• 178.401 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.649 actors
  • 9.378.093 votes
Profile

Secret Story

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Jo houdt zich nog sterk, maar ik geloof ook wel dat Flip echt zo'n lieverd is die met alles wat hij in zich heeft probeert om je uit de put te halen. Hopelijk geven ze snel hun gevoelens voor elkaar toe, dan is dit met stipt het meest schattige SS koppeltje.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

God man, wat zijn die druk op de vroege ochtend, vooral Flipmans en Karim. Lekker wakker worden zo, met een hyperactieve, springende, gevatte Flip om je heen.

Hij zit Gerard aaitjes te geven, ik vind die twee zo leuk. Flauwe venten.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Het zou inderdaad met stipt het meest schattige koppeltje worden. Ik weet echt bijna zeker dat Jo verliefd is. Zoals ze gisteren deed lijkt heel veel op hoe ik doe als ik iemand leuk vind, maar mezelf er geen raad mee weet.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ze zit nog in de ontkenningsfase!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Jo ligt nu in ieder geval boven op hem te knuffelen!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

*Jaloers* Ik wil ook!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Girltalk!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Vind het wel geinig nu. Ben benieuwd wat er komen gaat!

Ben echt benieuwd wat er gaat komen nu. Ze moeten na ongeveer een uur lang opgesloten gezeten te hebben in hun kamer, naar buiten.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

O, ze gaan een battle doen. Iets met een touw wat vol zit met poep.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Iew, ranzig.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ze moesten ook worstelen met zwemkleding aan en olijfolie op hun lijf! Best leuk zo allemaal. Monique loopt natuurlijk wel weer heel de dag te zeiken over dat de Screamers te fanatiek zouden zijn.

Ik ben een beetje aan het opruimen en schoonmaken thuis met SST op de achtergrond.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Veel opdrachten zo te zien, maar het beeld springt vaak op het zwembad, dat is wel jammer.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

(afbeelding)

Gerard

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Die Gerard komt me echt extreem bekend voor uit het echt. Zit hij op tennis toevallig, want volgens mij heb ik eens tegen hem moeten spelen vroeger.(geen geintje)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ehm, ik heb geen idee. Hij is miljonair, dus zal vast wel eens zijn gaan tennissen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

melvddonk wrote:

Het zou inderdaad met stipt het meest schattige koppeltje worden. Ik weet echt bijna zeker dat Jo verliefd is. Zoals ze gisteren deed lijkt heel veel op hoe ik doe als ik iemand leuk vind, maar mezelf er geen raad mee weet.

(afbeelding)

10 april om 00.30

Komen Joanna en Philip nader tot elkaar?

Als het Joanna op de vrouw af wordt gevraagd, geeft ze eerlijk antwoord. Ja, ze zou best verliefd kunnen worden op Philip. De rest vindt gelijk dat ze dan met hem moet zoenen, maar zo werkt het niet. Ze zal nooit met een man zoenen, omdat dat moet van anderen.

Jeej!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik zag het gisteren gewoon al zoooo goed. Vanmiddag was het ook duidelijk en vanavond is het inderdaad echt duidelijk geworden. Jeeej! Ze mogen er nu dus allebei NIET uit, want dan komt het nog wel goed de komende maand.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Jeeeeeeeeeeeeeeeej!!!

Ik heb zojuist de eerste kus gezien tussen Jo en Flip!!

De kus heeft lang geduurd, zo'n vijf minuten ofzo en Flipje is echt heel schattig. Hij zegt nu ineens dat ie zichzelf een lul voelt en wat Jo vindt, maar ze geeft geen antwoord. Wat een lief schatje is het toch ook die Flip!

edit: Ze heeft nu wel antwoord gegeven. Positief allemaal. Flip zegt alleen wel dat ie niet verliefd op dr is.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

HAAAA echt?

Ik hoorde haar net zeggen 'Hij kan wel echt goed zoenen joh' dus ik dacht van huh?

Maar hoe, wanneer gebeurde het?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik weet niet precies wat eraan vooraf ging, want ik kwam thuis met werken en zette SST nog even aan. Toen was Jo haar tanden aan het poetsen en Flip stond daarbij. Toen vroegen ze aan Mo en Maik of ze mee gingen naar die ronde bank, maar die gingen niet mee. Dus Flip tilde Jo op en legde haar op die bank en toen gingen ze zoenen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ze zit het nu te vertellen aan de andere, zo schattig. Al zal Joanna wel een shitload aan commentaar over zich heenkrijgen. ''1 week vrijgezel en nu al bij een ander, wat een verdriet heeft ze!''

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Hier een paar filmpjes van DE KUS

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Echt zo schattig, vind ze zo leuk samen! Jammer alleen dat Laura en Mo nu al beginnen te zeiken en heel achterbaks slechte dingen erover zeggen. Wat een walgelijke meiden zijn dat toch.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Kjoettttt. Ik hoop wel dat Philip eens gaat toegeven verliefd te zijn hoor.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Ze zit het nu te vertellen aan de andere, zo schattig. Al zal Joanna wel een shitload aan commentaar over zich heenkrijgen. ''1 week vrijgezel en nu al bij een ander, wat een verdriet heeft ze!''

Ze zat gisteren tegen Flip te vertellen dat ze al lang had verwacht dat haar vriend het uit zou maken, dus dat ze het daarom zo gemakkelijk kon verwerken. Het ging al een hele tijd niet goed tegen hun en hij had ook gezegd dat als het hem niet beviel, dat hij gewoon 'verder zou gaan' met zijn leven.

En Flipje is gewoon heel lief! Ik snap het wel!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe laat ze naar bed gegaan zijn. Die zoen gisteren was rond 2 uur en ik ben tot ongeveer kwart over drie blijven kijken en toen lagen ze nog steeds buiten.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Kwart voor 4 gingen ze slapen

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik zie het nu in het laatste filmpje inderdaad. Ze zijn echt zooo schattig samen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Valse secreten dan, die Laura en Mo. Zij hebben recht van spreken zeg, wanneer ze zelf een vent daar hebben opgescharreld.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Wel heerlijk om Joanna zo vrolijk te zien. Heel ander meisje op deze manier.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.