• 178.295 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.550 actors
  • 9.376.911 votes
Profile

Secret Story

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja gadverdamme. En nu Joanna 40 van die maden in haar sok heeft en dus haar sokken uitdoet zegt onze zelfbenoemde miss perfect: 'Nou, ik leg er anders wel 40 op mijn gezicht hoor!'

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Maar bij Mo zijn ze dan ook al half bewusteloos door de stank haha. Bij Jo bewegen ze veel meer, arme meid.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Over het laatste woord willen hebben gesproken... *zucht*

Stel, jij mag bepalen wie er in het huis blijft. Wie krijgt van jou de wildcard?

Gerard 23%

Joanna 15%

Karim 17%

Laura 5%

Maik 1%

Monique 5%

Philip 14%

Sharon 20%

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Rianneke_Dan wrote:

Maar bij Mo zijn ze dan ook al half bewusteloos door de stank haha. Bij Jo bewegen ze veel meer, arme meid.

LOL.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik hoorde Mo zeggen dat ze al moest plassen volgens mij. Hoorde ik dat goed?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Gerard op één, dat is altijd goed! Ik weet nog wel dat ik hem eerst helemaal niet leuk vond, nu vind ik hem echt top, geweldige sympathieke vent!

Als ik zo even naar de streams zit te kijken, krijg ik vanzelf ook jeuk, bah!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

melvddonk wrote:

Ik hoorde Mo zeggen dat ze al moest plassen volgens mij. Hoorde ik dat goed?

Geen idee, ik kijk Team Sharon

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik wou zeggen, dat gaat echt een probleem worden voor Mo, die moet toch echt vaak plassen?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Gerard komt over als een gladde, irritante, zelfingenomen kwal, maar volgens mij mag je je in je handjes knijpen met een vriend als Gerard, die zou heel ver gaan om iemand anders te helpen denk ik. Veel groter hart dan je in eerste instantie zou denken.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Rianneke_Dan wrote:

Gerard op één, dat is altijd goed! Ik weet nog wel dat ik hem eerst helemaal niet leuk vond, nu vind ik hem echt top, geweldige sympathieke vent!

Als ik zo even naar de streams zit te kijken, krijg ik vanzelf ook jeuk, bah!

Ben er inmiddels al aan gewend. Zit zelfs te eten nu.

Haar teamgenoten vinden inderdaad ook dat ze een beetje raar zou zijn als ze in dr broek zou plassen. Ik begrijp niet waarom ze steeds zegt: 'Ik snap niet dat Nederland zo over me denkt' en ondertussen wel in haar broek wil gaan plassen!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Gerard komt over als een gladde, irritante, zelfingenomen kwal, maar volgens mij mag je je in je handjes knijpen met een vriend als Gerard, die zou heel ver gaan om iemand anders te helpen denk ik. Veel groter hart dan je in eerste instantie zou denken.

Hele sympathieke man inderdaad. Ik vind het alleen zo zonde dat hij miljonair is. Dan denk ik steeds: Waarom zou Gerard moeten winnen? Hij is al miljonair! Beetje raar om zo te denken, want hij heeft net zoveel recht om te winnen als ieder ander, maar toch..

Eline, kan je op die poll stemmen? en zo ja, waar is ie te vinden? Want dan ga ik es ff op onze Jo stemmen.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik ga zo hard lachen als ze gewoon in haar broek gaat plassen in die bak

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik ook

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Anti climax!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Zonde dat er geen beesten bij kwamen ofzo. Beetje jammer zo.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

melvddonk wrote:

(quote)

Hele sympathieke man inderdaad. Ik vind het alleen zo zonde dat hij miljonair is. Dan denk ik steeds: Waarom zou Gerard moeten winnen? Hij is al miljonair! Beetje raar om zo te denken, want hij heeft net zoveel recht om te winnen als ieder ander, maar toch..

Eline, kan je op die poll stemmen? en zo ja, waar is ie te vinden? Want dan ga ik es ff op onze Jo stemmen.

http://www.secretstory.nl/ rechts.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Nou ja zeg, dat was het al?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

De stem is moe, die wil naar bed.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

JA, piepklein kusje Jo&Flip! Hij zoent dr, zelfs wanneer ze uit een bak vol maden gekropen komt. Wat nou, niet verliefd.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Aah wat een lief kusje tussen Jo en Flip

Ja denk het ook, nou dat is mooi kan ik ook lekker slapen

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Gelukkig! Ik had het eventjes gemist, want ik had een kleine plaspauze.

Vind het wel erg leuk om Jo zo enthousiast te zien!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ze moeten hun teamkleding weer aan en in hun slaapkamer blijven tot ze geroepen worden. Ik ben benieuwd!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ha het gaat dus toch nog verder dan. Was al overgezapt naar rtl 5.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik weet niet of ze echt iets gaan doen. Gerard denkt van niet. Die denkt dat ze alleen een eindstand ofzo krijgen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Hij ligt lekker in bed zo te zien, met zijn boek.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Klopt. Ik vind wel dat Gerard nu een punt heeft. Monique zegt wel steeds van: 'Iedereen gaat zo ver. Wij zijn een beter team.', maar Gerard heeft er wel gelijk in wat hij nu zegt over dat plassen in die bak

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

En Jo daar weer op: Ze heeft al een filmpje gezien waar ze dronken was, als ze nou ook nog eens gepiest had, was ze er geweest.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Haha inderdaad. Ik ben benieuwd of ze nog iets moeten doen. Ik hoop het wel, want ik heb echt last van mijn kaak. Vooral nu ik weer wat gegeten heb.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Die stem van Maik is irritant. Heeft ie niks beters te doen, voor de spiegel staan ofzo?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik zette de stream aan waar de Fobiacs te zien zijn. Mo heeft weer het hoogste woord en heeft het weer over dat Jo en Sharon té fanatiek zijn. Wat een verschil met Joanna die nu helemaal blij is, ipv te zeiken over hun tegenstander.

Nu heeft Mo het weer over die poll van afgelopen donderdag. Ik vraag me wel eens af of ze een bandje aan heeft staan wat steeds opnieuw afspeelt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.