• 178.404 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.671 actors
  • 9.378.150 votes
Profile

Secret Story

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Binnen 1 minuut? Dan is het helemaal easy. In die tijd kunnen ze er 5 opdrinken.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Haha nice, doet me hieraan denken

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Geen enkele doorzetter die verder drinkt? Niemand? Valt me tegen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Hahahahaha. Vond het geweldig! Doet me denken aan de kotstaferelen uit DGK Ze moeten er alleen nog even doorheen gaan rollen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Joanna kotste de hele vloer onder leek 't wel.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja en Karim en Mo op tafel!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

En Mo huilde niet.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

'' Kreeg bezoek van zijn andere liefje.. ''

Hij kende Johanna net 2 weken voordat ie 't huis in ging. Dramaaa.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Hahaha ik zie die pa nu pas. Wat een downie zeg, jezus man!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Mijn spreek... *beurt* tijd. Al de 3e keer dat ik dit zie, en het wordt steeds slechter.

Toi toi toi, ver gönt dr veur!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Goed zo Mo! Zwaai Maik maar gedag.

Ze probeert zich in elk geval niet aan te stellen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ik word zó moe van dat gejank.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik zie niks meer, mijn tv ligt buiten.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Wat een prachtige bos haar.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Da's echt het enige, voor de rest is het echt niks.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Laatste kwartier heb ik gemist, was het de moeite waard?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Niet echt. Ik denk dat je de excuses van Mo aan Johanna gemist hebt. Was verder niet echt boeiend en volgens mij deed Mo het ook alleen maar om 'beter over te komen' op tv. Blegh wat een jankwijf.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Niks gemist dus.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Monique heeft het licht gezien denk ik! Ze zit te lachen en zit nu te zeggen dat ze er 'sterker door is geworden' . Ze zit nu heel verliefd te doen met Maik in ieder geval.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Mo is toch niet meer te redden, althans, ze zal niet plots populair worden. Ik zeg: exit donderdag!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Flip en Jo zijn ook aan het knuffelen. Heel schattig. Joanna heeft net haar relatie 'afgesloten'. Dat heeft ze symbolisch gedaan met papieren hartjes en daar dingen opgeschreven en dan in een enveloppe gedaan. Ze heeft ook een boodschap ingesproken voor haar ex.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Weg met Dennis, en gaan met die banaan met Flipmans!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Zo is het! Ik vind ze echt heel schattig samen. Joanna is af en toe wel een beetje bot voor hem, maar ze maakt ook weer genoeg complimentjes om nog lief te zijn!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ik herken mezelf wat karakter betreft wel in Joanna, ze is soms erg hard in haar uitspraken, maar wel eerlijk en direct. Ze heeft soms alleen moeite met de manier van overbrengen, dat doet ze dan te fel.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Je kan ook zien dat ze het goed bedoelt. Vanmiddag was ze Flip bijvoorbeeld eventjes beu, omdat ze aan het nadenken was hoe ze haar relatie af wilde gaan sluiten en Flip alleen maar over het spel en op wie ze wel/niet moesten drukken bezig was.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Lijkt me ook lastig hoor, in zo'n huis zitten met 'vreemden'. Je groeit wel naar elkaar toe, maar toch zal het nooit zo veilig en vertrouwd voelen als thuis. Ik zou me denk ik best regelmatig afzonderen om alleen te kunnen zijn en even mijn gedachten op een rij te kunnen zetten.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Maar Jo heeft ook niet zoveel met de rest. Ze zit eigenlijk bijna heel de dag met Flip en Flip met haar. Soms wil ze alleen eventjes alleen zijn. Logisch, vooral als je net gedumpt bent.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Las wel dat ze heel erg baalde weer in het team bij Gerard te zitten, terwijl Gerard voor mij de sterkste speler blijft. Ik zou wel eens een weekje met Gerard opgesloten willen zitten, ben benieuwd hoe snel ik hem beu zou zijn.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik denk dat ik hem ook echt snel beu zou zijn. Hij wil ook gewoon helemaal niet meewerken. Als Jo hem vroeg om eventjes zijn mond te houden, dan ging hij expres irritante geluidjes maken en hele verhalen vertellen. Héél irritant!

Mo en Maik zitten nu bij Flip en Jo en ze hebben het over wie er naar huis moet. Mo denkt dat zij of Maik naar huis moet, of misschien Laura. Flip: 'Ja, maar als ik me deze week ineens als een watje ga gedragen kan het best zijn dat ik naar huis moet. Dan denkt iedereen: wat een pussy!' Jo maakt daar dan weer een grapje op (weet niet meer precies wat ze zei) en Maik en Mo gaan weer heel serieus zitten doen: 'Ja, maar je weet het nooit..' Blegh, saaie, irritante mensen!

----

edit: Hahaha, Flip tegen Maik en Mo: 'Kunnen jullie niet een romantisch liedje zingen? Dan hoeft de stem volgende keer geen muziekje meer te zoeken bij de knuffelbeelden van Joanna en mij'.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik haat Monique zeg! Ze zegt dat ze zometeen naar binnen gaat, dus Jo zegt: 'Ikke niet. Ik blijf lekker bij Flip liggen.' Ik dacht meteen: YESSSSSS!! :D:D

Dus Mo: 'Dat zou ik niet zo verstandig vinden Jo, want ik denk niet dat de stem het goed vind als jullie buiten blijven liggen'.

Flip gaat nu ook echt naar binnen en laat Jo alleen buiten liggen, terwijl Jo zegt dat ze liever niet alleen wil zijn..

---

Ik denk dat Jo Flip wel ziet zitten. Ze wilde steeds 'nog een kusje' op haar voorhoofd en ze riep hem steeds terug als hij wegliep. Je zag dan dat ze wat wilde zeggen, maar dat ze het niet deed. Toen duidelijk was dat Flip niet meer naar buiten zou komen, ging ze ook maar naar binnen. Ik dacht net even dat ze hem ging zoenen, maar dat was helaas niet zo. Ik denk (en hoop) dat er deze week nog wel wat gebeurd tussen die twee. Helemaal nu Joanna haar liefdesverdriet 'afgesloten' heeft.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.