- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja dat zijn er drie, Laura is maar alleen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nou ik dus niet, maar zal wel met mijn leeftijd te maken hebben. Dit is one-night-stand-voer. Verveelt verder erug snel.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
En Laura verveelt niet snel wil je zeggen? Die heeft het woord saai uitgevonden en praat iedereen maar een beetje na zonder een eigen mening te hebben. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Volgens mij is Joanna niet echt van de one night stands en juist Laura wel. Die heeft zelfs gezegd dat ze het na het huis niet ziet zitten met Alex (degene waar ze in het huis mee samen was). Joanna wilde zelfs haar vriendschappelijke contact met Philip verbreken, omdat ze dacht dat haar vriend thuis het misschien verkeerd op zou vatten.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja zoals jullie Laura afkraken kan ik hiervan zeggen. Bolle kop, ingespoten lippen, hersenpan als een zeef, groot voorhoofd etc.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Maar wij hebben het toch niet alleen over het uiterlijk? Het innerlijk speelt voor mij namelijk een grote rol om iemand wel/niet leuk te vinden. Laura is daarom een van de minst leuke. Ze is in ieder geval leuker als Monique en Maik! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Op de streams zit iedereen weer bij elkaar, op 2 mensen na. Typisch.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Laura ziet er niet verdrietig uit verder. Zou Alex dan toch echt alleen maar leuk zijn geweest voor in het huis?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Als je al zo stellig zegt dat je 45 uur in de week werkt en dat je de afstand niet ziet zitten, dan heeft ze geweten dat het dood gaat bloeden na SS.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Denk het ook inderdaad. Mijn vriend heeft gisteren mee zitten kijken naar die aflevering en toen Laura zei: 'Ik werk 45 uur in de week'. Toen zei hij: 'Ja dus? Ik 70!' Haha 
Mo is boos op Maik want de bewoners vinden dat Maik 'dit niet verdient heeeft'
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Is voor jouw vent waarschijnlijk ook wat uitnodigender als die foto's van Laura.
Dat sowieso, die siliconen zijn al een grote plus 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Laura ziet er niet verdrietig uit verder. Zou Alex dan toch echt alleen maar leuk zijn geweest voor in het huis?
Goed te zien inderdaad dat ze niet verdrietig is. Denk niet dat ze het heel erg vind, heb het vermoeden dat ze dit juist beter vind omdat dit het makkelijker maakt om na de laatste 5 weken afstand te nemen van elkaar. Een soort van excuus ofzo.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Flip zei hetzelfde als ik ; Johanna had alles ingestudeerd. Wat een Sherlock is het toch!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha! Flip is cool! 
Jammer van die reclames op de streams. Waar kijken jullie?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik kijk gewoon op de officiële site, geen reclame trouwens die heb ik geblockt.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
http://www.spixtv.nl/ kijk ik. je kan 4 streams tegelijk kijken. Voor nu maakt dat niet veel uit, aangezien (bijna) alle bewoners bij elkaar zitten, maar als er soms dingen in verschillende kamers gebeuren is dat wel handig.
Je kan gewoon overal het geluid uitzetten en dan eentje aanzetten, terwijl je alle beelden wel kan zien. Handig. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Die is geloof ik met de stem aan het praten.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
aan het janken. Jo is er naartoe alleen we zien het niet.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
aan het janken.
Domme vraag ook 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
http://www.spixtv.nl/ kijk ik. je kan 4 streams tegelijk kijken. Voor nu maakt dat niet veel uit, aangezien (bijna) alle bewoners bij elkaar zitten, maar als er soms dingen in verschillende kamers gebeuren is dat wel handig.
Je kan gewoon overal het geluid uitzetten en dan eentje aanzetten, terwijl je alle beelden wel kan zien. Handig.
Ik keek op de officiële site, maar dit is veel handiger. Bedankt voor het opbouwen van mijn verslaving 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Oh ik dacht dat ze met de stem aan het praten was, daar had Maik het over. Waar moet ze over huilen dan? Die liefdesverklaring van Maik was toch heel erg lief 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ken je die kindjes die hysterisch huilen als ze ergens van schrikken? Daarom..
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ze baalt ervan dat zij en Maik het minst populair zijn en ze snapt niet waarom die familie van Maik Johanna naar Portugal hebben laten gaan, etc, etc, etc..
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
En ze heeft het gevoel dat SS er alles aan doet om haar te benadelen en om haar het leven zuur te maken.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik keek op de officiële site, maar dit is veel handiger. Bedankt voor het opbouwen van mijn verslaving
Niks te danken hoor!