- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Laura is erg op de achtergrond de laatste dagen, zie of hoor haar amper na het vertrek van onze ridder.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja inderdaad. Ik vind het ook wel jammer dat iedereen meteen hun bedje in duikt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik vind Karim wel steeds leuker worden. In het begin viel hij me niet echt op en vond ik hem een beetje een weirdo, maar hij is echt lief. Echt iemand waar je even een knuffel aan kunt vragen wanneer je niet lekker in je vel zit, en die je dan ook er weer helemaal bovenop weet te helpen. Heel mooi mens, die Karim.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, maar toch vind ik hem ook een beetje saai. Als ik op de streams kan kiezen tussen Karim of andere bewoners te volgen, dan is Karim nooit mijn eerste keuze.
Ze moeten nu allemaal hun zenders omdoen. Ik ben benieuwd of het voor iedereen geldt of alleen voor de mensen die niet in hun bed liggen. Ze moesten in ieder geval ook hun teamkleding aanhouden. Ik ben benieuwd!
Jo en Flip lijken soms inderdaad net een getrouwd stelletje met hun gekibbel. 
edit: The Fobiacs zitten in de kamer van de waarheid nu.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
The Screamers komen net uit de kamer en denken dat er vannacht wat gaat gebeuren. Ze gaan in ieder geval niet naar het toilet vannacht. We zullen wel zien morgenochtend of er wat gebeurd is. 
edit: Jo riep Maik net en zei: 'Zou het echt zo zijn dat degene met de sancties genomineerd zijn?' Maik: 'We kunnen het hier beter in de kamer over hebben'. Ik snap dr geen hol meer van, maar Jo zit in ieder geval heel beteuterd te kijken.
edit2: Oooo, ik snap het al! De Screamers hebben in de kamer van de waarheid een missie aangeboden gekregen en hebben de missie geweigerd. De missie was: 'Laura ontvoeren midden in de nacht (incl. bivakmutsen, ducktape en touw) en dan in de geheime kamer stoppen en om de twee uur water en brood brengen'. Laura heeft ooit iets meegemaakt volgens Jo waardoor ze haar dat echt niet aan kunnen doen. Vandaar dus dat de Screamers bang zijn voor nominatie, omdat ze een missie geweigerd hebben.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Kom op, wat is dat nou voor een missie? 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, Jo was er redelijk van over de zeik. Zelfs Flip kwam zijn bed uit om te kijken wat er met dr aan de hand was. Ik snap wel dat ze die missie niet doen. Als Mo nu nog eens zegt dat The Screamers niet respectvol spelen dan doe ik dr wat 
Mo is nu trouwens Maik uit aan het horen en Maik is Mo uit aan het horen. Maik moet dat van zn team 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Hopelijk donderdag exit voor 1 van de 2. Maar ik vrees het ergste, dat ze wildcards krijgen.. DAt het omgekeerd wordt: mensen die onderaan staan met stemmen de card, en de populairste mensen een nominatie. Dan heeft SS hele actieve stemmers.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Oei, Maik is heel geirriteerd over Jo, en dat laat ie ook duidelijk merken.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Wow, Maik kan boos worden! 
Ik ben gewoon bijna zenuwachtig voor de nominaties morgen. Puur omdat ik er sommige mensen écht niet uit wil.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Pfff, kinderachtig ventje, die Maik. 'Ach flikker toch op zeg!'
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja Blegh. Ik denk ook niet dat er wat gebeurd vannacht eigenlijk, maar goed. We zullen het morgen wel zien. Misschien dat Maik nu wel een nominatie aan zijn broek heeft omdat hij net 'de regels overtrad' volgens de stem.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Zij hebben beter weer dan wij, hier vallen hagelstenen met bakken uit de lucht, en daar zitten ze lekker te zonnen.
Lekker man, weer luieren. Volg gesprek Gerard-Sharon nu.
De bewoners zijn vandaag bloedfanatiek. De Screamers en de Fobiacs moeten alles geven om te winnen, want het is vandaag nominatiedag. Het verliezende team wordt automatisch genomineerd. De Week van de Angst is nog niet afgelopen, want De Stem heeft nog angstaanjagende missies voor de boeg.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Hier schijnt de zon en regent het tegelijk
Maar ze zijn weer lekker saai bezig. Alleen Gerard is hyper
Zelfs de oefeningen van Karim gemist denk ik.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hmm. Hier heeft het nog niet geregend en nog niet gehageld. Misschien dat dat nog moet komen. Ik heb vanochtend lekker in het zonnetje gezeten. Maar daar in Portugal lijkt het me ook zeker goed te doen. Als ik ze zo allemaal zie liggen krijg ik zin om op vakantie te gaan.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Laura had gedrukt op Karim, maar het geheim is nog niet geraden. Iedereen heeft het wel over: 'Ik dacht eerst dat hij een Bollywooddanser was, maar toen kwam dat trouwen erbij'.
---
Vanavond in de uitzending
12 april om 13.44
De broer van Philip te gast bij Bart.
Vanavond schuift Raymond, de broer van Philip, aan bij Bart in de daily show. Heb jij een leuke vraag voor hem over Philip, laat dan een reactie achter op de website. Misschien stelt Bart wel jouw vraag in de uitzending! Kijk vanaf 19:30 uur naar Net5.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Hoe denkt de ex van Joanna over haar relatie met Philip? Welk team gaat winnen? En niet te vergeten, wie gun jij een wildcard? Vanavond om 19:30 uur op Net5 kan je namelijk stemmen op jouw favoriet!
De ex van? Ben benieuwd.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik zit ook weer klaar. Ben vooral benieuwd wie er genomineerd gaat worden. De bewoners zitten zelf steeds te denken dat ze zometeen gaan bungeejumpen, want ze hoorde een kraan aan komen rijden zeiden ze. De ene helft dacht dus dat ze gingen bungeejumpen, de andere helft dacht van niet.
De ex van Joanna heeft niets te vinden, maar ben wel benieuwd hoe hij zichzelf voorlul gaat zetten op televisie. Want als hij gaat zeggen wat hij ervan vindt, dan zet ie zichzelf voorlul vind ik.
Gaat een leuk uurtje worden dit! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik moet eigenlijk nog even naar de winkel, maarja, ik wacht maar even.
Officieel verslaafd.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik heb expres rekening gehouden met eten (normaal eet ik pas rond half 8 ofzo, omdat mijn vriend meestal laat thuis is) zodat ik op mijn gemakje SST kan kijken. Ik ben nog steeds ziekjes, dus lig weer geinstaleerd op de bank. Lekker veel fruit en gezonde dingen in huis gehaald en genieten SST! 
----
Ik zie nu dat die ex van Jo een brief naar Portugal gestuurd heeft. Zou Jo die krijgen? Zo ja, dan vind ik dat echt weer een klotestreek van die ex. Laat haar nu gewoon lekker genieten!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Achterbakse meiden die Laura en Monique. 'Laten we hopen dat Jo hierdoor weinig stemmen krijgt' 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
''Al die meisjes thuis denken nu van 'ohhhh!'' *zucht*
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik hoop echt dat ze op tv laten zien dat Mo in die bak wilde plassen en dat ze die worm onder dr neus legt! 
edit: Dat was ook goed, een worm in dr mond. Die had ik gisteravond eventjes gemist! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ze kan zich beter druk maken over hoe ze zelf over komt, in plaats van Flip en Jo.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja inderdaad. Ik zag net weer dat die brief van Dennis naar Portugal komt. Ik zou het echt sneu vinden voor Jo.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Dat maakt haar sterker. Ik las iets over 'Ik heb je spullen terug gebracht naar je moeder want je bent te ver gegaan', dat van die spullen is al zeker 3 a 4 weken geleden, dus..
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja inderdaad. Ik snapte het ook niet zo goed.
Het zal haar misschien wel sterker maken, maar ze heeft al genoeg over zich heen gehad dacht ik zo. Wel fijn dat Flip weer leuk is vandaag. Gisteren had ie zn dagje niet denk ik. Hij zei zelf ook dat hij een beetje chaggie was omdat ie bijna niet geslapen had.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik vind Gerard en Karim echt schattig, hoe ze elkaar aaien, cute!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, die zijn echt in aanzien gestegen bij mij na die missie. Ik vind ze helemaal leuk samen! 
edit: Echt belachelijk van die battle!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ook lief van Karim, dat hij het zo lullig vindt voor Gerard. Hij had ook blij voor zichzelf kunnen zijn.