• 178.306 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.550 actors
  • 9.376.931 votes
Profile

Secret Story

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Hahaha, 'Zie je? Zie je? Zie je?'

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Doe die doppies uit je neus, voordat die mormels bij haar gezicht zijn, heeft ze ze al 150 x weg kunnen meppen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Net zoemde ze even in op die maden, maar die liepen toch akelig dichtbij haar hoofd. Ik kreeg weer kriebels. Ze heeft van die sokken aan die ik ook heb thuis, daar zitten gaatjes in.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ik heb die sokken ook! In het paars. Zijn afzichtelijk, maar wel heerlijk.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja, ik heb ook nog sokken die daar op lijken en die zijn nog fijner.. Daar zit van die 'anti-slip' op. Maar goed, we dwalen af.

Nog een leuke quote van Jo: 'Hij kietelt mijn bil!'

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik zou trouwens niet durven praten. Bang dat ze in mijn mond kruipen!

edit: Gadverdamme! Iemand riep: 'Mo is een made aan het eten!' zegt iemand anders weer: 'Nee joh! Ze deed hem alleen maar in dr neus.' Alsof dat niet goor is

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ik ben een pieskont, moet echt heel vaak plassen (veel blaasproblemen), dus voor mij zou 't extra lastig zijn.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Oh, daar heb ik helemaal geen last van. Monique wel volgens mij, want die zegt steeds: 'Jullie slapen wel met een plassert op de kamer.'

Ik heb wel eens dat ik een hele dag met mijn vriend weg ga met de vrachtwagen (zo'n 14 uur) en in die hele tijd niet naar het toilet ga.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Dat is ook niet gezond zeg. Maar volgens mij (niet verkeerd opvatten) is jouw lichaam sowieso maar raar en doet het niet altijd wat jij wil.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Klopt helemaal. Het klopt niet helemaal in mijn lichaam. Ik kan volgens mij ook best twee dagen zonder te plassen als het zou moeten. En de grote boodschap kan ik denk ik wel een week ophouden. (Raar onderwerp )

Ik ben echt voor het team van Jo! Ik vind het sowieso cool dat ze het zo eng vond en er toch heel relaxed in ligt.

Stiekem hoop ik wel dat er nog vogelspinnen in de bak gegooid worden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

''Gelukkig ben ik gewend aan jeuk, HAHAHA'' Wat een zelfspot.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Inderdaad.

Het is wel weer *piep* dat ze dit 's avonds doen, want ik kan niet stoppen met kijken nu. Ik hoop maar dat iedereen over een uurtje heel saai gaat slapen, want dan kan ik ook mijn bedje in.

Ik ben officieel SST verslaafd.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Op dit soort momenten is het gewoon vermakelijke tv, ookal weet je dat er eigenlijk niks gebeurd.

Zat nog te twijfelen of ik een film zou opzetten of niet, maar dan mis ik straks nog meer van Joanna dr geweldige one liners! En ik kan toch niet slapen met die poot nu, dus blijf nog maar op de bank hangen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik heb ontzettend last van mijn kaak en de ontsteking is groter geworden. Had toenstraks de tandarts gebeld en die zei dat ik morgen langs moest komen en dat ik waarschijnlijk naar de kaakchirurg moet om de ontsteking er operatief uit te laten halen. (Hij gaat niet weg met antibiotica en niet toen mijn kies erboven getrokken was) Veel slapen zal vandaag denk ik ook weer niet lukken. SST is dan een leuke afleiding!

Ik vraag me af waarom de andere bewoners allemaal op de bank moeten blijven zitten. Ik heb allemaal het vermoeden dat er elk uur ofzo wat bij gedaan moet worden en dat ze daarom daar allemaal moeten blijven ofzo. Ik hoop dat mijn vermoeden juist is

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ah getsie, wat een pech weer man! Het is ook altijd iets op die manier, die troep kan nooit eens 'normaal' over gaan. Ik ging naar de huisarts omdat ik al 2 weken antibiotica had voor een oorontsteking rechts (hoor al 2,5 week niets) en links begon het ook zeer te doen. Nu had ik ook nog keelpijn en pijn aan mijn longen er bij, word ik afgescheept met: het is hooikoorts. Juist ja. Pompje, neusspray en pilletjes meegekregen en het gaat vanzelf wel over.

Moest om 17.00 @ dokter zijn, viel ik om 16.00 met een ladder in mijn hand (!) van de trap, hele enkel klapte dubbel en viel met mijn gewicht er op, dus ben nu mankepoot.

Gelukkig heb ik SS nog om de avond mee door te brengen, zo even kijken of ik nog iets lekkers heb (ik ben zielig, dan mag dat) hoewel dat niet echt smakelijk is bij deze opdracht. Hm.

/Monique aan

ZE DOEN HET EXPRESS, ZE HEBBEN GEWOON DE PIK OP MIJ!

/Monique uit

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Hahaha Gerard!: 'Die maden lijken nog haast te hebben ook! Maar ze gaan nergens naartoe. Ze denken allemaal: Vlug vlug vlug!'

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Ah getsie, wat een pech weer man! Het is ook altijd iets op die manier, die troep kan nooit eens 'normaal' over gaan. Ik ging naar de huisarts omdat ik al 2 weken antibiotica had voor een oorontsteking rechts (hoor al 2,5 week niets) en links begon het ook zeer te doen. Nu had ik ook nog keelpijn en pijn aan mijn longen er bij, word ik afgescheept met: het is hooikoorts. Juist ja. Pompje, neusspray en pilletjes meegekregen en het gaat vanzelf wel over.

Moest om 17.00 @ dokter zijn, viel ik om 16.00 met een ladder in mijn hand (!) van de trap, hele enkel klapte dubbel en viel met mijn gewicht er op, dus ben nu mankepoot.

Gelukkig heb ik SS nog om de avond mee door te brengen, zo even kijken of ik nog iets lekkers heb (ik ben zielig, dan mag dat) hoewel dat niet echt smakelijk is bij deze opdracht. Hm.

/Monique aan

ZE DOEN HET EXPRESS, ZE HEBBEN GEWOON DE PIK OP MIJ!

/Monique uit

Wat zijn we toch twee zielepootjes samen he!

Ik kijk niet meer bij Monique moet ik zeggen, maar ze is echt een beetje té voorspelbaar. Joanna ook wel, maar die heeft het dan wel met grappige dingen zoals: 'Niet in mijn haar!' en 'O nee, mijn dure spijkerbroek!'

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Eigenlijk zouden we, als die-hards, een keer zo'n liveshow mee moeten maken, en dat ze ons dan gaan interviewen! Gaan Rianneke en Jordy ook mee, hartstikke gezellig!

De MovieMeter's Secret Story Meeting.

En dan gaan we telkens als Bart iets vraagt, hele sarcastische antwoorden geven, dan wordt hij nerveus!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

/Monique aan

Het zijn maar maden! Zijn ze nou bij haar al die beesten weg aan het halen? .. Ik verveel me!

/Monique uit

Zooo wat kan die zeuren zeg!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Arme Bart

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Wat een missie trouwens, kom maar op met die spinnen

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Rianneke! Niet alleen stiekem meelezen, ook meekletsen, we missen je verdorie!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Eigenlijk zouden we, als die-hards, een keer zo'n liveshow mee moeten maken, en dat ze ons dan gaan interviewen! Gaan Rianneke en Jordy ook mee, hartstikke gezellig!

De MovieMeter's Secret Story Meeting.

En dan gaan we telkens als Bart iets vraagt, hele sarcastische antwoorden geven, dan wordt hij nerveus!

Jaaaaa!

En dan vraagt Bart aan Jordy: 'Vind je het gezellig als enige heer tussen alle dames?' En dan zegt Jordy: 'Hoezo? Ik ben ook een dame hoor!'

---

Hahahaha, Monique vraagt of ze die maden mag eten als ze honger heeft.. Want ja, ze moet toch wel iets eten!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Monique zou het zelfs wel leuk vinden wanneer Maik op haar zou urineren ofzo. Raar meisje met nog raardere opmerkingen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Terwijl ze zelf volgens mij denkt dat ze heel 'stoer' overkomt als ze een worm op de lip legt en zegt: 'Ik heb een snor!'

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Deed ze dat echt? Nee toch?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Jawel! Jo zegt niet veel meer, dus ging even bij Monique kijken en toen legde ze een worm onder haar neus.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Benieuwd of ze dat ook met deze zou doen, onze grapjas.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ze legde hem er af toen ze hoorde dat een grote worm een made aan het opeten was.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Wat een smeerlap is die Mo zeg 'Ja als ik honger heb ga ik gewoon die beestjes eten hoor'.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.