft dus nog even spannend welk team genomineerd gaat worden. Op het moment gaan The Fobiacs aan kop. Momenteel geven jullie de voorkeur aan Joanna, want zij staat aan kop met 20% van de stemmen. Ze wordt op de voet gevolgd door Gerard en Philip, die allebei 19% van de stemmen krijgen. Karim doet het ook niet verkeerd en krijgt 13% terwijl Sharon en Monique gelijk opgaan met 10%. Maik lijkt het minst populair en krijgt maar 1% van de stemmen. Laura brengt het er, in vergelijking met hem, nog beter vanaf en krijgt van jullie 8% van de stemmen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
De wildcard betekent toch dat je niet genomineerd wordt, dus deze tussenstand zou betekenen dat Laura en Maik sowieso genomineerd zouden staan, right?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, maar die tussenstanden daar geloof ik niet meer zo in 
edit: Ik ben zo benieuwd wat jullie nu vinden van de situatie tussen Flip en Jo? Ik zou echt helemaal gek worden als ik Jo was namelijk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik heb het niet gevolgd, las alleen vluchtig van jullie dat ze ruzie hadden.
![]()
''Ruzie bijgelegd''.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Nja, Flip doet een beetje afstandelijk en hij zegt dat hij niet meer 'ordinair wil tongen' op tv. Net gaf ie dr bijvoorbeeld weer een kus op haar voorhoofd en zei hij: 'Een hele natte dit keer!' Toen zei Jo: 'Super!' (op een sarcastische manier)
Ik zou het ook een beetje raar vinden als een jongen al weken om me heen hangt en dan met me gaat zoenen, ineens niet meer wil. Je kan duidelijk zien dat Jo hem echt heel leuk vindt en Flip heeft meerdere malen laten vallen toenstraks dat hij Jo leuk vond, maar dat hij bijvoorbeeld ook Laura en Monique leuk vond. 'Het is vriendschap en niets meer'. Terwijl hij een aantal dagen geleden met dat 'doen, durven, waarheid' nog heeft gezegd dat 'zomaar' met iemand zoenen is voor '16-jarigen'.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
True, en hij zei toen ook dat als hij verliefd zou worden, dat op Joanna zou zijn. Rare ontkenningsfase, of hij heeft inderdaad nog een paar 'barmeisjes' in Amsterdam waar ik ook 'gewoon vrienden' mee is.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Gewoon een player
Iets willen wat je niet kunt krijgen, en als je het hebt is het niet meer leuk. Denk niet dat ie echt verliefd is, en Jo wel.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, ik kan daar niet zo goed tegen. Ondertussen zit ie zichzelf steeds druk te maken over wat 'Nederland' vindt, dat vind ik helemaal jammer van hem. Dacht dat dat meer iets was voor Maik en Monique.
De Joanna van afgelopen weekend was in ieder geval veel vrolijker en leuker om naar te kijken dan de Joanna van vandaag, dus je kan wel merken dat ze er echt heel erg mee zit. En groot gelijk heeft ze. Ik zou er ook helemaal niet tegen kunnen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Toen Joanna bij Maik zat in de geheime kamer, was hij ook niet echt heel verdrietig volgens mij.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Volgens mij ook niet, maar toen wist ie ook nog niet dat Jo hem leuk vond. Dan is het toch wel een beetje anders lijkt me, maar goed. Vandaag zijn veel dingen van Flip me erg tegen gevallen. Ook bijvoorbeeld dat ie boos was op Jo omdat ze het met Sharon over hem had, maar hij gaat vervolgens wel heel zijn verhaal doen bij Monique. Blegh.
edit: Ze zitten nu trouwens in hun kamers met de luiken dicht. Misschien wel een battle?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Die mannen van tegenwoordig, 't zijn net vrouwen!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, dat zei Jo dus ook en toen werd Flip heel boos! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Gelukkig ben ik een dame, las ik ergens
Klopt. Jij hoort gewoon bij de vrouwen idd! 
--
Flip blijft trouwens nog wel hele leuke eyecandy! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Gelukkig ben ik een dame, las ik ergens
Goh, ik zou niet weten waar dat was. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ja, dat zei Jo dus ook en toen werd Flip heel boos!
Ha! Nog een bewijs dat ik best veel van Joanna weg heb.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Flip is gewoon een goeie jongen, die wil niet verkeerd overkomen en is daar dus voorzichtig mee. Beter zo dan als Mo en Maik maar hup ervoor gaan en je nergens wat van aantrekken om vervolgens je eigen dood te schamen als je beelden terug ziet. Flip wil dat gewoon niet en dat vind ik alleen maar positief. Hij vind het moeilijk om met Jo en hun relatie om te gaan, vandaar dat ik het ook wel begrijp dat hij het niet leuk vind als Jo er met Sharon over praat. Ik snap het allemaal wel van hem, dus in mijn ogen zijn dat absoluut geen negatieve dingen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Maar als hij het niet leuk vindt dat Jo er over praat, over wat zij twee samen hebben, moet hij het natuurlijk niet zelf wel gaan doen, dat is dubbel.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Flip lijkt qua gedrag (ook zijn gedrag van vandaag helaas) heel erg op mijn vriendje. Ik lijk ook wat meer op Jo, maar niet helemaal. Sommige dingen van Jo heb ik helemaal niets van weg, net als bijvoorbeeld hoe ze haar liefdesverdriet 'afsloot'. Dat zou niets voor mij zijn. Wel ben ik hetzelfde in haar gedrag tegenover Flip. Daarom vind ik het denk ik ook zo leuk om Jo en Flip samen te zien. Dat lijkt echt alsof ik mijn vriend en mezelf zie!
(in het begin van onze relatie dan he)
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Hij stoort zich op dat moment gewoon aan Jo en moet dan ook zijn verhaal kwijt. Je kan zo duidelijk zien dat die jongen met zichzelf in de knoop ziet qua gevoelens. Dus ja dan nog snap ik dat wel van hem, jammer alleen dat ie dat dan bij Mo doet.