- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Aantrekken en afstoten.. ik ken er ook wat van, helaasch.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Flip is gewoon een goeie jongen, die wil niet verkeerd overkomen en is daar dus voorzichtig mee. Beter zo dan als Mo en Maik maar hup ervoor gaan en je nergens wat van aantrekken om vervolgens je eigen dood te schamen als je beelden terug ziet. Flip wil dat gewoon niet en dat vind ik alleen maar positief. Hij vind het moeilijk om met Jo en hun relatie om te gaan, vandaar dat ik het ook wel begrijp dat hij het niet leuk vind als Jo er met Sharon over praat. Ik snap het allemaal wel van hem, dus in mijn ogen zijn dat absoluut geen negatieve dingen.
En ik vind het een beetje raar dat ie dan zegt dat Jo 'gewoon' een vriendin is en dat ze leuk is maar dat hij Monique en Laura ook 'leuk' vind. Het is toch wel duidelijk dat hij meer met Jo heeft dan met die andere twee, dus ik snap niet waarom ie dat zegt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Hij stoort zich op dat moment gewoon aan Jo en moet dan ook zijn verhaal kwijt. Je kan zo duidelijk zien dat die jongen met zichzelf in de knoop ziet qua gevoelens. Dus ja dan nog snap ik dat wel van hem, jammer alleen dat ie dat dan bij Mo doet.
True, zou eerder een Karim verwachten, of zelfs een Gerard, die kan ook goed een luisterend oor bieden. Mo maakt haar eigen verhaal en gaat dan weer roddelen en alles verdraaien.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hij stoort zich op dat moment gewoon aan Jo en moet dan ook zijn verhaal kwijt. Je kan zo duidelijk zien dat die jongen met zichzelf in de knoop ziet qua gevoelens. Dus ja dan nog snap ik dat wel van hem, jammer alleen dat ie dat dan bij Mo doet.
Ja en Mo betrok het natuurlijk ook meteen op zichzelf: 'Ja, ik heb ook een aanvaring met Joanna gehad!' Blegh.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Mo heeft nu ineens de pik op Jo, waarom weet ik ook niet. Maar Jo mag wel oppassen, want Mo is echt een achterbaks krengetje die je niet moet onderschatten, helaas.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Mo had echt puur gif in haar ogen toen ze met Jo moest worstelen, dat is een heel gevaarlijk 'meisje', zoals ze zichzelf altijd noemt.
Ik vind Moneuk nog altijd de leukste nickname.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, klopt.
Toch snap ik Flip zijn uitspraak over dat 'leuk' niet. Hij moet gewoon weer met Jo gaan kroelen enzo. Zoenen hoeven ze niet perse, maar lief doen met elkaar vind ik toch wel leuker dan dit. Ik vind het ook gewoon echt heel zielig voor Jo. Die snapt er duidelijk helemaal niets meer van.
Ik snap ook wel dat Flip niet zomaar op tv wil zoenen, maar dan vind ik dat hij dat in eerste instantie niet had moeten doen. Ik kan ook nog wel begrijpen dat je dat 'per ongeluk' doet de eerste keer, maar dan moet je het zeker niet voor de tweede keer doen. Dan zaai je alleen maar verwarring en moet je daarna niet boos worden als Jo het niet meer snapt vind ik.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Anderzijds wel goed dat hij nadenkt over thuis, want over een maand hoeft hij niet meer in dat huis te zitten en heeft hij zijn 'echte' leven weer, en alles wat hij nu doet zet toch een dikke stempel op zijn voorhoofd.
Kijk maar naar Mo, je zou haar werkgever maar zijn, bijvoorbeeld.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Dat klopt wel inderdaad, maar dan vind ik alsnog dat hij na de eerste keer het geen tweede keer had moeten doen.
--
Spannend ze moeten op de bank!
edit: Iewwwww maden! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Iewwww, oorwormen!
Wat dit betreft ben ik een pussy, hier krijg ik jeuk van.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha, ik ook. Ik zou dat ook echt heel eng vinden. Wat dat betreft vind ik dit wel een goede 'angst'-opdracht.
Ben benieuwd of we het mogen zien!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Misschien moet Monique haar hoofd 2 minuten in een bak vol maden houden.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hahaha. Cool dat er ook eens wordt gezegd dat Mo slecht tegen haar verlies kan. Valt mee dat ze niet moet huilen!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik zat niet ver uit de buurt met mijn vermoeden. Goooo Joanna!
Edit: Nooit gezien dat ze een tattoo had. Ze is wel sexy met die gekleurde doppies in haar neus. Mo ligt alsof ze elk moment kan beginnen met baren.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Joanna lijkt weer meer op ons dan ik dacht. Ze vindt het ook doodeng. Dacht dat zij dit niet zo heel eng had gevonden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik zou echt 7 kleuren schijten, kokhalzen, huilen, alles tegelijk.
Ik heb nu al kokhalsneigingen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Aaaah, wat vreselijk! Ik krijg jeuk.
edit: Mo heeft dat dopje wel heel ver haar neus in geduwd. Ben benieuwd of ze hem er nog uit krijgt. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Mo is wel een volhouder, denk dat Joanna sneller opgeeft dan zij.
Wat is nou de precieze opdracht? Hoelang moeten ze liggen?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Tot de ander eruit gaat.
Uren gaan die daar liggen denk ik.
Die opmerking van Monique dan ook: 'Ik pis hier zelfs als het moet. Ik pis gewoon in mijn broek'. En dan vragen waarom ze niet wordt gezien als 'lief Limburgs meisje'
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Toch knap dat Jo toch blijft lachen en zelfs nog grapjes maakt: Kom maar lekker kietelen! Niet poepen in mijn haar, heb ze net gestyled!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Toch knap dat Jo toch blijft lachen en zelfs nog grapjes maakt: Kom maar lekker kietelen! Niet poepen in mijn haar, heb ze net gestyled!
Haha, kei hard lachen en dan zeggen: 'Ze kietelen aan mijn broek!' Hahaha! 
En dan Mo weer: 'Ik kan er ook eentje op gaan eten.' 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Mo zit boordevol humor.
Ik schaam me voor mijn provinciegenote, Limburgers worden al zo vaak belachelijk gemaakt, maar in dit geval is het terecht. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha. Ze vindt zichzelf ook steeds zo sportief, maar ze blijft maar bezig met: 'Ik ga dr echt niet uit hoor Jo'. Ik vraag me af wat ze daar dan weer mee wil zeggen. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Volgens mij hoor jij meer dan ik, ik hoor Monique namelijk niks zeggen, alleen Joanna + team.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik heb stream 1 aan staan.
edit: nu stream 3 en daar hoor ik ook alleen het roze team idd.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha, Joanna dan ook: 'Het kan maximaal 3 dagen zijn'. Die is echt van plan daar gewoon drie dagen in te blijven liggen! 
edit: Als ik het dan al zou durven om daar in te gaan liggen, dan zou ik daar nog niet heel lang in kunnen blijven liggen, want ik zou nooit (echt no way!) op nationale televisie in mijn broek plassen!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Gerard en Sharon zijn heel lief voor dr, en Maik hangt er als een slappe zak aan.
MIJN FUCKING DURE SPIJKERBROEK. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
hahaha inderdaad!
Flip: 'Maar die maden worden op een gegeven moment wel vliegen' 
--
Toch zeker een verschil tussen sportiviteit in vergelijking tot Karim en Gerard. Echt een wereld van verschil!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
''Ze gooien er zometeen gewoon spinnen bij'', geef ze nog wat tips, Joanna! 
Ik vind Sharon wel een beetje too much heppie de peppie, kan ik niet zo verdragen nu, want ik ben chaggie!